peddy84

HJÆLP - HJÆLP - HJÆLP -HJÆLP

14 indlæg i dette emne

Endnu engang må jeg bede alle jer skønne zillaer om hjælp

Vi skla holde vores bryllupsfest i en gildsesal hvor der er plads til 100 mennesker vi bliver 26, jeg vil derfor gerne have nogen træer der kan give lidt fyld men også romantik og hygge men jeg aner ikke hvordan jeg skal gøre det.

Grene der skal bruges er ingen problem at finde, men skal de sættes i en krukke, hvad putter man i eller gør ved dem for at de kan stå oprest????? :blink:

De bliver 1½ meter til 2 meter høje og skal stå på gulvet

Håber der er nogen af jer kreative brude der kan hjælpe mig er noget på bar bund og bryllupper er om under 1 måned

Inspirations billeder følger herunder

post-44225-0-95303200-1313344395.jpg

post-44225-0-23801100-1313344433.jpg

post-44225-0-90398300-1313344444.jpg

Redigeret af peddy84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke hvad stil/tema/farve i har til jeres bryllup. Men jeg ville sætte en masse grene i en krukke eller en spand med stof eller sølvpapir omkring, fyldt op med sand eller jord. Og så masser af lyskæder på... Evt anden kærlighedspynt som små udklippede hjerter, krystaller eller andet.. Igen afhængigt af jeres stil. Men lyskæder er da en sikker vinder... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De skal pyntes med lyskæder og tråde af perler med et sølv hjerte forenden til at holde dem lige, men det er nu ikke pynten jeg tænker på for den er der styr på det mere hvordan man får dem til at stå så de ikke vælter grene skal være som små træer på 1½-2 meter og der med bliver meget tunge.

Tak for dine foreslag til pynten :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, min svigermor foreslog også juletræsfødder i dag men ligger ikke inde med 3 stk :) og er i tvivl om grene ikke bliver for små i omkreds hvor skruerne skal holde ved.

Den med i bunden af grenene laves et trækryds, ahr jeg også selv tænkt på men igen var svigermor på banen :) grenen skal være tykke nok til at de ikke flækker når man hamre et søm i. hmmmmm

Har fundet en video på youyube hvor de bruger flamingo men det er til en gren der ikke er større end den kan stå på bordet, så ved ikke hvor holdbart det måske er :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Op mod jul kan man også få det der små træer med lys i .... blev super populære for et par år siden og koster 150 kr stykket el lign, som man så smider ned i en potte.... en mulig substitut, hvis du vil ha grene med lys :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag ud til en planteskole og køb x antal opstammede træer - dem kan du både få i en lille lærreds sæk - og i en spand...? :)

Ellers, ville jeg samle en masse grene, og sætte dem i våd cement nede i en flot krukke der passer i farvetemaet.. Så ville jeg ligge mos ovenpå cementen, en lyskæde rundt på mosset og op på grenene - og pynte med perlekæder og hvad der nu ellers passede i temaet..

En anden ide (nu hvor jeg er igang :cowsleep: ) for at fylde lidt ud i lokalet - kunne være at hænge stof i loftet, lave en lille scene hvor man kunne tage billeder af gæsterne - eller måske en lille "kyssebænk" omkranset af de små træer?

Inspiration:

Home-wedding-decoration-ideas.jpg

IMG_0106.JPG

indoor-wedding-furniture.jpg

purple-wedding-decorations-reception-tent.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tag ud til en planteskole og køb x antal opstammede træer - dem kan du både få i en lille lærreds sæk - og i en spand...? :)

Ellers, ville jeg samle en masse grene, og sætte dem i våd cement nede i en flot krukke der passer i farvetemaet.. Så ville jeg ligge mos ovenpå cementen, en lyskæde rundt på mosset og op på grenene - og pynte med perlekæder og hvad der nu ellers passede i temaet..

En anden ide (nu hvor jeg er igang :cowsleep: ) for at fylde lidt ud i lokalet - kunne være at hænge stof i loftet, lave en lille scene hvor man kunne tage billeder af gæsterne - eller måske en lille "kyssebænk" omkranset af de små træer?

Inspiration:

Home-wedding-decoration-ideas.jpg

IMG_0106.JPG

indoor-wedding-furniture.jpg

purple-wedding-decorations-reception-tent.jpg

Da pengene i budget er ved at være brugt skal det være så billigt som muligt, så cementen kunne være en super idé, jeg ville rigtig gerne have haft stof til at hænge ned fra loftet men økonomien satte en stopper for det også, jeg er heller ikke sikker på at det med træerne bliver til noget for de lyskæde vi var blevet lovet kan vi ikke længere låne, har vi lige fundet ud af.

Men tusind tak for dine foreslag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres gode råd, tror jeg ligger hjernen lidt i blød igen også tager et smut forbi svigermor i morgen og ser hvad hun har af krukker og eventuelle ideer :) :)

Men hvis jeg finder ud af noget skal jeg selvfølgelig nok skrive og visse billeder :)

Redigeret af peddy84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer