Mallara

Verdens SJOVESTE bryllup! Kristina & Stig 6/8-11

221 posts in this topic

Og traditionen tro, så fik jeg jo ikke lov til at danse dansen færdig med min dejlige mand...han blev REVET ud af armene på mig :griner:-

post-45827-0-43965300-1316592628.jpg

Og traditionen tro skulle Stigs selvfølgelig ha' klippet sine strømper, men mændende syntes åbenbart ikke at det var tilstrækkeligt, så de havde hentet en kødøkse :blink: ...der synes jeg godt nok at de blev lige modige nok :griner:-

post-45827-0-49300300-1316592765.jpg

Han fik lige lidt kys og trøstende ord efter den "voldsomme" oplevelse :griner:-

post-45827-0-23644200-1316592831.jpg

post-45827-0-41402000-1316592876.jpg

0

Annonce ♥

Efter dans og sokkeklipning stod den på FEEEEEEST!! :balloon: :balloon:

Første dans med svigerfar:

post-45827-0-27438500-1316592995.jpg

Alle dansede! Der var hele tiden fyldt på dansegulvet, hvilket bare var SÅ fedt! Der var ingen der kedede sig eller bare sad og hang ved bordene...hvis man sad, så var det fordi man skulle ville fødderne efter alt det dans :griner:- Jeg er virkelig glad for at vi prioriterede musikken så højt...det var helt klart med til at gøre festen så fantastisk :7himmel:

post-45827-0-84972900-1316593040.jpg

post-45827-0-69179100-1316593180.jpg

post-45827-0-70213400-1316593207.jpg

0

Åhhhhh Kristina! Jeg er SÅ misundelige på dine gæster!! Jeg ville bare have ELSKET at stå på første række og huje til jeres superfede surprise-dans!!!!

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Og jeg ville ha' elsket at du var der! :cheerleader3: Det var smadderærgerligt at du ikke skulle være der hele dagen....men næste gang jeg skal giftes, så skal du være med hele dagen :griner:- :griner:-

0

Jeg skulle også hvile fødderne på et tidspunkt...og ha' en kold ØL! :thumbsupsmileyanim:

post-45827-0-62198900-1316593441.jpg

Og også andre drak øl :biggrin: Her er Stig sammen med min (ene) dejlige lillebror :heart:

post-45827-0-17707000-1316593513.jpg

Det var alt for denne gang!

Der kommer lidt mere beretning senere....for gæsterne mente åbenbart ikke at "festen" var slut lørdag, så vi "fortsatte" søndag...forklaring følger :tunge::wink:

God dag til jer alle :bearhug:

post-45827-0-84010000-1316593546.jpg

0

Annonce ♥

Lige til de der ikke gider at læse hele beretningen igennem og søger den nemme løsning, ligger jeg her igen linket til vores bryllupsvideo :)

:balloon:

1

Såå skøn en beretning! Jeres dag var mere end fantastisk (ved jeg du vil være helt enig i) kan man se!

Og nu har du fået mig overbevist om at vi skal ha en videograf :D (og måske også fotograf)

Glæder mig til flere billeder!

0

Jeg læser stadig med! Selvom jeg har set video-klippet nyder jeg stadig at se billeder og læse din beskrivelse! :loveshower: Jeg elsker jeres alternative brudevals - det er da en sjov og lidt anderledes ide! (vi havde "kvaler" nok med at lære den alm brudevals - så det "nøjes" vi med!)

Ihh hvor er du sød :bearhug: Det er SÅ dejligt at vide at der er noget der følger med :heart: Brudevalsen blev øvet MEGET...men det gik også rrigtig godt, så vi var glade for den tid vi havde lagt i det...det kan nemlig hurtig blive kikset hvis ikke man gør det ordentligt :griner:-

Såå skøn en beretning! Jeres dag var mere end fantastisk (ved jeg du vil være helt enig i) kan man se! Og nu har du fået mig overbevist om at vi skal ha en videograf :D (og måske også fotograf) Glæder mig til flere billeder!

TUSIND tak :loveboard: Og jeg er heeeeeelt enig med dig :loveshower:

Et af de råd jeg gerne vil sende afsted til kommende brude, så er det i hvert fald at få videofilmet hele dagen...jeg ville ikke undvære den video for noget i verden :heart: Og vi har jo også fået filmet alle taler og indslag :loveshower:

0

Sikke en dejlig beretning. Og en skøn video. Blev helt rørt :loveboard:

0

Annonce ♥

Øj, snøft, hikst og grin... Tror aldrig jeg har tudet så meget, af at læse en bryllupsberetning før... :loveboard:

Men hvor er det bare rørende, alle de små input, talerne, familien og vennerne... Kærligheden! :loveshower:

1000 tak fordi du deler jeres dag med os! Og tak for inspirationen, har flere gange stoppet op, udover når jeg skulle tøre tårer væk, og tænkt: ej det MÅ vi også ha' med... :thumbsupsmileyanim:

Jeg ville elske at der kommer mange flere billeder i din beretning, jeg skal nok æde det hele råt!!! LOVE IT! :bearhug:

0

Sikke en dejlig beretning. Og en skøn video. Blev helt rørt :loveboard:

Tusind tak :hug:

Øj, snøft, hikst og grin... Tror aldrig jeg har tudet så meget, af at læse en bryllupsberetning før... :loveboard: Men hvor er det bare rørende, alle de små input, talerne, familien og vennerne... Kærligheden! :loveshower: 1000 tak fordi du deler jeres dag med os! Og tak for inspirationen, har flere gange stoppet op, udover når jeg skulle tøre tårer væk, og tænkt: ej det MÅ vi også ha' med... :thumbsupsmileyanim: Jeg ville elske at der kommer mange flere billeder i din beretning, jeg skal nok æde det hele råt!!! LOVE IT! :bearhug:

Tusind tak :hug:

Hvor er det dejligt at min beretning er værd at læse for andre end mig :loveboard: Og hvor er det fantastisk hvis I kan bruge noget fra vores bryllup som inspiration :loveshower:

Jeg skal nok få lidt flere billeder herind, men der går nok lige et par dage endnu :wink:

0

Har brugt hele dagen på først at læse din planlægning, og nu efterfølgende din beretning! Sikke et dejligt bryllup, og du er da bare den skønneste brud :loveshower:

Et stort tillykke fra mig - Ih jeg sidder helt og glæder mig til det selv er min tur. Og håber mit bliver lige så vellykket som dit!

0

Sikke en fantastisk beretning! :cheerleader3: Jeg fik helt tårer i øjnene :blush:

0

Annonce ♥

Har brugt hele dagen på først at læse din planlægning, og nu efterfølgende din beretning! Sikke et dejligt bryllup, og du er da bare den skønneste brud :loveshower: Et stort tillykke fra mig - Ih jeg sidder helt og glæder mig til det selv er min tur. Og håber mit bliver lige så vellykket som dit!

Hold da op hvor er du sej...både planlægning OG beretning :respekt::respekt: Tusind tak for at ville sætte en hel dag af til at læse hvad jeg har skrevet og tusind tak for de søde ord :bearhug:

Sikke en fantastisk beretning! :cheerleader3: Jeg fik helt tårer i øjnene :blush:

Ihh...tusind tusind tak :loveboard::bearhug:

0

Åhh hvor ser det bare ud til at i har haft en helt fantastisk dag - og ikke mindst super SJOV (som vi også selv lagde meget vægt på), såååå skønne billeder og i ser super godt ud.

Håber stadig at i svæver på den lyserøde sky;)

stine

0

Åhh hvor ser det bare ud til at i har haft en helt fantastisk dag - og ikke mindst super SJOV (som vi også selv lagde meget vægt på), såååå skønne billeder og i ser super godt ud.

Håber stadig at i svæver på den lyserøde sky;)

stine

Du kan tro at vi svæver :7himmel: Det er fantastisk at være gift og ha' fundet manden i sit liv :heart: Og ja....SJOV var så absolut "the keyword" :)

0

Okay...jeg er ikke den hurtigste knallert på havnen...jeg ved det :wink:

Men nu vil jeg få afsluttet min beretning om verdens dejligste dag :loveshower:

Vi festede til den lyse morgen - vi ramte først campingvognen kl 6.00. Og jeg vidste da godt at det nok blev lidt hårdt eftersom vi skulle servere morgenmad kl 9 :pokey::griner:- Jeg satte vækkeuret til 8.30 og tænkte at det måtte være fin tid da jeg også havde hyret en veninde til at komme og hjælpe.

Vi sov som sagt i campingvogn og den var placeret nede i det bagerste hjørne af lejrskolens græsplæne (vi skulle jo være sikker på at vi havde lidt privatliv hvis nu lysten meldte sig) :a1093:

Det var en gammel campingvogn, men fungerede ganske udemærket som brudesuite. Om morgenen vågner vi begge ved at der er larm udenfor. Vi kan høre stemmer og det lyder som om at campingvognen er ved at blive spændt for en bil (den var lånt, så det var jo meget narturligt at den blev spændt på), men jeg synes måske godt lige at de kunne ha' ventet til vi stod op!! Men jeg kigger da på uret og så er kl 10.00...WHAT!! :shooter: Mit vækkeur har skam ringet, men smarte mig havde glemt at sætte lyd på, så vi har i den grad sovet for længe! Stig SPRINGER op af sengen og begynder at tage bukser på, da campingvognen begynder at køre - og den kører VILDT!! Stig vælter rundt i campingvognen mens jeg kæmper for at blive liggende i sengen. Han så simpelthen så morsom ud mens han hoppede rundt på ét ben og forsøgte at få bukserne på, mens campingvognen bragede rundt på græsplænen og jeg kunne slet ikke stoppe med at grine -HAHA- Da campingvognen endelig stopper, bliver døren flået op af min svigerfar, som lige fanger disse to billeder af et par forvirrede og tømmermændsramte nygifte :griner:-

post-45827-0-51489300-1318405069.jpg

post-45827-0-24320500-1318405098.jpg

2

Annonce ♥

Indenfor var der blevet stillet morgenmad op, så ingen blev forsømte....dejlige familier vi har der hjalp med det :loveboard:

