Miss Giggles

Priser på vielsesringe

21 posts in this topic

Jeg sidder her og skal lave budget for hvad vi ca kommer til at bruge af penge til brylluppet næste år, da min forlovede gerne vil vide hvor meget ekstra han skal arbejde i løbet af det næste år *GG* ej spøg til side.. jeg har surfet som en gal, men synes ikke rigtig jeg finder nogle priser, som jeg kan bruge til noget eller slet ingen. Hvad vil I sige der er normalt at bruge af penge på vielsesringe??

Mvh Miss Giggles

0

Annonce ♥

Hej.

Vi var heldige at dem vi gerne ville have var på tilbud til godt 10.000,-

Jeg tror at det er meget forskeligt hvad man bruger på ringe.

I må nok se hvad for nogle ringe i selv er vilde med, og se hvad priserne er på dem.

Men mener at jeg på et tidspunk har læst at en ca pris lå på 8.500,- pr. Par

Held og lykke med det hele :loveshower:

Knus Susan :bearhug:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej - Bryllup er noget personligt, derfor synes jeg, at ringene også gerne må være personlige. Hos www.egeart.dk kan I for fremstillet jeres helt egne ringe fra ca. 1500,- kr. hvis I selv har guld, sølv og evt. sten. Ellers kan det godt lade sig gøre at fremstille jeres design f.eks. 14 kt guldringe med samlet vægt på 18 gram fra ca. 7000,- kr. uden sten med guld priser fra den 25. aug.2011.

Det behøver ikke at være så svært :-)

Venlig hilsen

Jørgen Busk

0

Annonce ♥

Hej

Det er meget forskelligt hvad vielsesringe koster. Syntes det er en lidt af en jungle.

Det vigtigste man vælger en ring man kan have på hver dag og som kan tåle at blive brugt.

Den skulle jo gerne holde resten af livet.

Vi har købt vores ringe hos Halberstadt på strøget. De er SUPER professionelle og vi har

fået en fantastisk betjening. De går meget op i at give kunderne den rigtige rådgivning.

Vi har følt os rigtig godt behandlet og vejledt hos dem. http://www.halberstadt.com/

Kan klart anbefales. Vi har fået de flotteste vielsesringe:-)

Vh Saal

0

Vores koster 8900 og er 14 karat hvidguld hvor min ring også har 5 brillianter. Og det er inkl. gravering. :thumbsupsmileyanim:

Men det er jo helt vildt forskelligt.. Vi fandt vores ringe på bound4life.dk .. De har et rigtig stort udvalg .. Men jeg ved bl.a. at min bror og svigerinde gav "kun" 4500kr. for 2 ringe i 14karat guld. så som sagt er det jo meget forskelligt.. Måske skal I starte med at beslutte hvilket slags materiale, som I kunne tænke jer, at ringene var lavet i, så er det måske nemmere at finde en specifik pris :biggrin:

0

Annonce ♥

Vi har givet 6.600 for vores inkl gravering... Det er bare to runde, blanke ringe i hvidguld, hvoraf min er meget tynd. Den skal sidde på udenpå min forlovelsesring.

Hvis ikke det havde været fordi at min forlovelsesring havde været så dyr og havde så meget bling så ville jeg nok også have haft nogle sten i min vielsesring - men det var lige som om det blev for meget...

0

Vores koster 8900 og er 14 karat hvidguld hvor min ring også har 5 brillianter. Og det er inkl. gravering. :thumbsupsmileyanim:

Men det er jo helt vildt forskelligt.. Vi fandt vores ringe på bound4life.dk .. De har et rigtig stort udvalg .. Men jeg ved bl.a. at min bror og svigerinde gav "kun" 4500kr. for 2 ringe i 14karat guld. så som sagt er det jo meget forskelligt.. Måske skal I starte med at beslutte hvilket slags materiale, som I kunne tænke jer, at ringene var lavet i, så er det måske nemmere at finde en specifik pris :biggrin:

0

Annonce ♥