tanja_allen

Tanja & Rasmus 15.06.13 [GIFT! Og alt var perfekt :) sneak peak]

354 posts in this topic

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg sys faktisk at 1'eren sidder bedst på dig! :loveshower: Den fremhæver bare alle de fantastiske ting ved din krop... Hvorimod den anden faktisk gør det værre... Sys også der er noget mærkeligt ved det brystparti... :bunny_4: Min meget ærlige mening er altså at du skal beholde den første... :balloons:

0

Annonce ♥

Jeg elsker jo skørtet på kjole 1 - men den anden er dejlig enkel - havde nok selv valgt kjole 1 og så måske personligt nedtonet toppen lidt

Kunne ikke være mere enig :) Jeg er helt tosset med skørtet - LOVE IT - men syns at corsage-toppen med alle de fjer - fungerer desværre ik rigtig for mig

Edited by MariaSchmidt
0

Jeg har det lidt som miss Lena...EEEEEELSKER skørtet på 1'eren....men den øverste del er lige vild nok til hvad jeg var gået efter...Men super flot! 2'eren er meget anderledes ift. 1'eren....og må indrømme at den ikke helt fanger mig :-S Gå efter din mavefornemmelse og første indskydelse....det er som regel det rigtige ;-)

0

Annonce ♥

Jeg synes TOPPEN på nr. 1 er så forrygende, festlig og samtidig romantisk. Jeg synes så til gengæld skørtet er en smule"over the top".

Og så det eneste vigtige!!!!!!

Det er DIG der er brud! Det er DIG der skal mærke efter i maven - og det er DIG der skal bære kjolen.

Prøv dem begge til du dratter om af udmattelse - eller prøv 300 kjoler mere - og så beslut dig når du kan mærke hvad der er rigtigt for DIG (og så HOLD FAST I DET :wink: )

:17:

0

Jamen jeg er helt enig ..... vi allesammen har jo vidt forskellig smag .... så er jo ligegyldigt hvad andre folk tænker :) Du skal tage den, som du selv føler dig alle smukkest i og som du syns er den absolut fedeste loveshower.gif Jeg kunne også sagtens komme til at vælge en kjole, som jeg var totlat skudt i og andre tænkte: aj .... det syns jeg så ik , hehe

0

Annonce ♥

Jeg er enig med flere af de andre, kjole nr. 1 er helt klart super på dig. Men igen, synes også at toppen er liiiige over the top. Men hvis du er vildt med det, så go for it!

Du kommer i hvert fald til at se super ud! :thumbsupsmileyanim:

0

1000 tak for alle jeres input!! Jeg er vist mere eller mindre på plads og afklaret mht valg af kjole. Nu må vi se om vi overhovedet skal giftes - vi er godt nok ved at slå hinanden ihjel dagligt pga planlægningen :-(

0

Annonce ♥

Der har bare været så meget med "hvad nu hvis det blev DEN dato, eller DET sted" at h2b helt opgav at følge med og deltage så jeg følte lidt jeg stod selv med det hele. Men nu er dato og sted lagt fast. Så kan vi få sendt invitationer ud og SÅ kan der komme ro på... Håber jeg

0

Der har bare været så meget med "hvad nu hvis det blev DEN dato, eller DET sted" at h2b helt opgav at følge med og deltage så jeg følte lidt jeg stod selv med det hele. Men nu er dato og sted lagt fast. Så kan vi få sendt invitationer ud og SÅ kan der komme ro på... Håber jeg

øv hvor træls...og man vil bare gerne så mange ting og dele det med andre.... men ja som Fønix siger så hold en pause for en tid og ellers så brug os her inde, så han kan få en pause. i har jo også det vigtigste på plads tid og sted

0