Her er lidt billeder fra morgenen, hvor man godt kan se at alle ser lidt hængte ud, hvilket må betyde at vi ikke var de eneste der havde en fantastisk aften :balloon::heart:

post-45827-0-06310000-1318405457.jpg

0

Mine dejlige (meget hængte) brødre :griner:-

post-45827-0-16979100-1318405636.jpg

0

Ungerne kom til morgenmaden og vores store dreng på 3 var iført et "farlig-tiger-kostume" :griner:-

post-45827-0-19497500-1318405719.jpg

0

Hahahaha sikke da et wake-up-call. Så ka du vel lære at sætte lyd på vækkeuret tihi fnis.

Fedt at I kunne hygge videre med gæsterne dagen efter.

0

Annonce ♥

hahahaha hvor sjovt :griner:-

0

Da vi havde fået sagt farvel til alle gæsterne, fået pakket gaver ned og gjort rent på feststedet, var det tid til at vende næsen hjemad. Vi var trætte og lykkelige og jeg gik bare og småtudede lidt hele tiden, fordi jeg syntes at det hele var så overvældende :rolleyes::7himmel:

Vi glææææædede os til at komme hjem og slappe af og få absorberet det hele, men der skulle vente os en overraskelse! Stigs søskende havde lavet det SMUKKESTE æresport til os :loveboard:

Her er et billede, som dog på ingen måder viser hvor flot den i virkeligheden er:

post-45827-0-57568700-1318406198.jpg

Og den er lavet på en sådan måde at vi har kunnet gemme den...derfor står den nu i vores have og ser smuk ud :loveshower:

1

Nå, men det var ikke KUN positivt at komme hjem, for da vi åbnene fordøren, kunne vi ligesom fornemme at der var noget galt, for alle vores sko stod på vores trappe....meget mærkeligt tænkte jeg :rolleyes:

Da vi fik bevæget os længere ind i huset stod det pludselig meget tydeligt for os begge to at der vist havde været "familie på spil". Der lå ris OVERALT (og vi har et gammelt trægulv, hvor revnerne imellem lige præcis kan ligge et ris), så vi har stadig ris i gulvet herhjemme :td: Vores seng var slæbt ned oppe fra 1.salen, vi kunne ikke finde vores gafler og der var bare flyttet rundt på en helt masse ting. Set i bakspejlet er det da meget sjovt, men lige i situationen havde jeg lidt svært ved at finde overskuddet til at grine af det :fløjt: :biggrin:

Men det værste var dog at vi ikke kunne finde vores fjernbetjening!! Stig var ved at gå ud af sit gode skind, for han skulle bare slappe af foran Tv'et...NU :griner:- Vi ledte i laaaaang tid og til sidst fandt vi den inde bag ved bøgerne i bogreolen :)

Vores gafler er sidenhen dukket op i fryseren hvor de lå i en pose med vand...det var meget sjovt :lol:

Vi brugte hele søndag på at snakke om festen, slappe af sammen med ungerne og pakke gaver op. Søndag var lige præcis det vi havde brug for og jeg tudede stadig om aftenen :lol:

Selv her efter 2 måneder, bliver jeg stadig rørt når jeg ser bryllupsvideoen eller høre nogle af talerne....den dag sidder så dybt i både Stig og mig at selv hvis vi mistede alle billeder og videoer, ville vi stadig kunne genfortælle den ned til mindste detalje!

Nu vil jeg mene at min beretning er slut - uanset hvor meget jeg prøver, kan jeg vist ikke finde mere at fortælle :loveboard:

Tak til alle jer der har fuldt med...det har været virkelig skønt at I har gidet at læse historien fra Verdens sjoveste bryllup! :bearhug:

:balloons:

Edited by Mallara
1

Åhh, fantastisk beretning - fantastisk bryllup!

0

Hahahaha sikke da et wake-up-call. Så ka du vel lære at sætte lyd på vækkeuret tihi fnis.

Fedt at I kunne hygge videre med gæsterne dagen efter.

Ja...næste gang husker jeg lige lyden :tunge:

hahahaha hvor sjovt :griner:-

Lige præcis :biggrin:

Åhh, fantastisk beretning - fantastisk bryllup!

Tark :7himmel:

0