Mallara

Verdens SJOVESTE bryllup! Kristina & Stig 6/8-11

221 indlæg i dette emne

Faldt lige over din skønne skønne bryllupsberetning....Hold nu op en dejlig dag i har haft og sikke mange fantastiske og smukke billeder der er taget...

Selvom jeg ikke kender dig måtte jeg nu alligevel knibe en lille tårer i ny og næ fordi du beskriver dagen så godt og billederne siger det hele:)

Tak fordi du ville dele det med os:)

Mvh Tina

Tusind tak for de søde ord :-)

Jeg er desværre ikke så tit herinde mere, så det var en rigtig dejlig overraskelse at der lige var en mere der havde læst min beretning :-) Tak!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op... Sikke en fantastisk beretning, sikke et fantastisk bryllup det må have været og sikke nogle fantastiske billeder! Jeg er helt solgt og har tudet sammen med dig igennem det meste af beretningen.. :loveshower: Jeg er ganske ny herinde og skal først giftes om et lille års tid, men din beretning er kilde til så megen inspiration og får mig til at glæde mig sååååå meget mere til vores fantastiske kommende dag :blush:

Tusind tak fordi du har delt det hele med os herinde..

Og til Tina Liv - du er mit nye fotoidol! Jeg er SOLGT til dine billeder.. respekt!

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op... Sikke en fantastisk beretning, sikke et fantastisk bryllup det må have været og sikke nogle fantastiske billeder! Jeg er helt solgt og har tudet sammen med dig igennem det meste af beretningen.. :loveshower: Jeg er ganske ny herinde og skal først giftes om et lille års tid, men din beretning er kilde til så megen inspiration og får mig til at glæde mig sååååå meget mere til vores fantastiske kommende dag :blush:

Tusind tak fordi du har delt det hele med os herinde..

Og til Tina Liv - du er mit nye fotoidol! Jeg er SOLGT til dine billeder.. respekt!

Årrrh det var sødt :) Tusind tak!! :heart:

Det var så lidt. Har luret på din hjemmeside, og er vild med stilen. Romantik, lækkert leg med lys og kant. Det er skønt! Havde vi haft 8000kr i budgettet til fotografering, så havde jeg uden at blinke henvendt mig til dig mhp at booke dig :thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu op... Sikke en fantastisk beretning, sikke et fantastisk bryllup det må have været og sikke nogle fantastiske billeder! Jeg er helt solgt og har tudet sammen med dig igennem det meste af beretningen.. :loveshower: Jeg er ganske ny herinde og skal først giftes om et lille års tid, men din beretning er kilde til så megen inspiration og får mig til at glæde mig sååååå meget mere til vores fantastiske kommende dag :blush:

Tusind tak fordi du har delt det hele med os herinde..

Og til Tina Liv - du er mit nye fotoidol! Jeg er SOLGT til dine billeder.. respekt!

Ej, hvor er det fantastisk at min beretning stadig kan give inspiration til andre :loveboard: Jeg er ikke så tit herinde mere desværre, men nu skulle jeg lige ind og lure igen og TUSIND tak for de søde ord! :bearhug:

Og ja....Tina Liv er gudinde-fotografen over alle fotografer...kan kun give min varmeste anbefalling til hende herfra :respekt::heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snøøøøøft..... Jeg er en tudeprinsesse, jeg ved det godt. Men det her bryllup hylede mig helt ud af den. Det ser så fantastisk ud. Hyggeligt, afslappet, sjovt og så meget kærlighed!!!! :)

Det vil jeg også have. :)

Og Tina Liv..... Omfg! Hun er jo fantastisk med et kamera.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej hvor fantastisk! Det var så smukt og gav et sug i maven fordi jeg hele tiden tænkte det bliver mig om et halvt år. Det var smukt, rørende og virkelig bryllupsånden fanget på film og billeder!
Tak fordi du delte det med os:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak søde piger❤ jeg har selv lige læst min beretning igennem for første gang siden jeg skrev den og blev da selv lidt rørt! 😉 Utroligt hvad et bryllup kan gøre ved en tudeprinsesse som mig😜 jeg ELSKER at der stadig er nogen der kan finde inspiration i min beretning❤

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer