Anis

god og billg bryllupsfotograf søges

28 indlæg i dette emne

Annonce ♥

prøv denne hjemmeside, der er amatør fotografer man kan skrive der inde hvad man søger har gjort det selv og fik 7-10 tilbud den første dag, man kan se derinde hvad de forskellige har lavet

http://www.fotostart.dk/forum/viewtopic.php?t=23

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu er billig jo et relativt begreb og det er også individuelt hvad man forstår ved billigt men jeg kender Bettina Pihl, Pihl Foto som er fra Odense og en knalddygtig fotograf. Derudover er Angelica fra Pink Studio vist også fra Odense og jeg vil umiddelbart tro at hendes pris er lidt lavere uden at vide det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kom jeg lige til at kigge på dit brugernavn, jf. dine to andre tråde: Her taler vi jo om et brylluo for 800 personer. Der skal vist lidt mere end én fotograf til medmindre vi kun taler om bryllupsbilleder af jer. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja kan self godt se at en billig fotograf er et vidt begreb :rolleyes:

Men syntes bare de priser jeg har set rundt omkring er helt ekstreme.... Nogen der kender nogen eller kender priserne på forhånd???

Vi vil gerne have taget naturbilleder(hvis vejret er godt), og ellers indendørs. Hvis der var mulighed for det måtte fotografen gerne følge med til festen et par timer(hvis prisen ikke er for dyr). Vi har et lidt stramt budget da der kommer 600 mennesker :o

Så det er altså ikke fordi vi ikke vil bruge penge på denne vigtige ting, vi søger bare en lidt billigere løsning :lol:

Så PLEASE hjælp hvis i kender nogen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ja kan self godt se at en billig fotograf er et vidt begreb :rolleyes:

Men syntes bare de priser jeg har set rundt omkring er helt ekstreme.... Nogen der kender nogen eller kender priserne på forhånd???

Vi vil gerne have taget naturbilleder(hvis vejret er godt), og ellers indendørs. Hvis der var mulighed for det måtte fotografen gerne følge med til festen et par timer(hvis prisen ikke er for dyr). Vi har et lidt stramt budget da der kommer 600 mennesker :o

Så det er altså ikke fordi vi ikke vil bruge penge på denne vigtige ting, vi søger bare en lidt billigere løsning :lol:

Så PLEASE hjælp hvis i kender nogen :)

jamen hvad mener du er billigt? 1000 kr.? 5000 kr.? 10.000 kr?

Vi kigger selv på Applepark som tager 6000 kr. for at tage billeder fra forberedelsen og helt til festen slutter, og det synes jeg da er billigt.

Men ved da at der findes mange andre i det prisniveau også.

Og kan nok også gøres billigere hvis det kun er location billeder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder*** er også fra Odense, han er rimelig billig. Han har taget billederne af MissLena og hendes mand, derudover skal han tager af mig og min tilkommende mand på lørdag. men tjek ham på google.

Han er super sød og meget talentfuld syntes jeg.

Vh Anja

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres besvarelser :thumbsupsmileyanim:

Indtil videre tror jeg vi vil kontakte ***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder*** da hans billeder ser flotte ud, og han er billigere end de andre som i har nævnt.

Men er der nogen af jer som kender et godt sted i Odense hvor man kan tage flotte udendørs billeder??? Hvis der er nogen steder i Højme/Dyrup området???

Taaark :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres besvarelser :thumbsupsmileyanim:

Indtil videre tror jeg vi vil kontakte ***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder*** da hans billeder ser flotte ud, og han er billigere end de andre som i har nævnt.

Men er der nogen af jer som kender et godt sted i Odense hvor man kan tage flotte udendørs billeder??? Hvis der er nogen steder i Højme/Dyrup området???

Taaark :thumbsupsmileyanim:

Hvis du overvejer fladmose, skulle du næsten spørge Lena. hun havde ham. Men jeg ville helt klart vælge applepark. Han kender Odense. hun er dygtig og kreativ.. Hvor fladmose, skal man gere selv være rimelig kreativ - for han er det ikke så meget.

hvis jeg skulle vælge steder i Odense, ville jeg nok tage ind til Munkemose, Eventyrhaven eller ved skovsøen! Der er så smukt ved skovsøen! :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hehe jamen hvor finder jeg Lena :rolleyes:

Jeg syntes bare applepark var en anelse dyrere end regnet med. Der kommer 600 til vores bryllup så 6000 kr er lidt i overkanten tror jeg :rolleyes:

Kasper tager kun 300 kr i timen..... Ja skovsøen er smukt, havde jeg også tænkt på... Men kender du et sted i nærheden af højme/dyrup??? Så det er lidt tættere på festen??? :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hehe jamen hvor finder jeg Lena :rolleyes:

Jeg syntes bare applepark var en anelse dyrere end regnet med. Der kommer 600 til vores bryllup så 6000 kr er lidt i overkanten tror jeg :rolleyes:

Kasper tager kun 300 kr i timen..... Ja skovsøen er smukt, havde jeg også tænkt på... Men kender du et sted i nærheden af højme/dyrup??? Så det er lidt tættere på festen??? :blush:

Okay. Men 300 kr er jo i timen kun for festen..

Hmm... tænke tænke.. nej tror jeg ikke.. men skal nok skrive hvis jeg kommer i tanke om noget. :thumbsupsmileyanim:

Men ellers tager det 5-10 min indtil skovsøen. SÅ det jo ikke så lang tid. Hvis det endelig var det.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte photobybaek som er fra Odense. Vi er meget tilfredse med billederne. Vi blev viet i Bellinge kirke og fik taget billeder ved kirken men også nede ved havnen. Havnen er et superfedt sted at tage billeder.

Held og lykke med at finde den rigtige fotograf.

havnen er også et rigtig fest sted nemlig! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil bare sige vi brugte applepark til vores bryllup han kom kl lidt over 8 om morgenen og kørte kl 02 igen og det fik vi for hans bryllups pakke pris det synes jeg virkelig er flot

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal bruge Tina Egesø, som godt nok bor i København, men hun har ikke noget problem med at rejse lidt for tage billeder. Hun er ikke uddannet men tager helt fantastiske billeder og hun er billig. Vi skal give under 2000 for at hun kommer i 5 timer :) Så får vi billederne på en cd-rom så vi selv kan beslutte hvad der skal printes ud.

Hjemmeside www.tinaegesoe.dk

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer