tanja_allen

Tanja & Rasmus 15.06.13 [GIFT! Og alt var perfekt :) sneak peak]

354 posts in this topic

Argh. . Var bare sikker på at polterabend var i dag så stod op kl 6 for at nå at se normal ud.. og har bare hørt biler ankomme hele morgnen..

Men kan så se på fb at dem der ville skulle med skal alt muligt andet, og genboen der også skal med er vist på vej til fredericia :-/

0

Annonce ♥

Jeg kan ikke sove.. Så jeg kastede mig over gæstebogen. Ideen er tyvstjålet fra maaariiee ;)

Der kommer selvfølgelig et billede af Rasmus og mig i midten

Jeg skal også have fundet ud af gæstebog, dette ser godt nok rigtig fin ud, hvordan laves den? har du et link til hende du har "tyvstjålet" den fra ;) ?

0

Argh. . Var bare sikker på at polterabend var i dag så stod op kl 6 for at nå at se normal ud.. og har bare hørt biler ankomme hele morgnen..

Men kan så se på fb at dem der ville skulle med skal alt muligt andet, og genboen der også skal med er vist på vej til fredericia :-/

hehe det er godt nok ærgeligt sådan noget, det er nok en snydetråd du har fundet frem der :)

Jeg tror min polterabend bliver weekenden inden brylluppet, det er lidt mit gæt :D

0

Annonce ♥

POLTERABEND D. 25/5!!!

Ja - de kom - alligevel :D

Jeg havde haft en fornemmelse af at lørdag var dagen for vores PA - så jeg stod tidligt op, ordnede hår og make-up, tog tøj på, spise en god solid morgenmad, pakkede en "gå i byen taske" og så kunne jeg ellers bare vente.. og vente.. klokken blev 8... og 9... og 10.. og jeg opgav ideen om at det skulle blive denne weekend.. så jeg fladede ud på sofaen og irriterede mig over at det så skulle blive weekenden før brylluppet (de ville ikke kunne blive næste weekend af mange årsager) og ligesom jeg hang allermest med næbbet, bankede det på døren og det VÆLTEDE ind med mennesker. 10 drenge til Rasmus' PA, 5 piger til min, og så mine forældre der skulle passe unger. :cheerleader3:

Jeg blev simpelthen så overrasket.. var SÅ negativ over at have gjort alt klar, at jeg helt tabte mælet da de så kom alligevel.. så jeg måtte jo skynde mig at få pakket en taske til ungerne, så de kunne komme afsted. Imens blev Rasmus iklædt hans outfit og sat til at drikke shots.. Mine PA piger dækkede et kæmpe morgenbord og der blev serveret hjemmebagte boller med pålæg til alle.. SÅ lækkert!!!! Da ungerne var klar til at komme afsted, fik jeg MIT PA tøj på... billeder siger mere end 1000 ord.. så sådan her så vi ud..

post-53030-0-09833600-1369648009_thumb.j

Drengene skulle ret hurtigt videre - så de smuttede fra oprydningen.. vi fik klaret det værste, og så gik turen til Viborg, efter der var taget hul på Mokai og Gajol.

1. stop var en p-plads i centrum, hvor en veninde konstaterer at vi da er lige ved Radio Viborg.. :help:

Inden da har jeg fået reglerne for dagen stukket i hånden: Jeg må ikke sige nej til noget, jeg må ikke bruge min mobil, og jeg må ikke tale om rasmus eller ungerne.. Gør jeg noget af det, koster det et shot. Så ja-hatten på og på vej hen til Radio Viborg.. de deler dog hus med Specialkøbmanden, så vi skulle dekorere muffins :a1221: Det var SÅ hyggeligt og tiden FLØJ bare afsted. Mine kager var langt fra de pæneste men min promille var vist heller ikke heeeeeelt i bund..

post-53030-0-34076400-1369650428_thumb.j

Og så var klokken 14!!! Vi gik ned i byen - og jeg fik en del kommentarer med på vejen fra folk vi mødte :b223: Frokosten blev købt; sandwiches fra Emmas, som vi indtog på borgvold (en offentlig park ned til søerne) - jeg må indrømme at jeg følte mig liiiiiidt malplaceret i min nøgendragt lige op og ned ad legepladsen... og der var da også en del forargede blikke fra diverse forældre rundt omkring.. :oops:

Derefter gik turen videre rundt i Viborg - vi endte på Pigernes bar - et MEGA snusket sted, hvor jeg skulle have de shots jeg havde sparet sammen ved at tale om rasmus og ungerne.. Så ind kommer vi - og jeg spørger om bartenderen kan servere shots.. hans svar;

Det ved jeg ikke - jeg er ny

WHAT!? Men han kunne godt,,, den dygtige mand.. så 5 varme gajolshots til mig.. En veninde tog dog det ene.. puha.. det er altså ikke godt varmt sådan noget.. Her et et billede fra stedet.. de 3 mænd var vældig interesserede i mine laaaange bryster :b223:

post-53030-0-70925700-1369649067_thumb.j

Ud i bilerne igen - og rundt i et kvarter jeg ikke kender... hen til et hus hvor der holdt en bil fra Radio Viborg... det var åbenbart temaet for min PA :pokey: Vi bliver sendt ned i kælderen hvor der er dækket op med 4 flasker Mokai og champagneglas ved indgangen til et lydstudie :loveshower: Så vi skulle indspille en cd... hold nu kæft det var sjovt!!! Vi indspillede Den Jeg Elsker og Jeg vil i seng med de fleste... Alle deltog og det var simpelthen bare så underholdende og hyggeligt. Vi løb tør på Mokai, men Jesper (ham der inspillede for os) hentede fluks 2 flasker mere :cheerleader3:

(det var Jesper fra Danmarks største eftermiddag på Radio Viborg.. og jeg er totalt Tanja 5 år når jeg møder kendte så et billede skulle der tages... jeg VED at der også findes et hvor han hiver i mine patter men det har jeg desværre ikke fået tilsendt endnu)

post-53030-0-38742800-1369649579_thumb.j

Til sidst údlovede han en flaske Mokai til mig hvis jeg kunne synge Labans "hvor skal vi sove i nat" fejlfrit i første forsøg. Mig ind i båsen og så er der bare sort skærm!! Så INGEN hjælpetekst overhovedet!! Jeg synes jeg gør et hæderligt forsøg, men halvvejs igennem sangen opdager Jesper at jeg har sort skærm.. så det var heldigvis ikke meningen.. Jeg får en chance mere - MED tekst.. og SMAK!! 1 flaske mokai er vundet..

Vi går derfra med en cd og minderne om en skide sjov eftermiddag..

Derfra kører vi hjem til mig, hvor min dejlige søster har medbragt mad til Racklette (bordgrill med masser af små stykker kød, grøntsager, ost, pølser osv) og der bliver åbnet en SUPER lækker hvidvin.. så vi spiser og drikker og HYGGER og leger "jeg har aldrig"... Lidt akavet med sin søster men vi var vist begge ved at være så fulde at det var ligemeget :badgirl:

Pludselig rydder de bordet og præsenterer næste indslag; en synsk. Jeg synes sådan noget er VILDT fedt.. hun sætter sig ned og fortæller at hun intet har fået at vide andet end mit navn og at jeg skal giftes.. og at hun på vejen herned har fået følgende indtryk; 2 børn, dreng pige, pigen er ny, drengen er 3-4 år. Og så har hun fået noget med... hjem? kan det passe vi skal flytte??

Og så begynder jeg bare at hyle :fløjt: Vi står nemlig midt i at skulle flytte LANGT væk - til samme by som mine forældre bor.. og det er faktisk røv hårdt at tage den beslutning.. så det var et ømt punkt og jeg var VILDT imponeret over at hun kunne se det.. men da tårerne kom, skyndte hun sig at sige "Ej undskyld!! JEg er bare dildodame" :angry:

Amen det var da ikke fair :pokey: ej - jeg frydede mig lidt over at de andre nåede at få dårlig samvittighed over at de tog røven på mig.. Men igang med dildo show!!! Så skægt altså!! Det endte da også med at min søster fik helt røde kinder og fortalte at HUN troede HUN skulle udvide MIN horisont med det her show - men at det så vidst blev omvendt :badgirl:

Et billede fra showet

post-53030-0-82630300-1369650046_thumb.j

Efter dildo showet fik jeg valget om at tage ind til drengene, der var i en af vennernes kolonihave hus (men jeg skulle lige vide at rasmus var gået kold kl. 19) eller tage i byen.. jeg valgte byturen - og derfra kan jeg så ikke huske så meget, men har fået fortalt at vi kom med en taxa ind til byen, og at jeg har siddet i bilen og sagt at jeg skulle kaste op så mange gange at taxachaufføren vist blev lidt emsig..

Jeg husker dog at vi ankommer til Messing Jens - hvor jeg danser og danser og danser.. og lige skal hilse på ulrik på toilettet 2 gange - og efter det har jeg det faktisk pissegodt igen.. så jeg danser lidt mere ... :cheerleader3: Omkring midnat er der kommet liv i Rasmus igen, så de mødes med os i byen - jeg får ynket mig til at få 9 drinks og 9 shots for 6 drinks pris på Smil Bar, og så danser jeg og danser lidt mere.. kl. halv fem fandt vi en pizza og vi var hjemme ved 5 tiden. Min søster og hendes kæreste overnattede ved os. Vi var oppe ved 10 tiden og ryddede lidt op.. til middag kom mine forældre med ungerne.. og så gik resten af dagen ellers med at forsøge at være nogenlunde friske selvom vi bare havde lyst til at SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE!

