Felixia

Felixia og Emil 28.05.2011

93 posts in this topic

Annonce ♥

Smukke smukke billeder!!!:thumbsupsmileyanim:

Du er vel nok noget af det mest inspirerende med hensyn til brudelook og billeder, som jeg har set herinde.

Er VILD med din kjole, dit hår, dit slør, dine paraplyer osv.!:loveshower:

0

Annonce ♥

Så lige et par detalje billeder:

post-36041-0-05013700-1314381143.jpg

post-36041-0-13501300-1314381154.jpg

post-36041-0-60418200-1314381164.jpg

post-36041-0-43769900-1314381176.jpg

FLOTTE FLOTTE billeder. Det ligner et Danny jakkesæt. I min h2b's jakke står der det samme - bare Jacob weds Carina 17.09.2011. Det er den bedste investering længe det jakkesæt. Lækker kvalitet - god pris. thumbsupsmileyanim.gif

0

Annonce ♥

Er først nødt til at sige: wauw hvor er du da bare guddommelige smuk! :loveboard:

Derefter vil jeg sige: hvilken panikmorgen, flot at du klarede den som du gjorde, jeg tror jeg ville panikke fuldstændig!

Det lyder som et dejligt bryllup indtil videre og eeeelsker billedspam! Er klar på noget mere :loveshower:

0

Annonce ♥

Må sige at dette er en fantastisk beretning at falde over !! Jeg skal selv giftes på Brydeland næste år, så det er mega fedt at få så meget lækker inspiration derude fra :cheerleader3: Tror det ender med at jeg også booker hår og makeup hos salon Helle, elsker din opsætning, den er bare så smuk :a1221:

Hvor har i fået duge fra? Syntes nemlig jeg har svært ved at finde nogle til de runde borde ...

0

Super smuk beretning fra en fantastisk dag (ser det i hvert fald ud til :biggrin: )

Utroligt at du kunne handle praktisk og alligevel fik lagt makeup osv (og du så vidunderlig ud). Det er så dejligt med alle disse skønne beretninger, så man kan få masser af inspiration :ilovebryllupsklar:

0

Annonce ♥

Måtte lige ind og se alle jeres skønne billeder !

Det med fødderne/skoene er bare super sjovt!!

Glæder mig super meget til i skal forevige vores dag ❤

0