tanja_allen

Tanja & Rasmus 15.06.13 [GIFT! Og alt var perfekt :) sneak peak]

354 posts in this topic

Annonce ♥

Udkast til DIY invitationer

Jeg ligger herhjemme og er snot-syg - og kan lige så godt bruge tiden fornuftigt.. en (stor) smule inspireret af Mette Holm's fantastisk flotte invitationer er jeg nået halvvejs igennem et udkast:

Forside - der skal så enten en sort blonde-snor-lignende dimmer på, eller bare en enkelt sort sløjfe

post-53030-0-64424300-1320762953.jpg

Side 2

post-53030-0-89862400-1320762972.jpg

På side 3 - den der bare er sort nu - skal der være en lomme og nogle kort med info om overnatning, adresser, tidsplan for dagen mv. Den må I tænke jer til :)

Det ser fint ud - og så er den jo til MIG!!! :lol::a1221: Jeg tænker umiddelbart lige, skal der ikke være et klokkeslet i indbydelsen?

Har i sat jer fast på rosenparken???

Synes de er super fine, også med en blonde eller lign på forsiden over det grønne, vil være så fint :)

0

Klokkeslet kommer på infosedlerne - synes det bliver for meget med alt for meget info i teksten i selve invitationen..

Og nej - jonglerer pt mellem hotel hvide hus og rosenparken.. skal have klemt rasmus op i et hjørne i aften så vi kan få besluttet os.. men pt sover han.. sådan en 18 timers arbejdsdag i går tærer vist på energien

0

Klokkeslet kommer på infosedlerne - synes det bliver for meget med alt for meget info i teksten i selve invitationen..

Og nej - jonglerer pt mellem hotel hvide hus og rosenparken.. skal have klemt rasmus op i et hjørne i aften så vi kan få besluttet os.. men pt sover han.. sådan en 18 timers arbejdsdag i går tærer vist på energien

Okay, ville bare lige sikre mig, at du ikke havde overset det, og glemt tidspunkterne :)

Og stakkels Rasmus, ikke noget at sige til han bliver træt, det bliver dejligt når han skifter job :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle de søde ord om invitationer :D

Nå.. 2 måneder er gået siden jeg har opdateret sidst - og jeg har tænkt MANGE tanker.. både mht dato og mht sted.. og fotograf...

Det eneste der sådan set stadig er det samme som det har været tidligere, er musikken, gommen og kjolen :badgirl:

0

Nyt sted

Rebild Bakker - på/ved vandrehjemmet. Fordi:

* de har mulighed for at vi kan holde festen i et telt UDEN at skulle leje hele skidtet selv...

* der er billig overnatning for gæsterne (omkring 450 kr for et dobbeltværelse inkl morgenmad)

* der er så smuk natur

Jeg har ikke rigtigt en god fornemmelse omkring Golf-stedet - jeg synes kommunikationen er lidt stiv, og de virker meget sløve til at reagere på spørgsmål.. det gider jeg altså ikke døje med.. og så er værelsesprisen også lidt dyrere end på vandrehjemmet.. så er det naturligvis også på et hotel og ikke et vandrehjem, men jeg satser på at folk drikker så meget at de er ligeglade med hvor de sover.

Billeder:

post-53030-0-85772100-1326833427.jpgpost-53030-0-89679500-1326833438.jpg

Teltet skal så pyntes med en fantasiliard rispapirlamper :a1221:

post-53030-0-47059500-1326833580.jpg

0

Annonce ♥

.... Så gik der lige et halvt år... I mellemtiden er jeg blevet gravid, så datoen er rykket (der er ikke plads til maven i corsage toppen)

Jeg får da lidt at se til med at læse op herinde!! Hold op der er sket meget siden januar!

Jeg har i øvrigt termin i december - og vi planlægger at holde festen 15/6. Mon det er helt urealistisk at smide graviditetskiloene på 6 mdr?

0

Annonce ♥

STORT tillykke!

Nej det er det ikke,jeg tabte mig så jeg var 8 kg under før gravid vægt

MEN du ammer stadig RIGTIG meget ved 6 mdr (jeg ammede ca. 3-4 gange i døgnet ved 6 mdr) og det er der de begynder på fastføde som er et stort projekt

personligt ville jeg vente, min søn er også fra Dec. (2010) og det er faktisk først nu at jeg syntes det er ideelt - ammede ham til han var 1 år og 1 mdr så det var svært at få ham passet - og så lille et barn på 6 mdr syntes jeg ikke man kan få passet ude med en overnatning - vent hellere til barnet er lidt større og I kan få barnet passet rigtig trygt mens I har et godt bryllup:)

Jeg vil sige at du tidligst kan gøre det til august - september næste år.

UNDSKYLD - men vil hellere være ærligt :)

Edited by AnnaPerenna
0

Anna: tusind tak for dit svar - ærlighed er rart :)

Jeg forventer ikke at amme i mere end 2 mdr - det gjorde jeg med vores søn, og det var optimalt både for ham og mig af flere årsager.. Da vi fik ham, var jeg først klar da han var 5 mdr til at han blev passet ude.. Håber det er på samme måde med nr 2 - så lige med amning og pasning er jeg ikke så bekymret.. Det er mere de der kilo :-/

0

Revidering af festen:

Da budgettet ikke længere rigtigt er til pomp og pragt, er vi blevet enige om at holde en grisefest istedet, stadig med mulighed for at alle kan overnatte.

Der er derfor nyt sted, ny menu, ny musik og nyt budget...

0