Posted August 9, 2011 (edited) · Report post Hej alle! Jeg blev lige inspireret på weddingbee.com til denne tråd, for jeg kunne næsten ikke forlade tråden, selvom det var overdimensionerede USA-kjoler 1. Hvilken kjole prøvede I, hvor I første gang tænkte "Joooo....det kunne måske godt være?" 2. Hvilken kjole konkurrerede seriøst med jeres endelige valg? 3. Og hvilken kjole købte I? Jeg fandt nemlig fornylig et billede af en kjole, som min veninde tog i smug af den første kjole, som jeg overvejede. Den anden tog jeg ikke billede af og heller ikke den, som jeg købte, da den jo skal tilpasses en del, men here goes: 1. Jeg ved ikke helt, hvad jeg tænkte, for den er alt for traditionel til mig og VANVITTIG tung og faktisk også lidt for nedringet til min smag, men den fik mig i hvert fald overbevist om, jeg alligevel var til meget store brudekjoler! 2. Den var vist aldrig helt en konkurrent, men det var alligevel den, som var oppe i mod den kjole, som jeg endte med at købe, nemlig: 3. Den kom så meget bag på mig, fordi den er usandsynlig STOR (kan ikke til fulde ses på billedet, men der er et ganske stort slæb og den puffer ud i vildskab) og jeg havde ikke troet, at jeg havde den der prinsessedrøm i mig. Men jeg elsker at skriiiiide frem i den og glæder mig til, at den bliver tilpasset mig. Edited October 15, 2011 by Trøfle 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post ARGH - jeg er ikke så god til det med billeder endnu, men de er sat ind i rækkefølgen 1, 3, 2 desværre. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 (edited) · Report post Jeg kan ikke helt være med. Da jeg gjorde det anderledes end de fleste (satte aldrig min fod i en butik og prøvede derfor ikke så meget forskellige). Men here goes efter bedste evner Den første jeg prøvede - synes den var flot og MANGE herinde sagde "vælg den, vælg den!" - men den var for smuk og pyntet til mig. Den der konkurrerede mest med mit endelige valg, men som bare ikke kunne slå min forelskelse i tyl (den vare lidt mere wauuuu med et stort skørt under skal det lige siges) Og så den det blev... Enkel, tyl og mere tyl Edited August 9, 2011 by Miss-Lena 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Tyl er godt! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post gid jeg kunne være med, men man måtte ikke tage billeder, så har kun af den jeg købte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post gid jeg kunne være med, men man måtte ikke tage billeder, så har kun af den jeg købte Hvis du kan finde modelbillederne, kan du bruge dem? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post gid jeg kunne være med, men man måtte ikke tage billeder, så har kun af den jeg købte Hvis du kan finde modelbillederne, kan du bruge dem? kan jeg ikke, aner intet om mærker, det var jo bare nogle hun fandt frem i en lille lokal brudebiks i næstved 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Herlig tråd Jeg ser lige om jeg kan være med - det bliver dog med modelbilleder da jeg ikke har dem med mig selv på lige her... 1: Kunne jeg vældig godt lide, men den var i kunststof, og det havde jeg det lidt svært med (og når jeg ser billedet af den nu ser den helt forkert ud, men den var altså pæn!) 2: Den var faktisk rigtig fin 3: Var den første jeg prøvede, og den jeg købte - den var bare klasser flottere end de andre, og så er den i den fedeste, lækre silke Den har dog ikke det ekstra slæb som er på billedet, den har kun et lille slæb, og betrukne knapper hele vejen ned bagpå. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Uh jeg syntes jeg havde mange lige-ved-og-næsten.. Hende der skulle vejlede mig inde i Lilly mente at jeg var til denne type kjoler og jeg prøvede mindst 4 af den slags (hvilket jeg ikke er) Denne var jeg ret vild med, men bagtil var den ikke lige hvad jeg regnede med Denne købte jeg, men fortrød 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Fortsætter lige her.. Jeg smuttede til Fuhrmann, hvor jeg bl.a fandt denne som var klar favorit Men jeg var så heldig at jeg købte denne af Miss Lena Lige mig.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Denne regnede jeg med det skulle være Så prøvede jeg KJOLEN og denne Og endte med KJOLEN som er denne. Det var svært at beslutte mig mellem de 2 sidste, og dem der kender min tråd kender også til min kæææmpe kjoletvivl. Men synes jeg får en pænere figur i kjolen jeg har valgt og min mand er heldigvis enig :-D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 (edited) · Report post Super sjov tråd, selvom jeg ikke kan bidrage med så meget. Jeg var aldrig i en butik. Jeg fandt min kjole på DBA.dk af en som havde fortrudt sit kjolekøb. Så den havde aldrig været brugt. Så jeg har kun prøvet den kjole som jeg blev gift i. Vist ikke så tit det sker Men i skal ikke snydes for billeder Edited August 9, 2011 by mhahm85 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Den første som jeg faktisk havde besluttet mig for jeg ville have.. men ville vente med at bestille og betale den, da jeg havde en aftale hos en designer senere på dagen. Den næste jeg prøvede var denne. Det var den første jeg prøvede hos designeren.. Der blev jeg så for alvor i tvivl mellem den og den første. Og var ikke længere så sikker på noget. Og til sidst beholdte jeg kjole nr. 2 på og holdte et andet skørt op foran - og bum bum, der var den! Drømmekjolen! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Men jeg var så heldig at jeg købte denne af Miss Lena Lige mig.. Den er også super smuk! Og klart den der fremhæver din figur flotteste - den klæder dig virkelig! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Jeg fandt min på qxl. Da jeg så billedet af den viste jeg at det skulle være den.