Mallara

Verdens SJOVESTE bryllup! Kristina & Stig 6/8-11

221 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Århhhhhh altså Kristina :loveboard: :loveboard: :loveshower:

Bliver helt blød om hjertet ved at se på den smukke video :cheerleader3: Det er jo FANTASTISK for jer at have her bagefter :thumbsupsmileyanim:

ELSKER kirken (naturligvis) :loveshower:, ris-sekvensen :loveshower:, strømpebånds- og boksershortsseancen :loveshower: og den brudevals :loveboard:

Hold nu op hvor ser det FAB ud det hele!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige læst din beretning på mobilen, efter jeg egentlig havde lukket BK ned på computeren fordi NU skulle jeg sove :shooter: Men... Hold nu op hvor jeg bare synes du er gudesmuk - den kjole, det hår (liiiiige den frisure jeg gerne vil have :heart:) - jamen de billeder er jo intet mindre end fantastiske... De har virkelig fanget jeres glæde....

Nu ligger jeg her og overvejer at gå ud af sengen igen og tænde pc'en fordi jeg ik kam se video på mobil - argh!!! Ej.... Det MÅ altså vente til imorgen... :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

århhh, efter at have siddet og savlet over din flotte mand, giver den der video altså et billede af hvor godt i passer sammen og ikke mindst, hvor fantastisk jeres bryllup var. jeres foto location var virkelig eventyrlig og sikke en smuk buket

Åhh hvor er du sød :bearhug: Og ja...han er da lidt af en lækkerlaps min mand :wink: Tusind tak for de søde ord! Jeg elskede virkelig også min buket...den var lige i øjet :loveboard:

Århhhhhh altså Kristina. Bliver helt blød om hjertet ved at se på den smukke video. Det er jo FANTASTISK for jer at have her bagefter :thumbsupsmileyanim: ELSKER kirken (naturligvis), ris-sekvensen, strømpebånds- og boksershortsseancen og den brudevals :loveboard: Hold nu op hvor ser det FAB ud det hele!

Søde Anne....TUSIND tak for alle roserne!! Jeg glæder mig helt vildt til at læse jeres beretning :cheerleader3:

Smukt smukt smukt Kristina - Åh, jeg vil også have lavet sådan en video :loveshower:

Jamen du skal da ha' chancen så....de hedder Merox Studio og er fra kolding dem der har lavet videoen...men du har nok lidt trvlt så :griner:-

Og mange mange tak for de søde ord :hug:

Jeg har lige læst din beretning på mobilen, efter jeg egentlig havde lukket BK ned på computeren fordi NU skulle jeg sove :shooter: Men... Hold nu op hvor jeg bare synes du er gudesmuk - den kjole, det hår (liiiiige den frisure jeg gerne vil have :heart:) - jamen de billeder er jo intet mindre end fantastiske... De har virkelig fanget jeres glæde.... Nu ligger jeg her og overvejer at gå ud af sengen igen og tænde pc'en fordi jeg ik kam se video på mobil - argh!!! Ej.... Det MÅ altså vente til imorgen...

:hug: :hug: HIHI....er ked af at jeg sådan får ødelagt din nattesøvn :griner:-

TUSIND tak for rosen...det er jeg virkelig glad for! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så må jeg hellere få smidt lidt mere beretning afsted....selvom jeg næsten synes at det er omsonst når videoen allerede er lagt ud...den siger jo det hele :griner:-

Men nu får I alligevel lidt med ord på :)

Alle billeder fra nu er private fotos eller taget af vores andre 2 fotografer. Ingen er taget af Tina Liv.

Da vi kom tilbage fra foto shoot med Tina Liv, var der en virkelig dejlig stemning ved receptionen. Alle grinede og hyggede sig og vi kunne bare mærke at aftenen ville blive fantastisk!

Vi fik lige et hurtigt kig på gavebordet som var fuldstændig dækket med gaver! Vi havde besluttet os for først at pakke gaver op søndag, da vi ville bruge tiden sammen med vores gæster i stedet :) Men vi fik da lige luret lidt og fandt blandt andet ud af at vi havde fået 2 sæt havemøbler....hvilket vi slet ikke havde ønsket os :lol: Men det var nu ikke nogen dårlige gaver alligevel, da vores havemøbelsæt i den grad trængte til at blive udskiftet :griner:-

Da Stig og mig aldrig er blevet gift før :tunge: ...var vi ikke lige klar over at man ikke måtte gå ind i teltet før gæsterne, så da vi fik øje på musikerne derinde gik vi glade og uvidende ind for at hilse på dem :balloons: Der gik dog ikke 1 minut før min veninde havde smidt os ud igen med beskeden; "EJ ALTSÅ...DET MÅ I DA IKKE!!" :griner:- Nå, men vi dallede ud igen og hyggede om gæsterne i et par minutter.

Da alle gæsterne havde fundet vej ind i teltet turde vi godt gå derind, og det var akkomponeret af musik og klapsalver

post-45827-0-06695800-1316453579.jpg

Her står min dejlige mor og stedfar!

Det var den vildeste følelse at gå ind i teltet på den måde...der fik jeg for første gang virkelig følelsen af at være gift :loveshower:

Da vi var kommet ind, skulle vi lige holde en lille velkomsttale....som vi havde glemt derhjemme!!

Vi kunne dog begge huske at jeg skulle byde velkommen og sige tak til alle og Stig skulle komme med det praktiske omkring rygning, gaver, drikkevarer osv. Lige et billede herfra:

post-45827-0-65887400-1316453783.jpg

Velkomsttalen endte med at blive virkelig morsom, da Stig overhovedet ikke kunne huske hvad han skulle sige, så da jeg havde sagt hvad jeg skulle sige, sagde han; "Ja, og så vil jeg lige fortælle lidt om det praktiske....øhh skat hvad var det jeg skulle sige?", Mig: "Jo, rygning foregår udenfor teltet af hensyn til ikke-rygere og gravide :-) Og så kan du lige fortælle om drikkevarer Stig" Stig: "Ja, ang. drikkevarer så skal I bare...øhh....hvad var de skulle skat?" -HAHA- Og sådan fortsatte det, så det endte med at jeg gav hele velkomsttalen selv, men til gengæld var stemningen ligesom lagt for den aften!

Da vi havde fået grinet af, fik vi serveret forretten, som bestod af skaldyrssalat, med brød og dressing - det smagte FREMRAGENDE!! Dog havde vi fået bestilt aaaaaaaalt for mange kammuslinger, så vi har ca 150 kammuslinger i fryseren pt :shooter:

Hovedretten bestod af Lammeculotte med nye kartofler, sauce, tzatziki, rabarberkompot, grøn salat og asparges i svøb :metteholm

Desseret havde min svigermor lavet på bestilling, og vi fik peacankage med whiskeyflødeskum og blåbær.

Vi fik VILDT meget ros for både mad og vin, så hvis nogen mangler en kogekone i Jylland eller på fyn anbefaler jeg gerne!

Her lige et billede fra under middagen:

post-45827-0-25444700-1316454519.jpg

Vi forsøgte så vidt muligt også at komme rundt til de forskellige borde, men det var faktisk ret svært, da der hele tiden var enten mad eller indslag :lol:

post-45827-0-38432100-1316454610.jpg

post-45827-0-81784900-1316454636.jpg

Redigeret af Mallara
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hahaha, vi havde også helt glemt det med at vi skal vente med at gå ind før til sidst...så der var også lige et par stykker der hev fat i os :-)

skønne skønne billeder, dem der er taget af jer af Tina Liv, de er så fantastiske, de er smukke, kreative, sigende. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der blev holdt en masse taler, som vi heldigvis allesammen har på video, for jeg kunne virkelig ingenting huske dagen efter...det var bare så overvældende det hele :loveboard:

Min mor holdt en tale, som bare fik mig helt i knæ :boohoo::heart:

Hun afsluttede den nemlig med en hilsen fra min elskede oldemor, som desværre ikke kunne holde til at være med til brylluppet og de linjer hun sagde der, fik mig bare til at bryde helt sammen! Åhh...min dejlige oldemor...får helt tårer i øjnene igen!

Stig holdt selvfølgelig også en tale, som startede sådan her: "For et stykke tid siden stod jeg og diskuterede med en kollega om hvorvidt man andre kunne gøre en lykkelig eller om det kun var én slev der kunne det. Jeg var af den overbevisning at det kunne andre ikke - derfor hedder min tale "Du gør mig ikke lykkelig" :griner:- Og så var linjen ligesom lagt :griner:- Han sluttede af med at sige at han tog fejl....for bare jeg kiggede på ham "proppede jeg lykke ind i hovedet på ham" :heart: :heart: :heart:

Det var en FANTASTISK tale...jeg har set den 15 gange siden :loveboard: Den var sjov, rørende og velskrevet og fuldstændig i vores ånd!

Her kommer lidt billeder derfra:

post-45827-0-65318900-1316455200.jpg

Min lækre mand sammen med sin tudemarie!

post-45827-0-03537200-1316455244.jpg

post-45827-0-65943600-1316455265.jpg

Er SÅ taknemmelig for den vandfaste mascara :griner:-

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hahaha, vi havde også helt glemt det med at vi skal vente med at gå ind før til sidst...så der var også lige et par stykker der hev fat i os :-)

skønne skønne billeder, dem der er taget af jer af Tina Liv, de er så fantastiske, de er smukke, kreative, sigende. :loveshower:

Tusind tak :bearhug:

Og det med at gå ind, skulle så måske være vores gode råd til kommende brude :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var også mange andre indslag den aften...her kommer et lille udpluk og lidt af hvert :)

post-45827-0-05652400-1316455763.jpg

Stig søskende havde lavet et lille skuespil over sangen; "Jeg vil så gerne være kat" og det var SÅ morsomt...hold nu k... hvor vi grinede -HAHA- Det kom sig åbenbart af at Stig gerne ville ha' været kat da han var lille....hvilket jo i sig selv er virkelig morsomt -HAHA-

post-45827-0-00438000-1316455897.jpg

Der var masser af kys :kiss:

post-45827-0-18211700-1316455958.jpg

Kysserunder :toot:

post-45827-0-05847700-1316455996.jpg

Og så holdt jeg en tale. Jeg har det normalt meget nemt med at holde tale og får tit ros for mine taler...men den her var godt nok en udfordring!! Jeg havde i mange uger forsøgt at få skrevet noget ned, men det blev ved med at lyde kliché, så jeg slettede det hver gang. Jeg endte med at skrive om mine forældre, mine søskende og Stigs familie...og så var jeg blank...fuldstændig blank :pokey:

Derfor tænkte jeg at jeg ville tage den fra hjertet, så da vi kom til at jeg skulle tale til Stig måtte jeg fortælle at papiret var tomt og jeg nu bare ville fortælle ham hvad han betød for mig. Det gik heldigvis godt..men puha hvor var jeg nervøs!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Også min mormor og morfar havde små indslag. Min morfar holdt en dejlig tale...den slags som en morfar skal holde, med en masse små anekdoter osv. Derudover havde de skrevet en sang....med en masse små anekdoter osv :wink: Heldigvis var stemningen til noget andet end "suppe-steg-is"-sange, så det endte med at hele selskabet (inkl. mormor og morfar) stod op og skrålede og efterfølgende løb rundt om bordene :thumbsupsmileyanim:

post-45827-0-75259000-1316456492.jpg

post-45827-0-57761700-1316456446.jpg

post-45827-0-02807700-1316456519.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Derudover havde mine dejlige veninder fra polterabend lavet et lille polterabend-indslag:

post-45827-0-70863400-1316456708.jpg

post-45827-0-05388700-1316456855.jpg

Se lige bort fra mit bøvede udtryk :griner:-

Og min skønne veninde holdt en skøn tale, hvor hun blandt andet delte papirer ud, hvor gæsterne skulle skrive et godt råd eller andet til os og disse stykker papirer blev så puttet i en æske som vi først må åbne på vores 1-års bryllupsdag :loveboard: Så vi behøvede slet ikke en gæstebog...vi har jo den her :loveshower:

post-45827-0-34749200-1316456888.jpg

Der skrives på livet løs :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jubiiii fortsættelse af din beretning!!! :thumbsupsmileyanim:

Og nej sgu da!! Det er da ikke omsonst..! Jeg vil da nyde hvert eneste ord af din beretning! - og når du er færdig vil jeg endnu engang sætte mig til at se din video, så jeg får fuldstændig afrundet det helt perfekt! :loveshower:

Altså Tina...du er uden tvivl et af de mest fantastiske mennesker jeg nogensinde har mødt!! Hvor er jeg bare glad for at jeg kender dig!

TUSIND tak for at du følger min beretning! jeg er i øjeblikket igang med at få stablet endnu et arrangement på benene så jeg kan hyre dig IGEN!! :kiss:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har skimmet din beretning igennem og jeg vender tilbage for at læse den fuldstændigt fra top til slut. Hvor er det bare nogle dejlige billeder af hvad der ligner en rigtig dejlig og afslappet dag. Rigtig fint med en spejderhytte med plads til alle - også børn og leg :BKSTREET: .. Et stort tillykke med brylluppet! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
jubiiii fortsættelse af din beretning!!! Og nej sgu da!! Det er da ikke omsonst..! Jeg vil da nyde hvert eneste ord af din beretning! - og når du er færdig vil jeg endnu engang sætte mig til at se din video, så jeg får fuldstændig afrundet det helt perfekt! :loveshower:
Altså Tina...du er uden tvivl et af de mest fantastiske mennesker jeg nogensinde har mødt!! Hvor er jeg bare glad for at jeg kender dig! TUSIND tak for at du følger min beretning! jeg er i øjeblikket igang med at få stablet endnu et arrangement på benene så jeg kan hyre dig IGEN!! :kiss:
awwww det var sødt sagt Kristina!! Bliver helt rørt helt helt indeni :blush: Og nøøøøj det lyder spændende med dit arrangement - jeg bliver da max nysgerrig altså!!!

Hihi..ja nu må vi se om det lykkes for mig :wink: Og ellers hører du i hvert fald meget snart fra mig vedr. julegaver :cheerleader3:

love it love it love it! Hvor er det sødt med jeg vil også gerne være kat-sangen! Det ser jo VIRKELIG ud til at have været et alt for sjovt bryllup

Det var det nemlig...fantastisk sjovt! Især "kat"-sangen vi os allesammen til at tude af grin :thumbsupsmileyanim: Og tak for de søde ord :loveboard:

og SEJT at du tog talen på "rutinen" :respekt: for det!

Tark :hug:

Har skimmet din beretning igennem og jeg vender tilbage for at læse den fuldstændigt fra top til slut. Hvor er det bare nogle dejlige billeder af hvad der ligner en rigtig dejlig og afslappet dag. Rigtig fint med en spejderhytte med plads til alle - også børn og leg :BKSTREET: .. Et stort tillykke med brylluppet! :denmarkflag:

TUSIND tak for at du "gad" læse alle 8 sider igennem :respekt: Og tusind tak for de søde ord :hug:

Hvor ser det hele bare fantastisk ud. :loveshower:

Tusind tak :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så vil jeg fortsætte lidt mere :)

Vi hyggede os simpelthen så meget under middagen, at tiden næsten løb fra os! Ca. 23.45, sagde min veninde til mig om vi ikke skulle danse brudevals inden kl 24.00....øhhh jo!!

Så fik vi godt travlt :lol: Skyndte os at rejse os og sige tak for en dejlig middag og henviste til at der ville være dans og fest indenfor...og så håbede vi bare at folk ville skynde sig :lol:

Det gjorde de heldigvis også og lidt i tolv blev "brudevalsen" sat på.

Eller faktisk kom brudevalsen først lidt senere, for vi havde lavet en sjov alternativ dans. Først startede vi op med Volbeat "Sad mans tongue", den gik over i Offsprings "Pretty fly for a white guy", som gik over i Kaizers Orchestra "Bak et halleluja" og så slutte vi til sidst af med brudevalsen. Det gik SÅ godt og folk var helt oppe at køre :balloon::cheerleader3:

Jeg har dog set på billederne efterfølgende at min svigerfar så umådelig forvirret ud, for at se MEGET lettet ud da vi går over i brudevalsen :griner:-

Her kommer lidt billeder derfra:

post-45827-0-54126500-1316592415.jpg

post-45827-0-13666300-1316592437.jpg

post-45827-0-09333800-1316592467.jpg

post-45827-0-36200300-1316592503.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer