Mallara

Verdens SJOVESTE bryllup! Kristina & Stig 6/8-11

221 posts in this topic

Fantastisk afslutning på din beretning :) det har været skønt at følge med - TAK for det :)

0

Annonce ♥

Hvor er det bare en god beretning. Gid mit bryllup bliver bare halvt så godt som jeres så ud til at være :loveshower:

0

Tak for en fantastisk beretning.. :loveflag:

0

Big mistake - men har først set din beretning nu :td: , aner ikke hvordan jeg har kunne undgå at se den..

Nå, men altså hold nu op for et smukt bryllup - har lige været i bad, gjort mig lækker osv, men kan da godt tage make up på igen - er jo total sort i ansigtet , der virkelig mange billeder, hvor kærligheden stråler ud af jer og det samme med jeres familie (elsker billedet med dig og din farmmor)... :hug: :hug: :hug: Så her faldt vist en tåre eller to.. :blush: :blush:

Dejlig video I har.. Det vil jeg også have.. :thumbsupsmileyanim:

Eeej, det må bare have været en fantastisk dag - og sikke nogle skønne billeder, Tina Liv har taget (og de andre fotografer også :biggrin: )

0

Annonce ♥

Ihh...tusind tak søde piger :hug: :hug:

Tak fordi I ville læse min beretning....det er SÅ fantastisk at den kan røre andre end mig og jeg er meget taknemmelig for at I ville læse med :loveboard::bearhug:

Edited by Mallara
0

snøft.. grin.. det må jeg ha... og flere tårer!

Jeg sys da jeg har læst en del beretninger efterhånden, men de der billeder, og den der video.. de ramte mig da lige i tårekanalen! Sikket fantastisk bryllup.. og hvor ser i bare lykkelige ud!!

TUSIND TAK for at dele jeres store dag med os :loveboard:

0

Wauw for en lækker beretning. Jeg håber at vores dag kan blive lige så hyggelig og afslappet som jeres var :)

0

Ei en skøn beretning!!!

Jeg blir sååå rørt over Farmor! ( og lidt misundelig- da jeg kun har min mor).

Festen har da været toppen af en fest!! Total drømmescenarie!!

Og smukke ser I ud!!

0

Annonce ♥

Her er et par billeder fra haven (Også taget af de 2 fotografer):

post-45827-0-56507700-1315851089.jpg

Min dejlige veninde, Sus, som trods sin højgravide mave, var en kæmpe hjælp! Hun sørgede blandt andet for morgenmad til alle og fik delt kirkehæfter ud i kirken - hun er fantastisk :loveboard:

post-45827-0-23833900-1315851169.jpg

Og min morfar og jeg...ihh...knuselsker den mand :heart: Min far døde da jeg var lille, så da jeg skulle vælge hvem der skulle føre mig op af kirkegulvet var valget ikke svært! Og han var SÅ stolt - han var næsten (men kun næsten) en større tudeprinsesse end mig :griner:-

Og samtidig med det, fik han bare beroliget mig helt vildt da nerverne for alvor begyndte at sætte ind :-)

Nå, men vi fik sendt Sus afsted til kirken med kirkehæfter (lidt sent, så hun var en smule stresset) :griner:-

Fotografer og resten af familien gik også over til kirken og så var der kun min morfar og jeg tilbage da kl var 13.45.

Nerverne begyndte for alvor at melde sig, så jeg begyndte rastløst at trippe rundt i huset og følte at jeg skulle tisse hele tiden - ja sådan får jeg det altså når jeg bliver nervøs :shooter: Jeg overbeviste dog mig selv om at jeg IKKE skulle tisse og min morfar fik mig placeret ved spisebordet, hvor han tog min hånd og sagde de sødeste beroligende ting, som fik mig lidt ned igen.

13.55 greb jeg stroppen i min kjolen, smed den over skulderen og så gik turen mod kirken...det har set kønt ud...sådan en truckerbrud :griner:-

TINA LIV BILLEDE:

post-45827-0-33393000-1315851589.jpg

Her er jeg faktisk ret rolig, men til gengæld ikke særlig elegant :tunge:

Nu kommer der ikke så meget mere for i dag tror jeg....vender stærkt tilbage i morgen eller onsdag smile.gif

Sikke nogle fantastiske sko og sikke en skøn farve, har du flere billeder af dine smukke sko og mærke og pris??

0

Jeg BURDE ikke...........men jeg gør det sgu alligevel :cheerleader3: :cheerleader3:

Vores helt igennem fantastiske bryllupsvideo er nu uploadet på youtube og det kribler i mig for at få lov til at vise jer den! Jeg tuder hver gang jeg ser den...den viser alt hvad jeg gerne vil fortælle jer :loveboard:

Men jeg burde jo ikke vise jer den før til allersidst i beretningen, men jeg kan simpelthen ikke vente!!

Lidt forklaring skal I dog have; Sangen der er da jeg går ind i kirken er min svigerfar der synger. Han havde lavet en sang til os som han sang lige inden hans tale. Den var lavet på melodien "My way" med frank sinatra, da det var den sang Stig friede til, så den betyder meget for os :heart:

Stemmerne da vi går ud af kirken er af henholdsvis min morfar, Stigs forlover og min mor....spørg lige om jeg tudede da jeg så videoen første gang!!...ja det gør jeg jo egentlig stadig :boohoo::griner:-

Og som I kan se er brudevalsen også ret speciel :griner:-

God fornøjelse piger :loveshower:

FED FED video, Tak fordi at du deler den med alle os her på BK :o)

Hvem har du haft til at filme på din store dag og hvem har redigeret det efterfølgende?? Super godt lavet!!

0

Jeg sys da jeg har læst en del beretninger efterhånden, men de der billeder, og den der video.. de ramte mig da lige i tårekanalen! Sikket fantastisk bryllup.. og hvor ser i bare lykkelige ud!!

Tak fordi du ville læse med :bearhug:

Wauw for en lækker beretning. Jeg håber at vores dag kan blive lige så hyggelig og afslappet som jeres var

Tak :hug:

Ei en skøn beretning!!!

Og smukke ser I ud!!

Tak for de søde ord :hug:

Min dejlige veninde, Sus, som trods sin højgravide mave, var en kæmpe hjælp! Hun sørgede blandt andet for morgenmad til alle og fik delt kirkehæfter ud i kirken - hun er fantastisk

Og min morfar og jeg...ihh...knuselsker den mand. Min far døde da jeg var lille, så da jeg skulle vælge hvem der skulle føre mig op af kirkegulvet var valget ikke svært! Og han var SÅ stolt - han var næsten (men kun næsten) en større tudeprinsesse end mig

Og samtidig med det, fik han bare beroliget mig helt vildt da nerverne for alvor begyndte at sætte ind :-)

Nå, men vi fik sendt Sus afsted til kirken med kirkehæfter (lidt sent, så hun var en smule stresset)

Fotografer og resten af familien gik også over til kirken og så var der kun min morfar og jeg tilbage da kl var 13.45.

Nerverne begyndte for alvor at melde sig, så jeg begyndte rastløst at trippe rundt i huset og følte at jeg skulle tisse hele tiden - ja sådan får jeg det altså når jeg bliver nervøs Jeg overbeviste dog mig selv om at jeg IKKE skulle tisse og min morfar fik mig placeret ved spisebordet, hvor han tog min hånd og sagde de sødeste beroligende ting, som fik mig lidt ned igen.

13.55 greb jeg stroppen i min kjolen, smed den over skulderen og så gik turen mod kirken...det har set kønt ud...sådan en truckerbrud

TINA LIV BILLEDE:

Her er jeg faktisk ret rolig, men til gengæld ikke særlig elegant

Nu kommer der ikke så meget mere for i dag tror jeg....vender stærkt tilbage i morgen eller onsdag

Sikke nogle fantastiske sko og sikke en skøn farve, har du flere billeder af dine smukke sko og mærke og pris??

Tak! Du kan se flere billeder i min planlægningstråd :) Skoene er købt på www.terrierplaynet.com (tror jeg nok det hed) og de kostede kun ca 220 kr :thumbsupsmileyanim: Kvaliteten er selvfølgelig også derefter, men de var virkelig dejlige at have på hele dagen og de ser stadigvæk helt nye ud.

Jeg BURDE ikke...........men jeg gør det sgu alligevel :cheerleader3: :cheerleader3:

Vores helt igennem fantastiske bryllupsvideo er nu uploadet på youtube og det kribler i mig for at få lov til at vise jer den! Jeg tuder hver gang jeg ser den...den viser alt hvad jeg gerne vil fortælle jer :loveboard:

Men jeg burde jo ikke vise jer den før til allersidst i beretningen, men jeg kan simpelthen ikke vente!!

Lidt forklaring skal I dog have; Sangen der er da jeg går ind i kirken er min svigerfar der synger. Han havde lavet en sang til os som han sang lige inden hans tale. Den var lavet på melodien "My way" med frank sinatra, da det var den sang Stig friede til, så den betyder meget for os :heart:

Stemmerne da vi går ud af kirken er af henholdsvis min morfar, Stigs forlover og min mor....spørg lige om jeg tudede da jeg så videoen første gang!!...ja det gør jeg jo egentlig stadig :boohoo::griner:-

Og som I kan se er brudevalsen også ret speciel

God fornøjelse piger

Hvem har du haft til at filme på din store dag og hvem har redigeret det efterfølgende?? Super godt lavet!!

Det er nogle der hedder merox studio i Kolding der har lavet videoen...og vi synes selvfølgelig også at den er FANTASTISK!

0

Tak fordi du ville læse med :bearhug:

Wauw for en lækker beretning. Jeg håber at vores dag kan blive lige så hyggelig og afslappet som jeres var

Tak :hug:

Ei en skøn beretning!!!

Og smukke ser I ud!!

Min dejlige veninde, Sus, som trods sin højgravide mave, var en kæmpe hjælp! Hun sørgede blandt andet for morgenmad til alle og fik delt kirkehæfter ud i kirken - hun er fantastisk

Og min morfar og jeg...ihh...knuselsker den mand. Min far døde da jeg var lille, så da jeg skulle vælge hvem der skulle føre mig op af kirkegulvet var valget ikke svært! Og han var SÅ stolt - han var næsten (men kun næsten) en større tudeprinsesse end mig

Nå, men vi fik sendt Sus afsted til kirken med kirkehæfter (lidt sent, så hun var en smule stresset)

Nerverne begyndte for alvor at melde sig, så jeg begyndte rastløst at trippe rundt i huset og følte at jeg skulle tisse hele tiden - ja sådan får jeg det altså når jeg bliver nervøs Jeg overbeviste dog mig selv om at jeg IKKE skulle tisse og min morfar fik mig placeret ved spisebordet, hvor han tog min hånd og sagde de sødeste beroligende ting, som fik mig lidt ned igen.

13.55 greb jeg stroppen i min kjolen, smed den over skulderen og så gik turen mod kirken...det har set kønt ud...sådan en truckerbrud

TINA LIV BILLEDE:

Nu kommer der ikke så meget mere for i dag tror jeg....vender stærkt tilbage i morgen eller onsdag

Tak! Du kan se flere billeder i min planlægningstråd :) Skoene er købt på www.terrierplaynet.com (tror jeg nok det hed) og de kostede kun ca 220 kr :thumbsupsmileyanim: Kvaliteten er selvfølgelig også derefter, men de var virkelig dejlige at have på hele dagen og de ser stadigvæk helt nye ud.

God fornøjelse piger

Det er nogle der hedder merox studio i Kolding der har lavet videoen...og vi synes selvfølgelig også at den er FANTASTISK!

Fedt, jeg tjekker dem lige ud. Havde i dem til at videofilme hele dagen og efterfølgende redigere??

0

Annonce ♥

TUSIND TAK for at dele jeres store dag med os

Tak fordi du ville læse med

Tak

Ei en skøn beretning!!!

Og smukke ser I ud!!

TINA LIV BILLEDE:

God fornøjelse piger

Fedt, jeg tjekker dem lige ud. Havde i dem til at videofilme hele dagen og efterfølgende redigere??

Det var lidt specielt, for de filmede til min polterabend og det var ikke meningen at de skulle filme mere end det. De redigerede så en video fra polterabend som var superfed også og jeg troede så at "samarbejdet" var slut, men et par uger inden vores bryllup blev vi ringet op af dem, da de gerne ville ha' lov til at filme vores bryllup til MEGET billige penge, for ligesom at gøre "projektet" færdigt - altså både polterabend og bryllup. Vi fik det så billigt mod at de måtte bruge det i markedsføring - fint med os :thumbsupsmileyanim: De kom om morgenen og var med til forberedelserne og var der så hele dagen til efter brudevals og efterfølgende redigerede de det hele og sendte det på zip-filer til os. Jeg har ingen idé om hvad det vil koste normalt, men jeg vil også sige at hvis jeg skulle giftes igen ville jeg betale MANGE penge for at ha' sådan en video bagefter....det er simpelthen så fantastisk :7himmel: Så jeg håber at du finder ud af det :)

Edited by Mallara
0

Vi er så heldige også at skulle ha video-graf på på dagen. Han skulle normalt ha omkring 6000 for det (tror jeg nok) men fordi det er en ven af min mor får vi det billigt til 4000.

Har fået en demo fra ham og det er bare fantastisk inspiration og jeg glæder mig meget til at se videoen fra vores bryllup når den tid kommer

0

Tak for en SKØN beretning! Må også hellere se at få lavet en...

Lyder som et fantastisk bryllup, og hvor er I bare fantastiske sammen :-) det lyser ud af jer på billederne at I er rigtige for hinanden!

0

Vi er så heldige også at skulle ha video-graf på på dagen. Han skulle normalt ha omkring 6000 for det (tror jeg nok) men fordi det er en ven af min mor får vi det billigt til 4000.

Har fået en demo fra ham og det er bare fantastisk inspiration og jeg glæder mig meget til at se videoen fra vores bryllup når den tid kommer

Ja det er virkeligt penge godt givet ud :-)

Tak for en SKØN beretning! Må også hellere se at få lavet en...

Lyder som et fantastisk bryllup, og hvor er I bare fantastiske sammen :-) det lyser ud af jer på billederne at I er rigtige for hinanden!

Tusind tak for de søde ord :loveboard: Vil glæde mig til at læse din beretning når du får den lavet :wink:

0

Annonce ♥

Hej Kristina

Har netop nydt din bryllupsvideo og halvvejs igennem går det op for mig, at det er DEN Hvelplund familie. Er selv vokset op i nærheden af Varde og har i alle mine ungdomsår gået til gymnastik, og bla. haft både Morten og Per til træner. Derfor lidt sjovt at kunne genkende en masse kendte ansigter på både billeder og video. :rolleyes: Men kan se I havde en fantastisk dag - fantastiske billeder og video. Kunne godt ønske mig én magen til. :heart:

0

Hej Kristina

Har netop nydt din bryllupsvideo og halvvejs igennem går det op for mig, at det er DEN Hvelplund familie. Er selv vokset op i nærheden af Varde og har i alle mine ungdomsår gået til gymnastik, og bla. haft både Morten og Per til træner. Derfor lidt sjovt at kunne genkende en masse kendte ansigter på både billeder og video. :rolleyes: Men kan se I havde en fantastisk dag - fantastiske billeder og video. Kunne godt ønske mig én magen til. :heart:

Ej hvor sjovt...lille verden :) Ja, der var da en Hvelplund'er med selvfølgelig, så det må da ha' været meget sjovt for dig at kunne genkende så mange :)

0

Ej hvor lyder det bare som et fantastisk bryllup og rigtig flotte billeder, glæder mig bare endnu mere til det bliver min tur næste år.

Må jeg have lov at spørger hvor du fik lagt makeup og sat hår henne?

0

Så kom jeg igemmen din fantastiske tråd :loveboard: it!! Den er lige så varm og hjertelig som jeg selv ønsker mit kommende bryllup :heart::loveshower::heart: Det er skønt at se alle ungerne tumle rundt, dejligt at Farmor tog turen (snøfteikon).. Og fantastiske billeder af Tina Liv :super: !! fik også lidt kuldegysninger "nothing else matters" og så i kirken hmm sætter tanker igang :heart: !! 10000 gange tak for en dejlig tråd :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Ej hvor lyder det bare som et fantastisk bryllup og rigtig flotte billeder, glæder mig bare endnu mere til det bliver min tur næste år.

Må jeg have lov at spørger hvor du fik lagt makeup og sat hår henne?

Tak for de søde ord :) Jeg fik lagt make-up af Ida fra Make-up Store i Kolding og håret blev sat af Adisa fra samme sted :)

Så kom jeg igemmen din fantastiske tråd :loveboard: it!! Den er lige så varm og hjertelig som jeg selv ønsker mit kommende bryllup :heart::loveshower::heart: Det er skønt at se alle ungerne tumle rundt, dejligt at Farmor tog turen (snøfteikon).. Og fantastiske billeder af Tina Liv :super: !! fik også lidt kuldegysninger "nothing else matters" og så i kirken hmm sætter tanker igang :heart: !! 10000 gange tak for en dejlig tråd :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Og tusind tak for alle roserne :loveboard: det var en dag fyldt med kærlighed og varme, så jeg er rigtig glad for at det også skinner igennem på billederne :):heart:

0

Alt alt for fed video..! Love it :a1221::loveshower:

Nu skal jeg jo giftes i Kolding så skal da lige undersøge de der merox nogle :thumbsupsmileyanim:

0

Alt alt for fed video..! Love it :a1221::loveshower:

Nu skal jeg jo giftes i Kolding så skal da lige undersøge de der merox nogle :thumbsupsmileyanim:

Det kan jeg godt forstå :) Hvis jeg skulle giftes igen, var der heller ikke nogen tvivl om at jeg ville hyre dem igen :wink:

0

Godt nytår søde piger :balloon: :balloon: :bearhug:

0

Faldt lige over din skønne skønne bryllupsberetning....Hold nu op en dejlig dag i har haft og sikke mange fantastiske og smukke billeder der er taget...

Selvom jeg ikke kender dig måtte jeg nu alligevel knibe en lille tårer i ny og næ fordi du beskriver dagen så godt og billederne siger det hele:)

Tak fordi du ville dele det med os:)

Mvh Tina

0