nette03

K&J 04-08-12 <3 - fotografbilleder s.18 - beretning slut!

342 posts in this topic

Annonce ♥

-HAHA- Ej, kan lige se det for mig til vielsen, at præsten giver bruden en lammer fordi hun griner da gommen "driller"...

Det ville da være et bryllup, man ville huske efterfølgende -HAHA-

Haha, hvor grineren at tænke på :lol: Altså, bare at tænke på - ikke at det sker for én selv!

0

Annonce ♥

-HAHA- Ej, kan lige se det for mig til vielsen, at præsten giver bruden en lammer fordi hun griner da gommen "driller"...

Det ville da være et bryllup, man ville huske efterfølgende -HAHA-

Haha, hvor grineren at tænke på :lol: Altså, bare at tænke på - ikke at det sker for én selv!

Hehe Tror nu ikke der ville ske andet end at vi allesammen begyndte at grine :lol:

Han er super hyggelig ham vores præst, og meget uhøjtidelig!

0

Prototype af bordkort

Jeg har lige forsøgt mig lidt med at lave bordkort... Det kom til at se sådan her ud:

post-51033-0-31431400-1339344099.jpg

Hmmm... Synes måske det ser lidt kedeligt ud?? Men kan skisme ikke lige finde på andet...

Hvis nogen har forslag til forandringer og justeringer, er I mere end velkomne til at komme med dem :)

0

Jeg tror måske ikke jeg synes, at det røde bånd passer så godt til den sarte grønne farve, som bordkortet har? Jeg tror faktisk jeg synes det vil være pænest uden nogle bånd :) Er det nogle bordkort du selv har printet? For de er flotte!

0

Mmm, du kunne printe navnene ud, og sætte dem sådan midt i kortet, så den linje, der er nu, ligesom skærer igennem navnet - giver det mening? Og så forenden af hvert navn, kunne du sætte to perlemors-perler på i den samme turkise farve, som kortet er? Altså, det ser vildt flot ud inde i mit hoved :) Har forsøgt at lave en skitse i Paint, øjeblik - uploader lige.

Edited by Felinity
0

Annonce ♥

Jeg tror måske ikke jeg synes, at det røde bånd passer så godt til den sarte grønne farve, som bordkortet har? Jeg tror faktisk jeg synes det vil være pænest uden nogle bånd :) Er det nogle bordkort du selv har printet? For de er flotte!

Hmm nej kan godt se kontrasten er stor, men det er samme farver og materialer vi har brugt til indbydelserne - men der var størstedelen af det selvfølgelig også en mere rolig cremefarve... Måske derfor det ser lidt forkert ud sammen nu... (båndet er mørk pink, ikke rød :wink: Men det ses ikke så tydeligt på billedet)

Sådan hér mente jeg;

BordkortBK.png

Det ser super godt ud, men tror ikke jeg kan lave det sådan, da kortet er klippet sammen af de to slags papirer vi brugte til vores indbydelser - og tror ikke det kan komme gennem printeren så... Men vil da helt sikkert gå videre med dit forslag og se om jeg kan brygge noget sammen der minder om det du har vist :)

0

Ah, sorry, jeg beskrev det ikke klart nok - Det der skal i printeren er bare et stykke almindeligt papir (eller ét i lidt bedre kvalitet) til at printe navnene ud på :) Og så kan navnene klippes ud og sættes på kortene. Rammen jeg har lavet omkring navnet er sådan lidt "mat grå" ligesom på papiret, så det passer bedre sammen.

0

Ah, sorry, jeg beskrev det ikke klart nok - Det der skal i printeren er bare et stykke almindeligt papir (eller ét i lidt bedre kvalitet) til at printe navnene ud på :) Og så kan navnene klippes ud og sættes på kortene. Rammen jeg har lavet omkring navnet er sådan lidt "mat grå" ligesom på papiret, så det passer bedre sammen.

Ahhhh ok :wink:

Jamen mange tak for forslaget, jeg vil prøve og se hvad det bliver til :)

0

Annonce ♥

Prøveopdækning.

Så var jeg i Fjølner i Viborg idag for at købe stof til duge... Jeg havde så også en plan om, at shoppe lidt samtidig, men tænkte at jeg hellere lige måtte få købt det jeg egentligt kom for - Havde så bare ikke lige overvejet hvor meget sådan en rulle med 25 meter lagenlærred vejer :blink: Pyha, det blev ikke til meget shopping med sådan én under armen! (Men neeeeej altså hvor har de bare mange fiiine sko i Deichman :fløjt: )

Og den ene time hvor der ikke var nogen hjemme hos os, havde posten selvfølgelig været forbi med en pakke: Fuchsia mini bloklys som jeg ikke har kunnet finde andre steder end på nettet. :unsure:

Nå men jeg har så ikke kunnet vente til imorgen med at få de lys så jeg kunne lave en lille prøveopdækning :biggrin: Og H2B har godkendt det :thumbsupsmileyanim:

Også de bordkort jeg har fundet frem til det skal være (med stærk inspiration fra Felinity, mange tak!) Se lige bort fra at det er klippet lidt skævt, og regner også med at navnene skal printes fra computeren.

post-51033-0-50378200-1339601518.jpg

post-51033-0-90016000-1339601539.jpg

post-51033-0-33260000-1339601588.jpg

Det er jo selvfølgelig heller ikke det service vi skal bruge, på trods af at glassene ellers matcher perfekt sammen :lol:

0

Annonce ♥

Mange tak :)

Men nu har jeg så fået hentet de der mini bloklys på posthuset.... De har bare SLET ikke den rigtige farve :td: Så nu sidder jeg her med 24 BARBIE PINKE bloklys øv bøv for dårlig billedkvalietet når man køber over nettet!

0

Annonce ♥

Hvor ser din borddækning fin ud :thumbsupsmileyanim: Går selv og pusler med ideen om man skulle forsøge at dække op, så man kan se om det passer sammen :fløjt:

Øv øv med lysene :td: Kan du ikke vise et billede herinde, måske er der en der lige mangler bloklys i den farve :wink:

0

Hvor ser din borddækning fin ud :thumbsupsmileyanim: Går selv og pusler med ideen om man skulle forsøge at dække op, så man kan se om det passer sammen :fløjt:

Øv øv med lysene :td: Kan du ikke vise et billede herinde, måske er der en der lige mangler bloklys i den farve :wink:

Ja det er rigtig fedt lige at se det hele samlet :)

Jo jeg har også en plan om, at lægge dem ind under køb og salg, skal bare lige have taget et billede - så det bliver nok engang i weekenden jeg lægger dem ind.

0