( den var købt lidt i blinde da billedet var lille) men den havde det jeg drømte om. da jeg fik den hjem og prøvede den var den lidt for lille over barmen, ikke fordi at jeg har en stor barm, men det der skulle have siddet på sidder i siden i stedet for :fløjt: her er den forfra og badfra 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 9, 2011 · Report post Troede som Emilia at jeg skulle have Enzoani kjolen men så prøvede jeg hos Jesper Høvring og er endt med denne: Lidt bedre billede: (dog ikke mig og jeg er 20 cm højere) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2011 · Report post ÅHH..... du har købt min drømmekjole fra Jesper Høvring - før prøvning :P lol..... jeg er totalt tosset med de roser der, som starter nede på underdelen ..... hvor meget har du måtte slippe ? ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2011 · Report post ÅHH..... du har købt min drømmekjole fra Jesper Høvring - før prøvning :P lol..... jeg er totalt tosset med de roser der, som starter nede på underdelen ..... hvor meget har du måtte slippe ? ;) Ih arj er det rigtig? Vi starter med at sy til Okt. men den koster 30.000.. og så er der slør oveni... (regner med ca. 3-4.000 da det er blondesløret jeg overvejer) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2011 · Report post Den første første gang jeg tænkte wauw var ved den aller første kjole jeg prøvede. måtte faktisk i den to gange... her set i bakspejlet er det slet ikke min stil og undrer mig lidt over jeg måtte prøve den to gange haha, men var nok overvældet af følelsen af at prøve en brudekjole! Lige ved og næste Må faktisk sige at jeg aldrig rigtig har stået og vippet mellem to... ikke jeg lige husker i hvert fald. men da jeg for gud ved hvilken gang var forbi for at prøve KJOLEN (var ret sikker der på at jeg havde fundet den) fandt jeg denne kjole, også Maggie Sottero. og var fuldstændig vild med den!! og er det stadig. dog vra den for enkel i underdelen, der måtte godt ske en lille smule, og derfor blev den ikke valgt. derudover er kjolen ca 10 numre for stor så den bliver hodlt sammen i ryggen og den sad derfor ikke ret godt og besluttede mig for at det ikke skulle være den derudover var jeg også KÆMPE fan af denne kjole, men den viste simpelthen ikke min figur nok frem, men SÅ flot er den! Den helt rigtige! Selvom jeg også har tvivlet indimellem, så var der alligevel ingen tvivl. alle mine piger jeg havde med mig ude var bare enige, det var lige mig! og jeg elsker den! viser bryster, talje og hofter, og jeg elsker det! jeg er en tynd pind og denne kjole giver virkelig en fantastisk siluet af kurver jeg slet ikke er vant til den var tilpas prinsesse med tyllet uden at være for meget, elegant med broderi på toppen og fantastisk kvalitet. ingen tvivl om at det var min kjole! Kjolen er en Maggie Sottero købt hos Go-diva 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2011 · Report post [/i]Den helt rigtige! Selvom jeg også har tvivlet indimellem, så var der alligevel ingen tvivl. alle mine piger jeg havde med mig ude var bare enige, det var lige mig! og jeg elsker den! viser bryster, talje og hofter, og jeg elsker det! jeg er en tynd pind og denne kjole giver virkelig en fantastisk siluet af kurver jeg slet ikke er vant til den var tilpas prinsesse med tyllet uden at være for meget, elegant med broderi på toppen og fantastisk kvalitet. ingen tvivl om at det var min kjole! Den er bare så smuk din kjole og du er så skøn i den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 11, 2011 · Report post [/i]Den helt rigtige! Selvom jeg også har tvivlet indimellem, så var der alligevel ingen tvivl. alle mine piger jeg havde med mig ude var bare enige, det var lige mig! og jeg elsker den! viser bryster, talje og hofter, og jeg elsker det! jeg er en tynd pind og denne kjole giver virkelig en fantastisk siluet af kurver jeg slet ikke er vant til den var tilpas prinsesse med tyllet uden at være for meget, elegant med broderi på toppen og fantastisk kvalitet. ingen tvivl om at det var min kjole! Den er bare så smuk din kjole og du er så skøn i den TAK Linette 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 12, 2011 · Report post der må da være flere der vil være med? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2011 · Report post Op med sig :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2011 (edited) · Report post Jeg kan da egentlig godt være med her: Den første, min første kjoleprøvning i Sofie-Louise i Horsens hvor jeg bare synes den her sad rigtig godt, men at der var for meget marengs over skørtet: Jeg ledte videre i samme stil, og hos Brud og Festgården fandt jeg denne som jeg godt kunne være endt med hvis ikke det var fordi den kostede 11.500, og jeg altså er lidt nærig Men, som flere af jer nok har set i min tråd om stilforvirring, var jeg i tvivl om om det blev for almindeligt og forelskede mig i Miss-Lena´s rosekjole. Så forelsket at jeg vidste det skulle være den: Toppen var dog ikke helt i skabet, og Lena havde en ny kjole på vej med enkel satintop. Jeg besluttede mig for at vente med at købe til jeg havde prøvet den og det er jeg glad for. Toppen var glat, og skørtet fik et mere rent udseende (pga. skrædderen ikke lige fik lavet roserne som på den første kjole) og det var bare lige det jeg manglede. Så dette er min brudekjole: SLETTET Edited October 16, 2011 by eickhardt 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted September 25, 2011 · Report post Skøn tråd! Trøfle - jeg er helt skudt i kjolen på det første billede (fra bæltet og ned) ved du hvad den er for en? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites