Vildkat

Hotellet er gået konkurs og lukket 2 dage før brylluppet :(

13 indlæg i dette emne

Hey Zilla's.

Trænger lige til at komme ud med mine aggressioner. Hører i radioen i dag, at det hotel, min h2b og jeg skulle overnatte på på bryllupsnatten er gået konkurs. Blev rimelig chokeret! Vidste slet ikke, hvad vi så skulle gøre for det er det eneste hotel i Brønderslev. De ringede derfra tidligere for at fortælle mig, hotellet er lukket, så der er ikke noget gøre.

Øv øv.. Havde sådan glædet mig til at skulle ligge i en stor himmelseng med min dejlige (på det tidspunkt) mand. Vi er bare glade for, vi ikke havde betalt for værelset på forhånd. Så nu tager vi en taxa hjem og hygger søndag morgen med god morgenmad og morgengaver. Det skal nok blive dejligt og så kan vi bare flade ud herhjemme.

Men hvad sker der for, man skal høre det i radioen, inden man får besked? Og hvad er sandsynligheden lige for, det skulle ske?

Heldigvis har vi fundet en løsning, vi begge er tilfredse med.. Blev bare lige så skuffet, da jeg hørte det..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv øv - MEN - se på den lyse side, det var ikke det sted i skulle holde bryllupsFESTEN der var gået konkurs 2 dage før brylluppet! :pokey:

Men Brønderslev ligger da ikke uoverskueligt langt fra Aalborg - hop i en taxa og smid nogle kroner efter et lækkert hotel værelse på Scandic! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.

Tænker at det er da godt at i ikke skulle holde Bryllup der.

Jeg prøvede for et par år tilbage, at vores venne pars Bryllups sted lukkede 2 uger før bryllupet :td:

Venne paret skulle betale 10.000 kr 2 uger før bryllupet, det var en fredag- men pga. flere ting fik de ikke betalt om fredagen og hele weekendten var ødelagt da de var bange for at de nu ikke kunne holde bryllup der. De havde prøvet mindst 100 gange at ringe til dem i løbet af weekenden, men tlf blev ikke taget :boohoo:

Mandag køre vi ud til Bryllupsstedet, da vi vil gå ind var døren låst, der var sat en sedel på døren (vi er lukket for altid)

Jeg kan slet ikke komme i tanke om hvordan vi kom hjem igen. Venne paret gik helt i baglås- det kan man jo godt forstå.

Jeg gik i gang med at finde et nyt fest sted mm. Efter 18 timer var alt klar ang. et nyt fest sted.

Jeg håber aldrig at andre Brudepar skal opleve sådan noget.

Det nye fest sted gav Brudeparet overnatningen gratis :bed:

Tanker og knus Susan.

Redigeret af Susan B
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pyha, jeg tænkte også straks, det var bryllupsfesten, der var i fare. Godt det "kun" var overnatningen. Jeg tror næsten, det kan være en fordel "bare" at sove hjemme. Man kommer jo alligevel (forhåbentlig) sent i seng, og efter så mange indtryk, så tror jeg, at ens egen seng kan være lige det, man har brug for :thumbsupsmileyanim: Pøj pøj med brylluppet :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor var ved at få morgenkaffen galt i halsen da hun hørte det. Hotellet i Brønderslev hedder Phønix - ligesom Hotel Phønix i Aalborg, hvor vi skal holde vores bryllupsfest d. 20/8! Hun troede det var "vores" hotel der var lukket, så hun var helt vildt bange for at skulle ringe til mig med nyheden osv. Godt hun fandt ud af at det ikke var tilfældet.. :)

Det er super ærgeligt med jeres overnatning! Jeg synes da også, som en anden foreslår, at i skal smide penge efter en taxa til Aalborg og få et lækkert værelse på et hotel derinde? Det er bare lidt noget andet end at tage hjem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes, det er for galt, at I skal høre det i radioen, inden hotellet ringer til Jer :pokey:

Når det er sagt, så vær lettet over, at det ikke er feststedet. Det er i det mindste på plads.

Held og lykke med at finde et andet sted at overnatte. Det synes jeg i hvertfald, at I skal forsøge at få, for det er altså noget helt specielt at tage ind på et hotel, efter sådan en dag :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg troede også lige at det var stedet, hvor I holdt selve festen! :o

Men øv alligevel. :( Det med at høre det i radioen er selvfølgelig lidt ærgerligt, men jeg kunne forestille mig, at de ikke hænger sig vildt meget i om kunderne hører det først, når det "bare" drejer sig om en overnatning. Jeg tænker på, om de vidste at det var jeres bryllupsnat, eller om de måske har tænkt sådan lidt "De finder da bare et andet sted at overnatte". :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det sanmme her. Det kunne have været meget værre :thumbsupsmileyanim: Jo naturligvis er det sørgeligt at skulle høre det på den måde og man kan spørge sig selv om det samme havde været tilfældet hvis det nu var selve festen der var i spil :rolleyes: Men det er jo desværre sådan at når nogle går konkurs så er der mange der har det sådan at så kan det hele også være lige meget og så lukker de øjnene. Det kan også skyldes personlige forhold eller tragedier som bare overskyger alt andet. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer