nette03

K&J 04-08-12 <3 - fotografbilleder s.18 - beretning slut!

342 posts in this topic

Mange tak :)

Men nu har jeg så fået hentet de der mini bloklys på posthuset.... De har bare SLET ikke den rigtige farve :td: Så nu sidder jeg her med 24 BARBIE PINKE bloklys øv bøv for dårlig billedkvalietet når man køber over nettet!

Ih, hvor jeg dog kender det! Og ja, nogle gange undrer jeg mig altså over, hvordan billederne kan være så langt fra virkeligheden i online-butikkerne :huh:

0

Annonce ♥

Hvor sejt, at I skal lære at danse jive :thumbsupsmileyanim: Synes bestemt ikke, at du SKAL danse i din brudekjole. Og en hel del af det sjove, er jo netop, at brudevalsen slår over i jive, ikke? Og der dur din brudekjole ikke, er jeg ret overbevist om. Så hvis det var mig, ville jeg skifte til dansekjolen inden brudevalsen :biggrin:

Ellers skal det være først brudevalsen i din brudekjole. Derefter går du ud og skifter til dansekjolen, og først derefter kan I give et jivenummer :biggrin: Men så dør overraskelsesmomentet måske lidt? :biggrin:

0

Hvor sejt, at I skal lære at danse jive :thumbsupsmileyanim: Synes bestemt ikke, at du SKAL danse i din brudekjole. Og en hel del af det sjove, er jo netop, at brudevalsen slår over i jive, ikke? Og der dur din brudekjole ikke, er jeg ret overbevist om. Så hvis det var mig, ville jeg skifte til dansekjolen inden brudevalsen :biggrin:

Ellers skal det være først brudevalsen i din brudekjole. Derefter går du ud og skifter til dansekjolen, og først derefter kan I give et jivenummer :biggrin: Men så dør overraskelsesmomentet måske lidt? :biggrin:

Ja synes overraskelsesmomentet forsvinder lidt hvis jeg skal ud og skifte mellem dansene. Så tror altså også bare jeg skifter inden.

Nu, efter vi har været til vores første dansetime, kan jeg ihvertfald med sikkerhed sige, at vores overraskelse IKKE kommer til at foregå i brudekjolen, der er så mange spark og kasten rundt med bruden, at det kan simpelthen ikke lade sig gøre!

Men super sjovt var det :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Så har jeg bestilt dansesko :)

Havde egentlig fundet nogle på Terrier Playnet, men er alttså lidt nervøs for om de når at komme frem til tiden, da der er lang leveringstid hos dem.

Men i stedet fandt jeg en der forhandle (de samme?) sko på Ebay. Det ligner ihvertfald de samme billeder som på Terrier Playnet. De havde dog ikke lige det par sko jeg havde udset mig, men fandt disse istedet:

post-51033-0-83197700-1340400201.jpg

Endnu en ting man kan gå og glæde sig til, skal komme med posten :biggrin:

0

Update.

Jeg bestilte et slør fra Etsy - helt enkelt 1-lags ivory i den korteste og smalleste udgave jeg kunne finde. Igår prøvede jeg det så med kjolen, og det ser bare super fint ud sammen :thumbsupsmileyanim:

Det er dette slør

post-51033-0-17727400-1340810185.jpg

Så har vi også været til dans for 2. gang - det er altså hylende morsomt det der Jitterbug :lol:

Dog fik jeg en blå og hævet fod - Havde lige sagt til H2B at han ikke skulle træde mig over tæerne denne gang, da jeg valgte at tage nogle lidt dyre højhælede sko på, for at lære at danse med hæle... Selvfølgelig vælger jeg så at sparke mig selv -rigtig hårdt - over den ene fod, så jeg humpede rundt hele dagen igår :td: Det er heldigvis meget bedre idag, men stadig liiidt et dumt og pinligt stunt!!

Min storebror skal lave vores bryllupskage og den smagte vi på i lørdags. Chokoladebunde, mandelbund, limemousse og blåbærcreme.

Synes limemoussen overdøvede lidt alt det andet, og blåbærcremen kunne man næsten ikke smage. Men vi aftalte at der kun skulle være halvt så meget limemousse i, så tror jeg den bliver rigtig god :thumbsupsmileyanim:

Har fået aftalt tid hos en skrædder på mandag - hun mener godt at min kjole kan lægges op, så glæder mig lidt til at komme ud til hende og få lidt ro på mht. kjolen.

Synes ellers vi har en masse på plads, så er næsten helt rastløs når jeg slet ikke har noget at surfe rundt på nettet efter - men det er nok godt nok - ihvertfald for kreditkortet :biggrin:

0

Annonce ♥

Ih, jeg glæder mig sådan til netop det - ikke at have noget at surfe rundt på nettet efter!

Sødt og enkelt slør du har fundet :) Virkelig meget held og lykke på mandag til dig og din smukke kjole!

Det er faktisk lidt frustrerende, har sådan en trang til at shoppe alt muligt - har bare ikke noget at shoppe efter :lol:

Mange tak - glæder mig rigtig meget til at komme afsted med min kjole. Har virkelig en fornemmelse af, at hun har helt styr på teknikkerne i forhold til ændringer på kjolen :)

0

Det er faktisk lidt frustrerende, har sådan en trang til at shoppe alt muligt - har bare ikke noget at shoppe efter :lol:

Mange tak - glæder mig rigtig meget til at komme afsted med min kjole. Har virkelig en fornemmelse af, at hun har helt styr på teknikkerne i forhold til ændringer på kjolen :)

Haha, aw, du må gerne shoppe alt muligt for mig så :biggrin:

Ih, det er dejligt med sådan en god fornemmelse :cheerleader3:

0

KUN 1 MÅNED TILBAGE :a1221:

Uhhh ha da, det kommer jo lige pludselig tæt på!! Men tror/håber vi har styr på det meste efterhånden.

Menuen har vi ikke fastlagt endnu, da vi har haft svært ved at finde en dag vi kunne mødes med dem der skal lave maden. Men det skal vi nok nå :)

Så er der jo bryllupskørsel.... Det er, som det eneste, H2Bs selvstændige opgave i forhold til brylluppet. Tænkte at, når nu jeg ordner ALT det andet, så kunne han vel godt klare at skaffe et køretøj.... Meeeeen det har åbenbart vist sig at være en meget stor og uoverskuelig opgave. I øjebliket lyder meldingen at han får styr på det og en aftale i hus i næste uge.... Yeah right :pokey:

Vi venter stadig på jakken til H2Bs jakkesæt fra itailer, så kan han også få købt skjorte, slips og sko.

Jeg skal have syet min dansekjole ind, og have lavet et tylskørt til den.

Jeg mangler også at få lavet bordkort færdig og en masse andre "småting", men har simpelthen sådan nogle lange dage på arbejdet i øjeblikket. Så tror ikke rigtig jeg får ordnet noget før jeg går på ferie i uge 30.

Og polterabend - har en lille mistanke om, at det måske godt kunne blive i denne weekend... Ved egentlig ikke lige hvorfor... Men der er ikke så mange weekender tilbage at tage af jo :wink:

Ellers går jeg og venter på mine guld-dansesko, og så glæææææder mig helt vildt til at se min brudekjole igen, efter den er blevet rettet til :biggrin:

0

Tillykke med, at der kun er EN MÅNED tilbage :thumbsupsmileyanim:

Det er da nogle virkelig fine sko du har bestilt, og jeg glæder mig til at se billeder af "den rigtige vare" :) Det er altså godt, at du nu ved, at der kan gøres noget ved din kjole. Jeg kan godt forstå, at det har fyldt meget - selvom jeg nu altså synes din kjole er SÅ smuk uden tilretning. Men det er jo dig, der skal gå med den, og derfor dig, der skal være tilfreds :biggrin: Det er sjældent man ser så kort et slør! Det vil jeg glæde mig til at se billeder af også :biggrin:

0

Annonce ♥

Tillykke med, at der kun er EN MÅNED tilbage :thumbsupsmileyanim:

Det er da nogle virkelig fine sko du har bestilt, og jeg glæder mig til at se billeder af "den rigtige vare" :) Det er altså godt, at du nu ved, at der kan gøres noget ved din kjole. Jeg kan godt forstå, at det har fyldt meget - selvom jeg nu altså synes din kjole er SÅ smuk uden tilretning. Men det er jo dig, der skal gå med den, og derfor dig, der skal være tilfreds :biggrin: Det er sjældent man ser så kort et slør! Det vil jeg glæde mig til at se billeder af også :biggrin:

Tak jeg synes også de er lidt festlige :) De er så bare lige blevet snuppet i tolden - skal betale det dobbelte til told og skat end jeg betalte for dem.... :pokey:

Jaaa jeg glæder mig SÅ meget til at få kjolen på efter tilretningen!

Hyggeligt at du stadig lurer med selvom du er "kommet ud på den anden side" :biggrin:

0

Annonce ♥

Hvor er din kjole bare blevet flot :thumbsupsmileyanim: Super at de kunne lave den, så du blev rigtig glad for den :biggrin:

Synes dit slør ser rigtig fint ud, men det er dog lidt svært at se det på billederne med mine uklare øjne :wink:

0

Wauw! Er vild med både kjole og slør. :loveshower: Faktisk lige sådan et enkelt og kort slør, som jeg kunne tænke mig. Har du et link til sælger og hvad gav du for det??

0

Annonce ♥

Hvor er din kjole bare blevet flot :thumbsupsmileyanim: Super at de kunne lave den, så du blev rigtig glad for den :biggrin:

Synes dit slør ser rigtig fint ud, men det er dog lidt svært at se det på billederne med mine uklare øjne :wink:

Det er også meningen det skal være diskret, så det er vel meget godt at du har svært ved at se det :lol:

Hvor er det bare skønt, at du er tilfreds med resultatet - det er en meget fin kjole til dig og din flotte figur! Tillykke med det :cheerleader3:

Mange tak :)

Wauw! Er vild med både kjole og slør. :loveshower: Faktisk lige sådan et enkelt og kort slør, som jeg kunne tænke mig. Har du et link til sælger og hvad gav du for det??

Det er jeg da glad for at høre!

Her er et link - som du kan se, kan du selv vælge både længde og bredde :) prisen står også derinde:

http://www.etsy.com/listing/63002384/elbow-length-one-tier-wedding-veil-with

Jeg kan sørme godt forstå du er glad og tilfreds med det:-D

Den sidder jo som er drøm!! og synes sløret er rigtig fint og går ikke ned og fjerner fokus fra den flotte kjole :thumbsupsmileyanim:

Takker... Nej, jeg synes nemlig også det ville være synd, hvis sløret gik for langt ned over kjolen så detaljerne måske druknede.

Wauw, hvor er det dog blevet fantastisk godt - hvor er du dog smuk! :cheerleader3: Og jeg synes det lille, nuttede slør passer godt til kjolen :thumbsupsmileyanim:

Tusind tak, Carina :)

Flot flot kjole :)

Takker :biggrin:

0