tanja_allen

Tanja & Rasmus 15.06.13 [GIFT! Og alt var perfekt :) sneak peak]

354 posts in this topic

Ja det er lidt en mundfuld :( Men nu har jeg da fået lavet LISTER! MANGE lister.. lige til at hakke af.. de er online, så rasmus kan følge med hele tiden (og vinge af hvis han får løst nogle af opgaverne.. meeeen det sker nok ikke :pokey: )

Rasmus fik købt tøj i lørdags - og jeg fik bestemt drinks i går.. så langt så godt.. og ansøgningen til det job jeg gerne vil have efter min barsel er skrevet nu - så den skal bare sendes..

Min kjole skal ikke lægges op - den skal vist bare klippes :huh: så vidt jeg forstod.. fordi det er sådan noget pjusket tyl.. og det gør de i Tønder for 300 kr pr time.. mener jeg..

Hvor får I mad fra og hvor skal I holde festen?

(Dvs: vil du ikke linke til din bryllupsplanlægning så jeg kan lure?)

Vi er også flyttet hertil - i 2008. Flytter dog herfra igen til sommer, hvis jeg får det job.. så der er lige lidt mere til stress-kassen :shooter:

Vi har ikke lavet lysene endnu - men de glas vi kommer til at bruge er alle mulige, fx syltetøjsglas, asieglas osv. som især min svigermor har været sød til at gemme til os. Og stjæl du bare :) Ideerne kommer vist mest herinde fra så jeg stjæler også i vildskab :lol:

Jeg ville i teorien også gerne have genbrugt ideen med invitationerne i mine bordkort men orker ikke det arbejde :fløjt:

0

Annonce ♥

Ja det er lidt en mundfuld :( Men nu har jeg da fået lavet LISTER! MANGE lister.. lige til at hakke af.. de er online, så rasmus kan følge med hele tiden (og vinge af hvis han får løst nogle af opgaverne.. meeeen det sker nok ikke :pokey: )

Rasmus fik købt tøj i lørdags - og jeg fik bestemt drinks i går.. så langt så godt.. og ansøgningen til det job jeg gerne vil have efter min barsel er skrevet nu - så den skal bare sendes..

Spændende, hvor har du søgt job henne?

Min kjole skal ikke lægges op - den skal vist bare klippes :huh: så vidt jeg forstod.. fordi det er sådan noget pjusket tyl.. og det gør de i Tønder for 300 kr pr time.. mener jeg..

Hvor får I mad fra og hvor skal I holde festen?

VI skal bare holde det i sdr. rind forsmalingshus og får mad fra smagerriet - som vi fik bestilt i fredags. Så nu er der styr på lidt mere :)

(Dvs: vil du ikke linke til din bryllupsplanlægning så jeg kan lure?)

Jeg må jo indrømme at jeg bare er en lure, der læser med ved andre og stjæler de ideer jeg lige falder over :)

Vi er også flyttet hertil - i 2008. Flytter dog herfra igen til sommer, hvis jeg får det job.. så der er lige lidt mere til stress-kassen :shooter:

Vi har ikke lavet lysene endnu - men de glas vi kommer til at bruge er alle mulige, fx syltetøjsglas, asieglas osv. som især min svigermor har været sød til at gemme til os. Og stjæl du bare :) Ideerne kommer vist mest herinde fra så jeg stjæler også i vildskab :lol:g

Åhr det var smart, var i IKEA den anden dag hvor jeg lige kiggede efter glas til det, men det løber jo op, hvis man skal købe dem der.... Hvad har du sprøjtet med?

Jeg ville i teorien også gerne have genbrugt ideen med invitationerne i mine bordkort men orker ikke det arbejde :fløjt:

Mht dine sko, jeg købte jo sko i weekenden, men har allerede returneret dem igen, da jeg fandt de lilla sko i hvide og synes de var ret så flotte og så til en god pris. Men hvordan er de i str.? var du heldig at bestille den rigtige størrelse hjem. for det kan jo godt være lidt svært.

Bor I egnetlig i selve viborg?

0

Spændende, hvor har du søgt job henne?

I nordeas telefon bank (arbejder som rådgiver i en nordea filial heroppe nu :)

VI skal bare holde det i sdr. rind forsmalingshus og får mad fra smagerriet - som vi fik bestilt i fredags. Så nu er der styr på lidt mere :)/>

Hvad skal i have??

Åhr det var smart, var i IKEA den anden dag hvor jeg lige kiggede efter glas til det, men det løber jo op, hvis man skal købe dem der.... Hvad har du sprøjtet med?

Sådan noget glas frosting spray fra silvan. 114,- for en dåse til 2 m2

Mht dine sko, jeg købte jo sko i weekenden, men har allerede returneret dem igen, da jeg fandt de lilla sko i hvide og synes de var ret så flotte og så til en god pris. Men hvordan er de i str.? var du heldig at bestille den rigtige størrelse hjem. for det kan jo godt være lidt svært.

Bor I egnetlig i selve viborg?

Skoene er ikke kommet endnu. Jeg ombestemte mig og bestilte nogle hvide for 3 uger siden og de blev sendt i sidste uge så jeg venter spændt!!

Vi bor i big city Ørum :-p

Så er sidste svar frist passeret. 7 afbud. Så vi bliver 58 :) bordplanen er lavet! Via mini post its, karton og rå hjernekapacitet tog det faktisk kun en lille halv time!!!!

0

Annonce ♥

Hvad ellers.. Bordplanen er på plads - vi kan KUN lige være i teltet... Argh... Kjolen er hentet og jeg kan godt komme i den, men minus 4-5 cm om livet vil ikke gøre noget!!! Håber det lykkes... Siger jeg og drikker cola :-(

Kørsel: låner en pivlækker Audi a5 (GRATIS)

Kage: 35,- pr kuvert. Jordbær/asti/lime creme og chokolade creme. Pyntet med sommerfugle

Natmad: flæskestegssandwich (rester af grisen)

Pynt: grøn bordløber hvor der skiftevist er 1 farvet dåse med en blomst i, omgivet af tre små dåser som på billedet (dog spraymalet pink) med lys i, og 1 glaskrukke med lys omgivet af en masse små fyrfadslys.

Tøj til ungerne; tjek. Emil får et sæt magen til Rasmus'. Naja får en hvid kjole med lyserød bolero.

Velkomstdrink: hyldeblomst verdi med jordbær

Hår; bliver sat op i en krøllet knold i nakken med slør under. (Der dækker mine ryg deller)

post-53030-0-92232000-1368303005.jpg

post-53030-0-51104600-1368303014.jpg

post-53030-0-03999400-1368303024.jpg

0

Annonce ♥

Hjælp!!!!

Jeg skal bruge jeres mening om bordpynten. Det er meningen at der skal stå 3 dåser på den anden side af den store med blomsten også.. I samme farver.. Har bare kun lige lavet en "halv" opdækning. Der kommer en blomst i den næst største af dåserne også. Der vil komme til at ligge en grøn løber på en meter på hvert bord (som på billedet)

Blomsten er en stand in. Tænker at en hvid blomst nok vil være bedst eller??

post-53030-0-57362000-1368389529.jpg

0

Annonce ♥

Det bedste er vist helt at lade være med at drikke cola.. :-/

Sukkulenter: god ide!!!; i de to "små" potter så, ikke?

Jo, det er selvfølgelig bedst, hvis man helt kan lade være, men man bliver jo afhængig af cola :help:

Jo, i de to "små" potter :)

Edited by GoldRumble
0

Sålænge det er den rigtige CocaCola (den med rød kapsel), så går det nok. Hvis du drikker CocaCola Light/Zero, så stiger din appetit og det er jo ikke smart :)

Jeg har altid selv coke cola med i bilen for en sikkerheds skyld. Der er alt for mange steder hvor de har aftaler med Pepsi eller der kun er Light og der plejer jeg bare humoristisk at sige at jeg bliver syg af det andet. I virkeligheden skyldes det at det smager afs*******. :biggrin:

0

Annonce ♥

1 MÅNED TILBAGE! !!!

og jeg synes bare vi mangler så meget...

* færdigproducere bordpynt, dvs beklæde 50 dåser med papir

* gæstebog

* kirkehæfter

* favors? (Har en masse sommerfugleposer. Vil putte dronningemandler i.. og hvad mere?)

* printe de sidste bordkort (printeren er løbet tør for farve...)

* skrive min tale

* forberede natmad

* tale med præsten

* tale med musikken

* tale med fotograf

* bygge bar

* lave drinkskort

* øve brudevals (!!)

* købe pynt til bilen

* lave plan for dagen

* gå sko til

* købe sko til sønnen

* finde tøj til sønnen

Og så har jeg sikkert glemt eb masse .. mrn: mit slør er kommet i dag og vi har fået styr på præludium (here comes the bride) og postludium (bach: jesus bleibet mein freude)

0

Og så er jrg begyndt på Jillian Michaels' 30 day shred. Jeg er på dag tre og min krop er smadret. Hold op det er hårdt at komme i gang igen, men forhåbentligt betyder det at jeg kan passe kjolen om en måned

0

Annonce ♥

1000 tak malene - jeg er så lettet over endelig at være blevet enig med mig selv om hvordan det skal være.. for meget inspiration rundt omkring er ikke nødvendigvis altid en god ting :-/

0

Sikken fin bordpynt, elsker dine sommerfugle.

Skal giftes samme dag.. Og faktisk gik det først op for mig i aftes at det snart er nu. Min H2B friede D. 15 februar, så jeg fik ret travlt med planlægningen.. Og har så holdt pause derfra den sidste måned.

Sommerfuglene, har du selv skåret dem? Jeg er nemlig lige kommet i tanke om, at jeg da ikke har lavet bordkort.. ( læs det som, at jeg ikke har købt nogle endnu ) :0)

0