Guest Emilla

Må jeg se jeres boudoir billeder??

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

lidt af det havde jeg i forvejen, men ellers er langt det meste nyt. synes det var flottest at det ikke var for nusset så derfor købte jeg nyt. men har med vilje valgt en stil der minder om alt det jeg altid har på - det er mest mig :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange tak :-D

jeg er meget alm af bygning og måske til lidt mere lår og mave. og det synes jeg ikke man ser på billeder. hun er rigtig god til billederne ser super flaterende ud.

Og så er hun bare så sød at man er helt tryg i hendes hænder.

jeg var ærlig talt ikke ret forberedt da det var et afbud jeg kom ind på. så alt undertøjet var noget jeg havde derhjemme (fra H6M det hele) så fandt jeg en pels i gemmerne, lånte en af mandens hvide skjorter og havde en netundertrøje ting som jeg også tog med.

Jeg gik op i det skulle være flotte billeder af MIG og ikke undertøjet eller rekvisitterne. tror faktisk kun jeg har 2 forskellige bhér og 4 forskellige hipsters med ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan se mine her.http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=69432&st=0&p=1118417&fromsearch=1entry1118417

Jeg er så en lidt buttet pige efter mine 2 fødsler er jeg bare aldrig rigtig kommet af med det igen. Men jeg prøvede alligevel at vovo mig ud i det med boudoir billeder. Synes fotografen har formået at finde de gode vinkler på mig. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hvor er de også skønne! Var det slet ikke flovt for nogle af jer at lave dem??

Jeg var mega nervøs inden jeg kom derned, og var ved at melde fra mange gange. Men jeg gjorde det, og jeg synes ikke det var slemt, Selvom det var en mandlig fotograf. Tony var rigtig god til at få mig til at føle mig tilpas. :thumbsupsmileyanim: . Men man skal have en god tålmodighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her er lige et par af dem jeg er rigtig glad for. :thumbsupsmileyanim:

Håber du kan lide dem.

Det jeg havde på var mest noget jeg havde i forvejen. Jeg har vidst høbt en enkelt ting til lejligheden - en hofteholder.

Jeg var meget nervøs, men havde en veninde med så det hjalp på det. Og så glemte jeg nervøsiteten da vi gik i gang. :rolleyes:

Redigeret af Malene C
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu har jeg ikke fået taget billederne til noget speciel lejlighed andet end at jeg startede som fritidsmodel men inspiration kan man jo altid bruge. ohmy.gif)
Nogle af billederne er af amatørfotograf andre er af prof og man kan tydeligt se forskel wink.gif
Der er forskellige stilarter efter hvor vovet man ønsker at gøre det, og hvor meget der skal overlades til fantasien.. biggrin.gif



Det var lige noget af det jeg havde i arkivet biggrin.gif

Ps. Det er slet ikke så slemt når man først lige har fået løsnet stemningen op. Go go go girl :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har en del kontakter så jeg gav 0,- og gør det stadig..

Så jeg aner faktisk ikke hvad det ville koste. Men jeg har en fast fotograf i Kolding som jeg kan høre priser på hvis det skulle have interesse og der kan nok også bookes makeup artist hvis det hele passer sammen :thumbsupsmileyanim:

Den anden har studie uden for Slagelse og har hjemmeside, den står på nogle af billederne :biggrin:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan sagtens få dem taget nu.. Det handler jo bare om, om man kan holde det hemmeligt indtil selve brylluppet :biggrin: Hvis man er sikker på stilarten og har det tøj der skal bruges og ikke skal smide noget kg inden så er det da bare at gøre det når man har lyst. :cheerleader3:

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer