Felixia

Felixia og Emil 28.05.2011

93 posts in this topic

Annonce ♥

Da jeg er fotograf havde vi talt om at vi skulle have et lille lommekamera med ind i kirken og så snuppe et billede af os selv lige efter vielsen, men vi valgte i stedet for at vente til vi kom ud af kirken... det tog kegler hos gæsterne, men også hos os selv.

Og så det geniale resultat :thumbsupsmileyanim: (bruger det stadig som facebook profil billede hehe)

Edited by Felixia
0

Annonce ♥

Uh i skal da også lige se brudepigernes blomster - synes de var så fine

a1.jpg

Og så fik vi taget lidt fælles billeder ude foran kirken, jeg er så glad for at vi tog dem!

Vi gik også i gang med at få taget familie billeder, men så begyndte det desværre at regne ret meget så vi måtte løbe ud i bilerne og så glemte vi at få taget dem af fotograferne :boohoo:

Jeg kom i tanke om at vi manglede at få taget familie billeder kl. 12.45 lige efter de havde taget mit slør af... så det måtte sættes på igen og så fik vi taget nogle billeder af den trætte familie hehe.

a2.jpg

Edited by Felixia
0

Nej hvor er du dog UTROLIG smuk!!! Som alle de andre allerede har skrevet, så er dit hår lækkert, og jeg elsker din buket med det fine bånd - hvor er det godt tænkt af din nu mand :thumbsupsmileyanim: Og skønne skønne 'buket-bolde' til brudepigerne.

Jeg elsker æblelysestagerne! Puuh, jeg ville gerne have været med til jeres bryllup - det ser så gennemført ud.

Glæder mig til mere beretning fra dig.

De bedste hilsner

Camilla

0

Annonce ♥

Fantastisk smuk frisure :loveboard: Du ligner en million i din vidunderlige kjole :loveshower:

Taaaaark!

Hold nu op for en sindssyg morgen. Og så står du alligevel bare dér og ser gudesmuk ud. Well done; jeg glæder mig til at læse mere.

Tusind tak - jeg var selv overrasket over at se hvor rolig jeg ser ud på billederne for jeg var alt andet end rolig indeni.

Sikke en sindsyg morgen. Forstår godt du var grædefærdig. Hvad ligner det ikke også!!! Men heldigvis endte det godt - og må lige kommentere dit hår - det er bare super flot :loveshower:

Ja det endte fuldstændig fantastisk - jeg fik jo min mand :heart:

eeeej, hvor er det bare fint :)

Tak :)

0

Hov, vent lige lidt :D Er Emil lige blevet morbror til en sød lille gut ved navn Karl? for så er jeg da veninde med hans lillesøster :loveshower:

Hehe ja det er da Karls tante Flex og onkel Emils bryllup du sidder og læser om :thumbsupsmileyanim:

Nej hvor er du dog UTROLIG smuk!!! Som alle de andre allerede har skrevet, så er dit hår lækkert, og jeg elsker din buket med det fine bånd - hvor er det godt tænkt af din nu mand :thumbsupsmileyanim: Og skønne skønne 'buket-bolde' til brudepigerne.

Jeg elsker æblelysestagerne! Puuh, jeg ville gerne have været med til jeres bryllup - det ser så gennemført ud.

Glæder mig til mere beretning fra dig.

De bedste hilsner

Camilla

Tusind tak skal du have! Jeg var også rigtig glad for resultatet med håret og buketten ja hvad kan jeg sige? manden ramte bare plet!

Wauuuu... venter spændt på mere

Skal nok få fyldt lidt mere på :biggrin:

0

Efter vielsen kørte vi direkte til reception på feststedet, hvor alle var velkomne til at deltage. Det var super hyggeligt at få snakket lidt med folk og bare se dem have det sjovt.

Det var så underligt for alle havde sagt (inden brylluppet) "husk nu at nyde det" og "dagen går bare SÅ stærkt" osv. og til receptionen kunne vi virkelig mærke det. Jeg synes kun lige vi var kommet da fotografen kom og prikkede mig på skulderen for at fortælle at vi altså var 15 minutter bagude i forhold til tidsplanen så vi nok skulle se at komme afsted ud og få taget nogle billeder.

b11.jpg

aa.jpg

b13.jpg

Der var gjort klar med små trekants sandwich, lidt forskellige snacks, frugt og selvfølgelig den hjemmelavede bryllupskage.

Vi fik den lækreste Brachetto til velkomst drink og så var der ellers linet op med div. sodavand og øl. Der var en del runde borde som gæsterne kunne sidde ved og på hver af dem stod et super lækkert frugtfad. Jeg havde været lidt nervøs for der var ikke siddepladser til alle, men det fungerede super godt! Nogle stod ved baren andre ved buffeten og nogle sad ned.

Jeg nåede ikke mere end den ene bid kage Emil gav mig og så 3 jordbær så jeg var MEGA sulten da vi tog ud for at få taget billeder (havde jo kun fået en banan hele dagen).

a3.jpg

a4.jpg

Edited by Felixia
0

Og så min kage :metteholm er lidt stolt over selv at have lavet den samt stået for oppyntning og div kreative projekter... det eneste der ikke helt fungerede på kagerne var det silkebånd jeg satte omkring dem - det ville bare ikke blive så glat og fint som jeg havde håbet på, men resten var fint og gæsterne roste den til skyerne.

Den var med lyse bunde, hindbær mousse og baileys mousse - mums! Og så var hele den øverste del åbenbart blevet gemt (læs reddet) til os til vores 1 års bryllupsdag.

a6.jpg

a7.jpg

b12.jpg

Edited by Felixia
0

Annonce ♥

I får lige lidt billedspam fra receptionen - jeg undskylder hvis jeg springer lidt rundt i tiden :)

b9.jpg

b10.jpg

a1.jpg

Vi havde valgt at ønske os penge og havde derfor lavet 3 forskellige sparegrise. 1 til bryllupsrejsen, 1 til en bil og 1 til forbedringer i hjemmet!

a2.jpg

Edited by Felixia
0

Vi sagde farvel og tak til alle receptionsgæsterne og så smuttede vi ellers afsted til første location.

Mens vi var væk havde gæsterne tid til at finde deres værelser, nogle tog en lille lur, nogle skiftede tøj og andre hyggede sig med spil, drikkelse og snak.

Og de så da ud til at hygge sig:

post-36041-0-72097900-1314209281.jpg

post-36041-0-79403300-1314209292.jpg

post-36041-0-45022100-1314209304.jpg

post-36041-0-60935800-1314209315.jpg

0

Annonce ♥

Hvor er det bare hyggeligt :)

Danmark er så lille : blev ret nysgerrig, da jeg fik mistanken, så tjekkede lige Karls mors venner og "fandt" dig på FB :) Og sørme om du så ikke også lige har gået på efterskole med min kærestes lillebror... smilie_flagge14.gif

Men fortsat: dejlig dejlig beretning :)

0

Hvor er det bare hyggeligt :)

Danmark er så lille : blev ret nysgerrig, da jeg fik mistanken, så tjekkede lige Karls mors venner og "fandt" dig på FB :) Og sørme om du så ikke også lige har gået på efterskole med min kærestes lillebror... smilie_flagge14.gif

Men fortsat: dejlig dejlig beretning :)

Ej hvor sjovt! Ja verden er altså lille.. hvem er din kærestes lillebror?

0

Annonce ♥

Jeppe Rud Skak-Nielsen??? Fjoget og sød og rar (ligesom sin storebror)

Ej hvor sjovt :thumbsupsmileyanim: - jeg blev nødt til at gå på facebook for at se jer.. hvor er det vildt så meget de to brødre ligner hinanden!

Du må endelig hilse.

Amen hold nu op, hvor er du smuk :loveshower:

Er helt fortabt i dit smukke hår - har altså lige hapset billedet til inspiration :blush: Og så er jeg vild med æresporten, den er bare SÅ smuk :loveboard:

Du er simpelhen en så fantastisk smuk brud :c166:

Skønt billede I har taget af jer selv foran kirken. Virkelig en sjov ide :thumbsupsmileyanim:

Lækker lækker og super flot kage :)

Hvor er du bare fin - og lækker, lækker stil.

Det er så gennemført thumbsupsmileyanim.gif

Glæder mig til at se mere heart.gif

SKØNNE, SKØNNE billeder - hvor er du smuk!!

TUSIND tusind tak allesammen jeg bliver helt rørt over alle de søde ord!

0

Efter receptionen eller midt i receptionen tog vi som sagt ud for at få taget billeder!

Da jeg selv er fotograf og manden er meget fotointeresseret var vi enige om at have god tid til billederne - faktisk har det at finde en fotograf været den sværeste opgave for mig ved planlægningen af vores bryllup. Vi havde en masse ideer til billederne og fandt heldigvis nogle fotografer, der var friske på lidt af hvert... Billederne går fra de overopstillede til nogle helt naturlige - og hold op hvor havde vi det bare sjovt!

Vores første location var biografen på feststedet... Før vi fik at vide at der var en biograf på stedet havde vi planlagt at få taget billeder i en alm bio. Manden arbejder med film og har en stor drøm om at blive instruktør og så har han arbejdet i biograf i 7 år så jeg synes det passede meget godt... Vores hyggeaftener går også ofte med en god film og nus på sofaen.

Gør jeg klar til en omgang billedspaaaaam:

Edited by Felixia
0