tanja_allen

Tanja & Rasmus 15.06.13 [GIFT! Og alt var perfekt :) sneak peak]

354 posts in this topic

Velkommen til endnu en Viborg/2012-brud :balloons:

Der er jo allerede sket meget herinde. Dejligt at have styr på feststed (super valg - har været til flere fester der), fotograf og kjole :thumbsupsmileyanim:

Glæder mig til at følge din tråd!

0

Annonce ♥

Hvor er I fantastiske til at gøre mig HELT sikker på at den kjole bare er the one for mig :D Om det er en Farage - jeg ved det faktisk ikke - den kan i princippet godt ligne lidt.. synes bare prisen er lidt til den lave side i forhold til at det skulle være sådan en.. :unsure:

Bummelum.... smykker siger du! Hvis jeg var dig ville jeg nok holde det MEGET småt og simpel. Med hensyn til ørering ville jeg vælge nogle der sidder tæt på øret, ikke for voldsomt. Ingen halskæde og skal du have armbånd på, så ville jeg også vælge et enkelt her.:blush:

Det samme med sløret, enkelt uden for mange diggedarer. Kjolen er jo utroligt detaljeret, det ville blive for meget hvis du også går amok i assesories.

Er virkelig spændt på mit eget kjolevalg. Du er jo endnu et eksempel på at man tror man skal have et men ender med noget helt andet. Jeg elsker tyl, blonder og store brus, men skal det ende som det gør med mange af jer... så bliver det måske en helt glat havfrue :blink:

Jeg hælder lidt til en collar - altså sådan en helt tætsiddende hals"kæde" der er lidt bred i det - enten i hvid eller sort, alt efter hvilke sko jeg skal have på.. Og måske et lille diskret armbånd da jeg ellers får så underlige håndled :boohoo:

Slør tror jeg ikke jeg skal have på - selvom det, jeg har på sammen med kjolen faktisk passer til med små fjer og sten hist og her.. tror bare ikke jeg er en slør-pige.. overvejer at få extensions og så farve håret en del mørkere - og så en eller anden løst opsat frisure.

Og nej - jeg har ihvertfald lært mht kjolevalg, at de kjoler der er mest forfærdelige når de hænger på bøjlen faktisk kan være helt modsat når de kommer på - de to kjoler jeg har været længst fra rent psykisk er dem jeg har været mest vild med da de kom på! Og inden jeg gik igang, havde jeg en forestilling om at det skulle være sådan en græsk inspireret helt enkel glat kjole med draperinger.. den så så bare helt tosset ud til mig :blink:

0

WAUW!!!

Nøj hvor er du sej at vælge så deltaljeret en kjole! Den er virkelig smuk til dig, TILLYKKE!!!!!!

Det bliver fantastisk godt!:loveshower:

Årh TUSIND tak - jeg havde jo valgt noget heeeelt neutralt først - så det var lidt en anden retning det pludselig tog - men da jeg fik den på var jeg bare solgt.. elsker den elsker den ELSKER DEN! Og jeg tror h2b dør når han ser mig i den :loveshower: Men den er lidt speciel.. er lidt i vildrede med hvad jeg lige gør med smykker :unsure:

Bummelum.... smykker siger du! Hvis jeg var dig ville jeg nok holde det MEGET småt og simpel. Med hensyn til ørering ville jeg vælge nogle der sidder tæt på øret, ikke for voldsomt. Ingen halskæde og skal du have armbånd på, så ville jeg også vælge et enkelt her.:blush:

Det samme med sløret, enkelt uden for mange diggedarer. Kjolen er jo utroligt detaljeret, det ville blive for meget hvis du også går amok i assesories.

Er virkelig spændt på mit eget kjolevalg. Du er jo endnu et eksempel på at man tror man skal have et men ender med noget helt andet. Jeg elsker tyl, blonder og store brus, men skal det ende som det gør med mange af jer... så bliver det måske en helt glat havfrue :blink:

WOW hvor synes jeg bare du er OVERSKØNLABER i den kjole :loveshower: Jeg ville nok vælge helt enkle perleøreringe og matchende halskæde. Sådan helt simpelt.

0

Annonce ♥

Synes det er en lækker kjole - har selv prøvet en i samme stil og elskede den

Vi talte faktisk om dine kjoler da hun var i den.. De er så fine 00000858.gif Havde jeg figuren, var det også sådan en jeg valgte cheerleader3.gif

0

Synes alle tre kjole er skønne på hver sin måde!

nr. 2 er jeg helt vild med og nummer 3 (din kjole) er da bare for skøn :thumbsupsmileyanim: - så unik og personlig.. jeg er vild med sommerfuglene og så er det jo bare fantastisk at se dit store smil på alle billederne! Stort tillykke med kjolevalget.

0

Annonce ♥

Tusind tak for alle de søde svar om mig og min kjole :loveshower: Jeg savner den simpelthen så voldsomt - det er godt, jeg ikke valgte at få den med hjem, for så havde jeg haft den på de første 10 gange - og så ville det specielle jo nok gå af den.. men ihh!! Overvejer tur til Tønder med min mor og min søster, aka brudepige, så de også kan se på kjoler, og så KUNNE jeg jo titte til MIN elskling der hænger og venter på mig :badgirl:

BORTSET fra det, så er jeg lidt i panik - har lidt kolde fødder angående stedet vi vil holde festen.. det koster 800 kr pr par at overnatte - og det er jeg bange for er for dyrt for mange - især dem der også skal med på PA - OG give gave OG så lige punge op med 800 kr for at sove på stedet fordi det er så langt fra hvor de bor..

Har et andet sted i tankerne - venter dog lige med at offentliggøre det til vi har set det irl - så NulleVB også kan blive overrasket når invitationen dukker op :fløjt:

Men der koster overnatning inkl morgenmad 275 kr pr mand - hvad ville I tænke om det? Det er inkl morgenmad dagen efter. Og så er det eet stort sted med minigolfbane mv så det bliver en super mega uber hyggelig dag hvor alle er samlet, og hvor vi så mødes igen til morgenmad dagen efter :a1221:

MEN! hvis det skal være der, skal kirken også ændres.. ihh! Og det NEMMESTE ville være at blive gift der hvor vi bor, selvom jeg ikke kan døje præsten.. men så kunne vi måske leje en anden præst ind..

Pasning af junior er dog på plads.. wee!! Og jeg har fået farveprøver til invitationer! Og prøve-mærkater til foran på indbydelserne.. teksttypen skal dog laves om.. post-53030-0-50840900-1315338741.jpg

Indbydelserne skal se ud lidt som de her, dog med sort eller grøn "omslag" og så med den omvendte farve bånd.. og så skal indlægssedlen være hvid, med en "ramme" i samme farve som båndet.. giver det mening?

post-53030-0-05316100-1315338955.jpg

0

Tusind tak for alle de søde svar om mig og min kjole :loveshower: Jeg savner den simpelthen så voldsomt - det er godt, jeg ikke valgte at få den med hjem, for så havde jeg haft den på de første 10 gange - og så ville det specielle jo nok gå af den.. men ihh!! Overvejer tur til Tønder med min mor og min søster, aka brudepige, så de også kan se på kjoler, og så KUNNE jeg jo titte til MIN elskling der hænger og venter på mig :badgirl:

BORTSET fra det, så er jeg lidt i panik - har lidt kolde fødder angående stedet vi vil holde festen.. det koster 800 kr pr par at overnatte - og det er jeg bange for er for dyrt for mange - især dem der også skal med på PA - OG give gave OG så lige punge op med 800 kr for at sove på stedet fordi det er så langt fra hvor de bor..

Har et andet sted i tankerne - venter dog lige med at offentliggøre det til vi har set det irl - så NulleVB også kan blive overrasket når invitationen dukker op :fløjt:

Men der koster overnatning inkl morgenmad 275 kr pr mand - hvad ville I tænke om det? Det er inkl morgenmad dagen efter. Og så er det eet stort sted med minigolfbane mv så det bliver en super mega uber hyggelig dag hvor alle er samlet, og hvor vi så mødes igen til morgenmad dagen efter :a1221:

MEN! hvis det skal være der, skal kirken også ændres.. ihh! Og det NEMMESTE ville være at blive gift der hvor vi bor, selvom jeg ikke kan døje præsten.. men så kunne vi måske leje en anden præst ind..

Pasning af junior er dog på plads.. wee!! Og jeg har fået farveprøver til invitationer! Og prøve-mærkater til foran på indbydelserne.. teksttypen skal dog laves om.. post-53030-0-50840900-1315338741.jpg

Indbydelserne skal se ud lidt som de her, dog med sort eller grøn "omslag" og så med den omvendte farve bånd.. og så skal indlægssedlen være hvid, med en "ramme" i samme farve som båndet.. giver det mening?

post-53030-0-05316100-1315338955.jpg

Hva nu hvis jeg lover at lukke øjnene og ikke kigge??? pokey.giftunge.gif

Men vi vil da slemt overveje at overnatte så, i forhold til det første sted, var vi taget hjem til svigerfamilien og overnatte. Bryder min hjerne med hvor det kan være i vil flytte det hen??? :P

0

Annonce ♥

Jeg håber vi kan få lov at se det næste fredag - så skal jeg nok fortælle mere om det :)

Og - fyi - så kan det bestemt ikke betale sig at køre hjem til svigerne derfra - så der er det enten overnatning eller køre hjem - så håber lidt at MANGE tænker at det er billigt - og så evt sparer på gaven, og bliver og overnatter så vi kan hyyyyyygge morgnen efter :cheerleader3:

0

Ikke nemt at planlægge offentligt, når så nogle af gæsterne kigger med hehe. Jeg håber ikke jeg får samme problem, men man ved aldrig. Måske din tråd kunne blokeres så NulleVB ikke kan kigge med hæhæ, men ok måske lidt for lusket

Men jeg kan nu godt forstå jeres bekymring, 800 kr pr par for en overnatning, kan godt vælte nogles budget, når der også er de andre ting oveni.

0

Ikke nemt at planlægge offentligt, når så nogle af gæsterne kigger med hehe. Jeg håber ikke jeg får samme problem, men man ved aldrig. Måske din tråd kunne blokeres så NulleVB ikke kan kigge med hæhæ, men ok måske lidt for lusket

Men jeg kan nu godt forstå jeres bekymring, 800 kr pr par for en overnatning, kan godt vælte nogles budget, når der også er de andre ting oveni.

Ikke give hende gode ideer :P Kan ikke komme i tanke om hvor det kan være.. Måske Graceland i Randers??? cheerleader3.gif

0

Annonce ♥

Graceland i Randers, kan man overnatte der??? Men det ser skisme flot ud når man kører forbi.

Gode ideer? Jeg ved da slet ikke hvad du tænker på :fløjt:

Aner ikke om man kan overnatte der, fortalte lige h2b det var ærgelig vi ikke var kommet i tanke om det, da det kunne være så fint, han svarer umiddelbart "Hvad er vore s relation til Elvis da?" mig: "øhhh...." Emnet uddebateret.. Ikke Graceland til os. :P

Er spændt på hvad det nye sted lyder på :D

0

Graceland i Randers, kan man overnatte der??? Men det ser skisme flot ud når man kører forbi.

Aner ikke om man kan overnatte der, fortalte lige h2b det var ærgelig vi ikke var kommet i tanke om det, da det kunne være så fint, han svarer umiddelbart "Hvad er vore s relation til Elvis da?" mig: "øhhh...." Emnet uddebateret.. Ikke Graceland til os. :P

Hehehe de mænd kan da liiiiige finde ud af at formulere det, så vi IKKE er i tvivl. Og ja blir da spændende at høre mere om det nye sted, men hov det hører vi jo ikke om, da du( NulleVB) snuser i tråden :rolleyes: Men måske man kunne høre om det i en PM, hvis jeg nu opfører mig ordentligt :thumbsupsmileyanim:

0

Hehehe de mænd kan da liiiiige finde ud af at formulere det, så vi IKKE er i tvivl. Og ja blir da spændende at høre mere om det nye sted, men hov det hører vi jo ikke om, da du( NulleVB) snuser i tråden :rolleyes: Men måske man kunne høre om det i en PM, hvis jeg nu opfører mig ordentligt :thumbsupsmileyanim:

Jeg snuser da ikke whistling.gif men bare et par hints søøøøøøøøøde tanja pokey.gif

Hvem skal passe Emil?

0

Man kan ikke overnatte på/i graceland.. Rasmus' reaktion var i øvrigt den samme da jeg foreslog graceland - han gad ikke et elvisbryllup - og så var den samtale slut :rolleyes:

Jeg siger ikke noget - det eneste hint du får er, at det ikke er graceland :-p

0

Annonce ♥

Jeg kører jævnligt forbi Graceland, men troede faktisk kun det var en souvenirbutik, tror vist jeg skal kigge ind en dag.

Og hvad er det med de mænd, Elvis er da et fedt ikon og en glimrende musiker. Hmmmm viser vist lige min sande alder her HAHA.

Men ligegyldigt hvilket sted I vælger, håber jeg I får en kanon dag!

Dejligt at I har fundet pålidelige barnepiger, det betyder bare SÅ meget.

Edited by Mighti
0

Man kan ikke overnatte på/i graceland.. Rasmus' reaktion var i øvrigt den samme da jeg foreslog graceland - han gad ikke et elvisbryllup - og så var den samtale slut :rolleyes:

Jeg siger ikke noget - det eneste hint du får er, at det ikke er graceland :-p

Så venter jeg med spænding :)

Rasmus er også gnaven.. .Et Elvis bryllup havde været fin 00000858.gif

0

PANIK!

Jeg begik en kæmpe fejl i dag - jeg tog i Panayotis med min mor og min søster - sådan bare for at kigge - og kom til at prøve en fantastisk smuk kjole, der bare er helt anderledes i forhold til den jeg har købt.. Og jeg føler lidt at jeg skal vælge mellem den sejeste kjole og den smukkeste kjole til mig :boohoo:

Så jeg har brug for hjælp - hvad synes i? Kjole 1 eller kjole 2?

Kjole 1: Fra Askepot og Valentino.

post-53030-0-17694000-1316295782.jpgpost-53030-0-73851400-1316295790.jpgpost-53030-0-73809600-1316295795.jpg

Kjole 2: Fra Panayotis. Der hører sådan et ekstra slæb med - det fik vi desværre ikke lige taget billeder af.

post-53030-0-83426500-1316296256.jpg] post-53030-0-62737400-1316296260.jpg post-53030-0-70630600-1316296264.jpg[/color]

Her er et fra nettet hvor kjolen har det ekstra slæb på:

post-53030-0-51223800-1316296440.jpg

Edited by tanja_allen
0

Min ærlige og uforbeholdne mening:

Jeg bryder mig ikke om kjole nummer 2.. Jeg synes det ser ud som om din mave er "bundet ind" i noget bandage... :blush: Den gør dit brystparti lidt "firkantet"..

Hvorimod jeg synes kjole nummer 1 sidder SÅ smukt på dig! :) Jeg synes den er så virkelig flot til dig, og den der corsagetop med lange fjer er.... :heart:

Så jeg gir min stemme på kjole nummer 1.. :)

0