Jeg fik en PA lige efter mit hoved - med de tøser jeg elsker - så jeg kunne ikke bede om mere.. er stadig helt høj

Edited by tanja_allen
0

GOMMENS PA:

Rasmus fik jo den fine dragt på, og fik 7 shots inden de tog afsted på dagens første opgave, der lød på en hel masse aktiviteter, bl.a. ATV kørsel, træklatring og cykeltur. Derefter var de på PUB Crawl, og de sluttede af i kolonihavehuset, hvor de grillede.. Rasmus havde fået så hatten passede, så han gik ud som et lys ved 19tiden. Rygterne siger at der var bestilt en stripper, men af det blev aflyst, fordi Rasmus sov.

Nogle af drengene var taget hjem ud på aftenen, da de ikke regnede med at der kom liv i Rasmus igen. Men han vågnede omkring midnat, og de tog ned til os i byen.. på en eller anden måde er han væltet uden at kunne huske det - så nu ser han sådan ud;

post-53030-0-04199400-1369655252_thumb.j

Stakkels dreng.. men jeg er glad for at det ikke var weekenden før brylluppet, det skete - og at det ikke var næsen det var gået ud over.. det havde været fint med en gom med næseskinne :shooter:

0

HEHEHE jamen det lyder jo til I har haft jer nogle helt fantastiske polterabender, det er jo ikke til at klage over - bortset fra tømmermændende dagen efter :D

Nu gør du mig helt urolig mht din kommende mands udseende - for ja, det skal da ikke undre mig, hvis én af os ender som din kommende mand han gjorde i lørdags

Er du ellers ved at have styr på det hele - puha det er jo snart nu.

Jeg fik lige styr på de sidste ting til bordet nu, så nu er det pynt da på plads... endelig. - havde du noget mere info om den gæstebog?

0

Annonce ♥

Det er maaariiee der er idekvinden bag gæstebogen http://www.bryllupsklar.dk/forum/80637/vores-bryllup-in-the-making.html/?p=1352071

Min h2b er en hat til at styre det der sprut.. Han troede han kunne stige ud af en taxa uden hjælp.. Det kunne han ikke.. En ven nåede at få fat i armen på ham - ellers havde han ramt med ansigtet direkte ned i en kantsten.. Jeg er IKKE stolt

Jamen jeg panikker totalt.. Synes bare at dagene frem til brylluppet er booket allesammen så kan bare slet ikke se hvordan jeg får tid til tale, bordpynt,frikadeller, indmad til gæstebog osv osv..

Men DRINKSMENUEN er klar nu.. Endelig ;) køber de der dobbelt rammer i IKEA til 7 kr/stk og sætter de her skilte i..

post-53030-0-71617800-1369773062_thumb.j

0

Puha det er snart. Baren er færdig nu. Pynten er færdig. Drinkskort er færdige. Min tale skal lige finjusteres. Frikadeller er lavet. Tøj og sko til mand og unger er på plads. Fadøl er bestilt. Jeg KAN ikke gøre mere andet end at vente nu. Det er faktisk lidt stressende

0

Åh jeg glæder mig nu altså lidt til det er overstået... er så MEGA træt af h2bs manglende engagement i det her.. og når jeg spørger om noget er han enten negativ fordi "jeg gør tingene mere komplicerede end de behøver være" eller ligeglad.. argh!!! Der er 6 dage tilbage og vi har nået at øve brudevalsen 1 gang i 2 minutter. Ellers har han været træt eller ikke i humør...

JEG vil ikke stå på lørdag og virke totalt uforberedt på hvad der skal ske hvornår og ligne lort når vi danser (jeg kan godt danse brudevals så det er mest for hans skyld at vi skal øve)

Havde nok bare håbet at hans interesse ville indfinde sig efterhånden som vi kom tættere på dagen.

0

Annonce ♥

Hmmm. :huh: Er det kun i forhold til brudevalsen at han virker uengageret eller er det generelt. Prøv eventuelt at tag musik snakken med ham. Hvad I godt vil høre af musik og hvad I ikke vil. Det plejer at være et emne som kan få dem op og lidt engageret. 6 dage til man sidder i flyveren på vej mod Grækenland (forudsat at jeg når den for skal spille bryllup herovre indtil ca. 1 1/2 time før afgang).

0

Bent: det var vist over hele linjen han havde trukket sig..

Nå.. brylluppet er overstået og det var den SKØNNESTE dag der først sluttede kl 5, efterfulgt af fælles morgenmad og gaveoppakning søndag formiddag. Beretning følger

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Mange gange tillykke med jer i lørdags. Tænkte faktisk på jer (og René) mens jeg sad med en (eller snarere flere) Pina Coladaer nede på Rhodos og på vejret herhjemme. Har hørt at vejret ikke var specielt godt i DK i lørdags.

0