Posted August 13, 2011 · Report post Hej kommende brude Hvor mange brudekjoler prøvede I cirka, før I fandt den rette kjole? Synes allerede at jeg har prøvet mange, men har ikke fundet en endnu Mange hilsener Mynte 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2011 · Report post Jeg købte før jeg havde prøvet nogen overhovedet - og prøvede derefter 11-12 kjoler! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2011 · Report post Jeg købte 3 uden at prøve ;) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2011 · Report post Har prøvet ca. 25 kjoler tror jeg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2011 · Report post Jeg har nok prøvet de første 30 kjoler. Og fandt den så ved et tilfælde til sidst. Klø på, den skal nok komme 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2011 · Report post No idea, men jeg vil gætte på 50. Jeg prøvede også MANGE, før jeg fandt den rette, du skal nok finde den helt rigtige lige pludselig 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2011 · Report post Jeg prøvede 5 men det var også fordi jeg havde sat en max pris, så der var ikke så mange at prøve men var i 2 butikker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2011 · Report post jeg fandt den rette efter 7 eller 8 kjoler. Det var den første dag jeg var ude at prøve kjole, men ved 2. sted. (havde to aftaler samme dag). Men fat mod, er sikker på du nok skal finde den hel rigtige 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2011 · Report post Jeg prøvede 2. Og købte den 1 jeg prøvede:) Det var bare kjolen jeg skulle eje:) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2011 · Report post Jeg prøvede 6 kjoler og den første jeg fik på, var også den jeg købte.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2011 · Report post Jeg har prøver 10 kjoler. 3 det første sted og 7 det andet sted. Købte den første kjole jeg prøvede det andet sted 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2011 · Report post Jeg prøvede 3. købte nr. 2.. den 3. prøvede jeg for at se om det måske skulle være den slags, men nej. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2011 · Report post Tusind tak for alle jeres svar Jeg har selv prøvet brudekjole 5 forskellige steder nu, måske omkring 35 kjoler. Har fundet 2-3 som jeg synes er enormt smukke, men tror stadig på, at når jeg finder den rette (håber jeg) så er jeg ikke i tvivl om, at det SKAL være den 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 · Report post Jeg har prøvet 3 - og har købt nr 2 jeg prøvede.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 · Report post kan se jeg ligger i den høje ende her... prøvede i hvert fald over 60 :fløjt: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 · Report post Jeg købte den første jeg prøvede, men inden da prøvede jeg lige 3 til for at være sikker 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 15, 2011 · Report post Hmmm.....6 hvert sted, tror jeg. Og jeg var 4 steder + 1 enkelt i en almindelig tøjbutik, dengang jeg troede, at jeg da skulle have noget "helt enkelt", 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2011 · Report post Nu endte jeg jo med at bestille min i Kina, men var da ude og prøve kjoler. Prøvede 4 i alt, og jeg forelskede mig i den allerførste jeg prøvede. Havde jeg haft de 8.500 til en kjole den kostede så havde jeg købt den. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2011 · Report post Har kun prøvet en enkelt, var slet ikke i tvivl om at det var den jeg skulle have, ekspedienten synes vist også jeg var temmelig atypisk kommende brud. Gik bare ind og sagde jeg ville prøve den og da jeg fik den på var der ingen tvivl, det tog præcis 20 min Ville stadig ikke have nogen anden 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2011 · Report post Hov, 35.. Sneg mig ud og prøvede kjoler idag! 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2011 · Report post hmm jeg havde bestilt tid i en brudekjole forretning, som havde ophørs udsalg. Da jeg kom havde de slet ikke noget jeg kunne lide i min størrelse - men for at være sød prøvede jeg 2... som jeg vidste ikke duede. Så havde jeg luret læææænge på en kjole på trendsales, som jeg tog ud og prøvede og den var PERFEKT!! Så 3 i alt... men alt i alt tog det nok kun 30 min at beslutte mig:) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 16, 2011 · Report post Tror jeg prøvede 10 stk. Men det var den allerførste jeg prøvede som jeg endte med at købe. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites