MariaSchmidt

Oversigt over foto-locations

21 indlæg i dette emne

Ja, som overskriften siger ..... tror ikke jeg måske er den eneste, der er lidt rådvild omkring hvor man evt. kan få taget billeder.

Jeg bor selv i Odense, og der er de sædvanlige ude i skoven osv .... fyldt med mennesker i øvrigt også .... syns måske det kunne være meget sjovt at samle en tråd, hvor folk kan skrive alle de sære steder, man kan tage billeder, så bryllupsbillederne bliver det specielle, som man jo egentlig godt kunne tænke sig ..... self smag og behag - siger ikke, at skoven er et dårligt alternativ, hvis man er til det, haha.

Nogen der har erfaringer fra Odense og omegn.... sig frem kvinder!! thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig god ide :)

Vi skal vies i Tilst ved Århus og festen skal holdes på pejsegården i Brædstrup. Så vi skulle helst finde et sted på vejen. Har selv overvejet søen ved Skanderborg. Men måske I har andre gode ideer??

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal også giftes i Odense til næste sommer og bekymre mig lidt over foto location. Især hvis det er en varm sommersdag og parken/skov er fuldstændig fyldt med folk så er det næsten umuligt at få billeder uden andre i baggrunden.

Men som det står nu, vores plan B location er en lille skov bagved Fyns Militærhistoriske Samling. Vi har ikke valgt vores plan A location endnu men jeg ved at mange brudepar på Fyn kører ud til den nærmeste raps mark om sommeren som kan være meget smukt med den gule mark og blå himmel.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal giftes i Helsingør og køre derefter over Gilleleje

Helsingør: Marienlyst slot og park/skov bagved, Kronborg, Sct. Mariæ Kirke+kloster, Montebello park, strand og lystbåd havn.

Gilleleje omegn: Søborg slotsruin, Østmolen, strandbakkerne og skoven der, Havnen, Gilberghoved, Fyret, Gilbergstien.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ved Odense domkirke er der både en bro, vand og grønne omgivelser, det ville jeg vælge. :loveshower: .(er selv fotograf) så der ville blive mange flotte forskellige fotos

Ja, men eventyrhaven er jo fuldstændig proppet med mennesker, hvis det er en varm sommerdag :) Jeg er måske mest til en lidt anderledes location end en romantisk bro osv. Nu hvor du er fotograf - du skulle vel ikke ha et andet bud på hvor der måske kan komme nogen sindsygt flotte billeder ud af det ? :)

Irskdansk: Hvis du gerne vil have skov-billeder er der også masser af skov mellem Folkebo og Uni - også en mulighed .... og her er der ikke super mange mennesker en lørdag - I kan bare gøre holdt inde ved Forskerparken eller nede bag Uni.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I forhold til Odense er kulturbotanisk have da en genial idé! Godt tænkt MissQ. Den er der ihvertfald ikke mange, der kender.

Vi tog selv ud til Hollufgård, hvor der både er herregård, sø og marker. Der kom kun en enkelt løber og "forstyrrede" os. Tror hun slog sin løbstid, så stærkt som hun løb, da hun indså hun kom med på billederne :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aalborg:

Zoo

Kildeparken

Ruinerne af nordkraft

Havnefronten

Aalborg tårnet

Karolinelund

Jeg skal selv giftes i Nr. Tranders kirke og festen skal holdes på Søpaeken i Aabybro - mangler et godt sted indendørs - eller ihvertfald i læ.. Det er i januar.. Nogen bud? Regner med udendørs blir omkring Søparken - der er flot og håber der er ligeså flot til vinter - men andre bud modtages gerne..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god ide :)

Vi skal vies i Tilst ved Århus og festen skal holdes på pejsegården i Brædstrup. Så vi skulle helst finde et sted på vejen. Har selv overvejet søen ved Skanderborg. Men måske I har andre gode ideer??

Når nu i alligevel skal ud og køre, hvad med Ejer Bavnehøj? Der ville jeg gerne have haft fotografering, men tiden var knap så det kunne vi ikke nå.

Der er gammelt arkitektur, nyt arkitektur (den ny kiosk bygning - med trælameller som giver et flot udtryk), flotte udsigter, og en parklignende område alt sammen på samme sted.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej. stort tillykke

Jeg skal selv giftes til oktober og vi vil også gerne have taget udendørs billeder, håber på godt vejr

Men jeg ved heller ikke hvor det kunne være godt at tage disse??? nogen forslag når det er i efteråret??? :ilovebryllupsklar:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig god ide :)

Vi skal vies i Tilst ved Århus og festen skal holdes på pejsegården i Brædstrup. Så vi skulle helst finde et sted på vejen. Har selv overvejet søen ved Skanderborg. Men måske I har andre gode ideer??

Når nu i alligevel skal ud og køre, hvad med Ejer Bavnehøj? Der ville jeg gerne have haft fotografering, men tiden var knap så det kunne vi ikke nå.

Der er gammelt arkitektur, nyt arkitektur (den ny kiosk bygning - med trælameller som giver et flot udtryk), flotte udsigter, og en parklignende område alt sammen på samme sted.

Nåå ja det var da bestemt også en ide :)

Tusind tak for det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer også fra Odense og vi fik taget billeder nede ved havnen. Vi fik nogle super fede billeder. der er mange muligheder dernede. Vi kan godt lide at det ser lidt rådt ud og ikke for pusse nusset. Nogle af billederne havde nogle af de gamle slidte bygninger som baggrund og andre de fine arkitekttegnede bygninger, vi fik også taget nogle med en gammel cykel og med niveauforskel. Vi havde talt om også at finde en grafitti væg men det nåede vi ikke. Men der er rigtig mange muligheder nede ved havnen. Jeg ville køre derned og kigge og så finde et sted dernede som I synes passer til jer.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer