clemang71

kjole vejledning

33 indlæg i dette emne

Hej med jer... Er i kjole " krise" og har lige brug for jeres fede råd.. Jeg har fundet denne kjole, og er ret vild med den, men tænker at jeg vil peppe den op. :thumbsupsmileyanim: Min tanke er at have et sort bælte på, og lave den nederste blondekant sort også... Hvad mener I ? Og længden - er den lidt for kort ( kold ) til et novemberbryllup, vil den mon være lige så flot hvis den bliver lidt længere? Kom med jeres gode input - Tak :) Kærligst clemang

post-53417-0-84478400-1313176192.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn kjole - et farvet bælte vil være flot. Ville ikke ændre blonden, højst købe et lille sort tylskørt til den, der kunne kigge frem når man bevægede sig - synes den er mere sommeragtig, men måske vil en stor sort pels-halløj gøre den mere vinterlig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt du kan have den på selvom det er november. I skal vel ikke være for meget udenfor?

Sort bælte og hårpynt lyder som en rigtig god idé - og endda det sorte tyl som Miss Lena foreslog. Men ville lade blonden være.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er I gode :cheerleader3: 1000 tak for jeres input. Men er ikke helt med på den med det sorte tyl? hvordan tænker I det, blondekanten skal vel være som den er, eller? Jeg tænker også kjolen i andre farver, hvad med sort kjole, og så med hvidt bælte? Eller rød kjole, og andet farvet bælte? Rød og hvid er for dannebrogsagtigt, synes jeg.. Mere mere af jeres fede input :thumbsupsmileyanim: K clemang

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønne jer :thumbsupsmileyanim: Så hvid ( råhvid ) kjole, sort bælte, sort hårpynt og sorte sko... ? Gittepit, med et sort tylunderskørt mener du så hvor det lige titter frem under blondekanten?

Hvad med champagnefarvet kjole frem for hvid ? Mon det vil være pænt med det sorte til? :rolleyes: k clemang

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh sommer2012, smækre ben er ikke lige det jeg kan blære mig med, ( er jo en ældre kvinde ) :fløjt: Meeen vil da mene at de dog ikke hører ind under kategorien grimme ben :) Ihvertfald er det ikke noget der skal afholde mig fra at tage en kort kjole på, er bare i tvivl om, om den er for sommeragtig, men har jo nu fået geniale ideer, så er slet ikke i tvivl nu.. :thumbsupsmileyanim: Gittepit super ide med lige at tjekke op på hudtype.. Er mest hook på champagnefarvet... Har været hos skrædder i dag, og aftalt jeg skal maile billeder af kjoler der er min stil, så vil vi sammen finde KJOLEN og hun vil lave en pris.. MEN hun har ferie fra i morgen, HULK så går jo laaaang tid før jeg hører fra hende.. Men lige nu har jeg den helt rigtige mavefornemmelse, og er sikker på det her skal være KJOLEN... ( er også ved at få stress over alle de skønne kjoler der findes ) :rolleyes: K clemang

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes kjolen er rigtig rigtig sød! Smukke blonder - men måske ikke så "vinteragtig" (Hvis det er det look man går efter) Men det kan lækre "vinter accessories" jo heldigvis veje op for.. :thumbsupsmileyanim:

Og jeg har ikke en kæft forstand på kjoler, så jeg holder mig fra at give råd om rettelser på den! :blush:

Men - hvad med disse ting:

!BoN7RRwB2k~$(KGrHqUH-D8EuFdG078nBLmo6Tz,y!~~_12.JPG

(Kan findes her: Ebay - til 72 dollars - ca. 375kr.. - der er masser af billigere alternativer på Ebay, fandt bare den jeg synes der var pænest)

LB9_K_LRG.jpg

(Kan findes her: Ebay - til 24 dollars = ca. 125kr)

$(KGrHqQOKiQE2h+fLF64BNq!y3C1S!~~_12.JPG

(Kan findes her: Ebay - til 30 dollars = ca. 150kr - der får man både en sort paraply og en vifte)

$(KGrHqYOKosE33b(vU56BOI!+HZew!~~_12.JPG

(Kan findes her: Ebay - koster 18 dollars = ca. 85kr)

il_570xN.235457206.jpg

(Kan findes her: Etsy - koster 46dollars = ca. 250kr)

il_570xN.199470261.jpg

(Kan findes her: Etsy - koster 49 dollars, ca. 265kr)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Shedevil 1000 tak for dine input, fede ting du har fundet :bearhug: Futte helt enig :-) Og faktisk har jeg I DAG KØBT MIN KJOLE, men måtte ikke tage billeder i forretningen, så prøver lige at kigge efter den på nettet

K clemang

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er den så....Efter at have prøvet mange kjoler, i alle afskygninger, faldt jeg tilbage på denne, det er bare DEN jeg føler mig så meget hjemme i, og wauuu har fundet ud af i dag at jeg har talje og får den smukkeste figur i kjolen, :thumbsupsmileyanim: Fantastisk.. Så nu det store spørgsmål - hvad mener I om røde sko til, evt suppleret med rødt hårpynt af en art.. Tænker også lange sorte støvler med hæl.. Har jo en lidt anderledes indgangsvinkel til det her bryllupshalløj, og vil gerne være lidt anderledes... ;-)

K clemang

post-53417-0-87405100-1313594995.jpg

post-53417-0-62388800-1313595028.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

FED kjole!! (Er det dig på billedet? :) )

Den er meget anderledes, men på den fede måde.. Er der bælte på - eller er det en accesorie?

Røde sko :thumbsupsmileyanim: Synes det er fedt at skille sig lidt ud, hvis man kan bære det - og uden det blir for "kostume" agtigt!

il_570xN.262712967.jpg

Synes jo den der er møgfræk - fundet her..

Eller til bruden der virkelig ikke er bange for at skille sig lidt ud fra mængden:

il_570xN.242946541.jpg

Fundet her..

il_570xN.232109612.jpg

Fundet her..

Og til bruden der bare VIL have opmærksomheden! :wink:

il_570xN.264368702.jpg

Kan findes her..

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold nu k... hvor er du bare god til at finde alle de fede ting :bearhug::rolleyes: Griner nej ikke mig på billedet, hun er vist ikke en dag over 14, er det ikke sådan ca der alderen ligger når man blir konfirmeret ? ;-) Så HURRA for konfirmationskjoler i str 42 :rolleyes:

Det der du spør om med bæltet og accesorie aner ikke hvad sidstnævnte er, ;-) men det er et bælte, påsyet og som ikke kan åbnes :fløjt:

Redigeret af clemang71
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja er også helt sikker på, det røde skal ind over :thumbsupsmileyanim: er i tænkeboks nu, om jeg bare skal køre den igennem med røde sko, og ikke andet, eller om der skal være mere rødt.. Et rødt sjal måske? Det kunne være super frækt med et rødt halssmykke, MEN har liggende fra min afdøde svigermor, og manden min vil om muligt elske mig endnu højere hvis jeg bærer det på dagen.. Dilemma..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor har du fundet den henne flott kjole, for jeg kunne da godt se mig i den, bare i en anden farve!!:cheerleader3:

Shedevil 1000 tak for dine input, fede ting du har fundet :bearhug: Futte helt enig :-) Og faktisk har jeg I DAG KØBT MIN KJOLE, men måtte ikke tage billeder i forretningen, så prøver lige at kigge efter den på nettet

K clemang

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer