Cosmorama

STD-kort

15 indlæg i dette emne

Jeg har lavet et par udkast til STD-kort, men vil da gerne høre Jeres mening.

Det skal være noget andet papir. Båndet skal være rødt og evt lidt bredere.

Skal vores monogram gøres mere usynligt, mindre eller helt væk?? Eller skal det evt. gøres mere synligt og mindre og stå i stedet for vores navne?? Kom med Jeres mening :thumbsupsmileyanim: Brian har endnu ikke set dem andet på en mobiltlf., så jeg ved slet ikke hvad han synes om dem (han har ikke været hjemme siden søndag sidst eftermiddag pga. job som lastbilchauffør).

post-28880-0-14618600-1313130592.jpg

post-28880-0-55803100-1313130610.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tusind tak for Jeres svar :thumbsupsmileyanim: Jeg er også mest til nr. 1 :cheerleader3: , og så er det endda det første jeg lavede :thumbsupsmileyanim:

Båndet bliver rødt, så det passer til den røde farve i min kjole. Nu må jeg så håbe, at min kære mand kan godkende det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmmm, min kære mand kan bedst lide nr. 2..

Og så dummede jeg mig. Jeg lod ham læse kommentarerne, og først bagefter kom jeg i tanke om, at jeg nævnte "den røde farve i min kjole" :pokey::oops: men som han siger, så aner han jo ikke, om det er hele kjolen, der er rød, eller et enkelt bånd eller noget helt andet. Nu behøver jeg så heller ikke spekulere på, hvordan jeg får en rød farve ind i HANS tøj, så vi matcher.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes de er flotte begge to, men er som de andre mest vild med den første.

Er vild med monogram som vandmærke, det har vi også talt om til indbydelsen.

Ja, man skal passe på i disse planlægningstider, man kan jo nemt komme til at sige / gøre noget som afsløre for meget. Men du har jo heldigvis ikke afsløret for meget :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også nr1 da den er mest symmetrisk på en eller anden facon.. Tror det har noget med billedet af blomsten at gøre.. Men ville nok oz vælge det røde bånd - det pinke skærer lidt i øjnene til det røde kort.. Og så ville jeg vælge smallere bånd der passer til 'slideren' så båndet ikke 'krøller'.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for Jeres feed-back :thumbsupsmileyanim: Det er altid dejligt at vide, om det er i orden det man laver.

Nu skal jeg bare ha' købt materialerne, så produktionen kan gå i gang :biggrin:

Slideren kan sagtens laves større, da det er en prøve, jeg lavede af nogle perler, som jeg havde liggende.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det pink bånd var også kun for at få en idé om helheden. Det er slet ikke klippet til, da det er båndet fra min brudebuket fra rådhuset. Det har hele tiden været meningen, at båndet skal være rødt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer