Guest Jeanette+Jesper

Til dem af jer der har fået taget boudoir billeder

15 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg er utrolig genert og specielt hvad der angår min krop. Men jeg synes bare at boudoir billeder ville være en helt optimal gave til manden som ingen ting ønsker sig og alt har.

Så jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre dem af jer som har fået taget denne form for billeder hvordan jeres oplevelse med det var, helst fra start til slut. og hvilke tanker i havde gjort jer inden?

Mvh. Jeanette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er rimelig genert, i hvert fald i forhold til at stå nøgen foran min skønne mand. Efter 2 fødsler, sidder alt bare ikke lige som det plejer og det er jeg meget opmærksom på! jeg ved dog at min mand forguder min krop, som han siger, så jeg valgte at få lavet boudoir til ham.

Jeg var virkelig nervøs inden og var også ved at bakke ud et par gange, men jeg tog mod til mig og dukkede op på hotelværelset. Fotografen (Tina Liv) fik lynhurtigt gjort mig tilpas og efter 10 minutter følte jeg at det var det mest naturlige i verden at ligge der i undertøj foran 2 vildt fremmede mennesker. Jeg ville til enhver tid gøre det igen, for det var en sjov, udfordrende og fed oplevelse og min mand blev ovenud lykkelig for bogen da han fik den :loveboard: Faktisk måtte han lige tørre en dråbe væk fra øjenkrogen :loveboard:

Jeg siger SPRING UD I DET! Du fortryder det ikke....det lover jeg :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige modtaget mine billeder idag. Manden skal have dem om 11 dage <3

Jeg var meget nervøs og havde ikke rigtig gjort mig de helt vilde tanker, da jeg slet ikke vidste hvordan sådan noget foregik. De første 10 billeder han tog, følte jeg mig meget akavet og genert, men så begyndte jeg at løsne op. Og så var det altså bare vildt sjovt. Til sidst da vi skulle vælge billeder stod jeg der bare i undertøj. Jeg havde simpelthen glemt at jeg ikke havde andet på. Det siger lidt om hvor tilpas jeg var.

Jeg er sindssygt spændt på H2Bs reaktion d.21.. Jeg håber han bliver glad. Har lavet en mappe med 6 billeder og så har jeg oveni fået forstørret et af billederne til væggen :)

Spring ud i det - vælg en fotograf der har prøvet det mange gange før - de er jo også KUN interesserede i at give dig en god oplevelse :) Du fortryder det ikke!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er slet ikke den nervøse type og var ikke nervøs inden vi gik i gang - dog er jeg hamrende blufærdig!! hader at gå i bikini på stranden eller bare prøve tøj i et omklædningsrum hvis ekspedienten nu skulle komme ind... aargh kan slet ikke have det :blush:

MEN vil sige boudoir-fotograferinger er noget HELT andet! alt er meget teknisk og det bliver aldrig rigtig akavet selvom man poserer i sexede stillinger, for alt er opstillet og man gennemgår opstilling, prøver lidt frem og tilbage, vender sig 7 cm mod højre, sætter hånden der og den anden hånd der... og er fotografen god skal hun/han nok dirigere dig og det bliver derfor ikke noget med at han/hun bare siger lav en sexet posering - hun skal nok guide dig!

Jeg havde en masse forskellig undertøj med som vi startede med at kigge lidt på og valgte noget ud, så fik jeg lagt makeup/sat hår og så skød vi nogle billeder. så var der pause mens jeg klædte om og så fortsatte vi osv osv. Jeg havde snakket en del med fotografen inden og fundet frem til min stil og så havde jeg printet en masse billeder som vi kiggede lidt på mens vi tog billederne...

Jeg fik taget billeder af Tina Liv ligesom Mallara/Kristina. hun kan SÅ meget anbefales. hun holder til i Fredericia, men er værd at krydse landet for! du kan se mine billeder her:

Mine boudoirbilleder

Du kan se hendes prislister og flere billeder på www.tinaliv.com

edit: kom lige i tanke om der blev optaget en film fra min boudoir-fotografering, her kan du se hvordan det foregår :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt med videoen Mette! Ser ud som om det var en god dag.

:griner:- at høre din stemme Mette.

Man forestiller sig jo altid hvordan folk taler og sådan, men det er mega grineren at høre det i virkeligheden.

Tak for kigget :thumbsupsmileyanim:

hahaha ja, min jydske accent kommer ret meget frem der :griner:- + det er altid dejligt akavet at snakke til et kamera :biggrin:

men udover man selvfølgelig ALDRIG kan lide sin egen stemme så er videoen her god til at minde mig om hvorfor det er jeg aldrig går ud uden make up haha!! ved ikke hvad jeg ligner i starten altså :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg besluttede mig sidste år at få taget nogle boudoir billeder til min h2b i fødselsdagsgave. Jeg var rigtig nervøs først. Jeg havde kun talt med fotografen over e-mail. Jeg fik taget dem udendørs - på en afsides strand en sommeraften og det er der kommet nogle rigtig gode farver ud af på billederne.

Det kan varmt anbefales at tage en god veninde med - det gjorde jeg - og det hjalp på nervøsiteten,når nu jeg aldrig før havde mødt fotografen før.

Men så snart han begyndte at tage billeder glemte jeg alt om at være nervøs og tænkte kun på min h2b og hvor glad han ville blive. det var bare så sjovt og tiden fløj afsted. :thumbsupsmileyanim:

Alt i alt gav jeg lidt under 3000 for fotografering og et lille album med 20 små billeder. Jeg kan varmt anbefale ham, han er rigtig sød. Han hedder Anders Heegaard, og har en hjemmeside af samme navn.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bestilt tid til at få taget boudoirbilleder d. 10 september - er ret spændt på hvordan det bliver.. :) Nu er jeg overhovedet ikke nervøs for det, men kan være det kommer når man står der i undertøj foran en fremmed..

Jeg skal have taget billeder i Sønderborg af en der hedder Tony www.fotografx.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Jeg har også lige fået taget billeder ved Tony www.fotografx.dk. Og jeg var mega nervøs, og var ved at melde afbud ret mange gange, hvis ikke det var for min søster, var jeg ikke kommet afsted. Men jeg overvandt mig selv, og jeg var total høj bagefter, fordi jeg virkelig havde overskredet min egen grænse.

Se hvad der kom ud af det her. http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=69432&st=0&p=1118417&fromsearch=1entry1118417

Han har også selv lavet et indlæg herinde, den finder du her http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=69833&st=0&p=1125001&fromsearch=1entry1125001.

Han kan lave meget forskelligt, jeg er dog mest til det naturlige, så det valgte jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer