Guest Mynte

MÅ GERNE SLETTES TAK!

1,179 indlæg i dette emne

Jeg kan godt dine inspirationsbilleder til makeup og synes ikke det gør noget at makeup'en er lidt mørk. Går på nuværende tidspunkt selv lidt efter samme look.

Mht. håret skal du da helt klart vælge at have det løst når du føler det pænere og frækkere på den måde :thumbsupsmileyanim:

Tak :)

Ja men synes det er lidt svært, for ved ikke om det passer til kjolen osv. men ja, godt jeg har 10 måneder til at finde ud af det ha ha

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nej, her har jeg ikke været forbi før... Meeen Hold da op en skøn tråd du har, og sikke nogen lækre billeder af alt muligt :loveshower:

Mange tak, det var sødt sagt :blush::biggrin:

Det var da så lidt, siger jo bare min mening, hehe :bunny_4:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Herreværelset" (her hvor mændene opholdte sig i gamle dage)

Her vil der også blive serveret kaffe/the, avec og sødt efter maden.

post-44988-0-16650400-1313353512.jpg

post-44988-0-30748500-1315755570.jpg

post-44988-0-79078100-1315755589.jpg

Hej mynte..... jeg kan se at du skal holde festen, på næsbyholm slot.....

OG JEG KAN KUN SIGE GLÆD DIG,........Jeg eller vi holde bryllup der den 6 august i år, og det var den mest fantastiske oplevelse nogen sinde....

/christina

Redigeret af chofmann
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak :-) lækre inspirationsbilleder til hår du har, jeg har stjålet et par stykker :)

Super smukt brudehår, du har fundet.. Skønt at du allerede har fundet din kjole nu :-) glæder mig til at se dig i den :-)

Takker.. :biggrin:

Ja jeg er også helt lettet nu, men fik faktisk lidt "stress" på her til sidst, for har prøvet virkelig mange kjoler og flere forskellige steder efterhånden + at flere herinde har allerede fundet deres kjole og de skal giftes efter mig he he..

Så lige dit opslag med dine brudekjoler, du skal nok finde den rette - lige pludselig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

"Herreværelset" (her hvor mændene opholdte sig i gamle dage)

Her vil der også blive serveret kaffe/the, avec og sødt efter maden.

post-44988-0-16650400-1313353512.jpg

post-44988-0-30748500-1315755570.jpg

post-44988-0-79078100-1315755589.jpg

Hej mynte..... jeg kan se at du skal holde festen, på næsbyholm slot.....

OG JEG KAN KUN SIGE GLÆD DIG,........Jeg eller vi holde bryllup der den 6 august i år, og det var den mest fantastiske oplevelse nogen sinde....

/christina

Ja det skal vi.. :biggrin: da vi besøgte slottet i sommers, faldt vi begge to fuldstændig pladask!!.. simpelthen de flotteste/romantiske rum, med så meget liv og sjæl, plus de meget smukke omgivelser!

Hvordan var maden osv.? Vi skal vies i 21. juli, så det er cirka de samme sæsonråvarer som i august :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak :-) lækre inspirationsbilleder til hår du har, jeg har stjålet et par stykker :)

Super smukt brudehår, du har fundet.. Skønt at du allerede har fundet din kjole nu :-) glæder mig til at se dig i den :-)

Takker.. :biggrin:

Ja jeg er også helt lettet nu, men fik faktisk lidt "stress" på her til sidst, for har prøvet virkelig mange kjoler og flere forskellige steder efterhånden + at flere herinde har allerede fundet deres kjole og de skal giftes efter mig he he..

Så lige dit opslag med dine brudekjoler, du skal nok finde den rette - lige pludselig :thumbsupsmileyanim:

Du tager lige hvad du har brug for :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke (og dyre sikkert? :rolleyes: ) ringe. Er især vild med den sidste! Den er virkelig smuk :a1221:

Tak... :)

Ja dem med mange små diamanter er lidt dyrere end de andre, men jaaaaa de er helt klart de flotteste. Den nederste koster knap 7000 kr , som pt også er min yndlings!

Min kommende mand, skal have en helt enkel rund guldring, som ikke koster mere end 3000-4000 kr. så jeg får dermed lidt mere til min ring! :loveshower: hihi

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smukke (og dyre sikkert? :rolleyes: ) ringe. Er især vild med den sidste! Den er virkelig smuk :a1221:

Tak... :)

Ja dem med mange små diamanter er lidt dyrere end de andre, men jaaaaa de er helt klart de flotteste. Den nederste koster knap 7000 kr , som pt også er min yndlings!

Min kommende mand, skal have en helt enkel rund guldring, som ikke koster mere end 3000-4000 kr. så jeg får dermed lidt mere til min ring! :loveshower: hihi

Det var da ikke så slemt, synes jeg. For den er virkelig skøn! Vores kostede 11.200 kr (gav 10.000 kr) for to, så hvis din kommende mands ikke er dyrere gør det jo ikke noget at din får lidt flere diamanter :rolleyes: For hvor er den flot!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Smukke (og dyre sikkert? :rolleyes: ) ringe. Er især vild med den sidste! Den er virkelig smuk :a1221:

Tak... :)

Ja dem med mange små diamanter er lidt dyrere end de andre, men jaaaaa de er helt klart de flotteste. Den nederste koster knap 7000 kr , som pt også er min yndlings!

Min kommende mand, skal have en helt enkel rund guldring, som ikke koster mere end 3000-4000 kr. så jeg får dermed lidt mere til min ring! :loveshower: hihi

Det var da ikke så slemt, synes jeg. For den er virkelig skøn! Vores kostede 11.200 kr (gav 10.000 kr) for to, så hvis din kommende mands ikke er dyrere gør det jo ikke noget at din får lidt flere diamanter :rolleyes: For hvor er den flot!

Jeg var også helt overrasket, men okay Chanti er også MEGET billigere end de rigtige guldsmede... prøvede en ring for lidt siden (i Fields) som i mit hoved, er præcis megen til og den kostede 15.000 kr. :blink: På Chantis hjemmeside står der godt nok også at dens vejl. pris er knap 14.000 kr. men at deres pris er 7000 kr

Vores budget er også cirka 10.000 kr for begge ringe..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis vi kunne finde lignende ringe på Chanti, havde vi også gjort det - netop pga den billige pris. Vi kunne bare ikke finde nogle, der lignede vores ringe. Så vi måtte til guldsmed og købe vores.

Held og lykke med det - glæder mig til at se, hvad det ender med :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis vi kunne finde lignende ringe på Chanti, havde vi også gjort det - netop pga den billige pris. Vi kunne bare ikke finde nogle, der lignede vores ringe. Så vi måtte til guldsmed og købe vores.

Held og lykke med det - glæder mig til at se, hvad det ender med :)

Var også lige inde og lure på jeres - rigtig fine ringe! :) mange tak, jeg regner med at bestille den sidste!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis vi kunne finde lignende ringe på Chanti, havde vi også gjort det - netop pga den billige pris. Vi kunne bare ikke finde nogle, der lignede vores ringe. Så vi måtte til guldsmed og købe vores.

Held og lykke med det - glæder mig til at se, hvad det ender med :)

Var også lige inde og lure på jeres - rigtig fine ringe! :) mange tak, jeg regner med at bestille den sidste!

Tak, billedet værdiger dem slet ikke!

Er jeg sikker på, du bliver glad for :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkert bryllup. flot kirke :) Det lyder til at blive helt fantastisk.. I er godt nok nået langt, man får helt stress, skal også giftes d. 21/7-2012, og har slet ik overvejet at kigge på kjole endnu.. hmm måske man skulle til og igang ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lækkert bryllup. flot kirke :) Det lyder til at blive helt fantastisk.. I er godt nok nået langt, man får helt stress, skal også giftes d. 21/7-2012, og har slet ik overvejet at kigge på kjole endnu.. hmm måske man skulle til og igang ;)

Tusind tak! :) Ja vi har måtte være i meget god tid med STD og invitationerne da over halvdelen af gæsterne kommer fra udlandet!

Begyndte at prøve kjoler i juli/august måned og fik at vide at det tog cirka 5 måneder at bestille kjolen hjem (Maggie Sottero), så skulle helst finde en kjole senest dec.

Jeg bestilte kjolen i sidste måned og får den hjem i feb/marts, men så skal den til skrædder og tilrettes osv. og det kan godt tage noget tid, fordi skrædderierne har travlt i foråret/sommeren....:)

Men du behøver slet ikke stresse... :biggrin: du har stadig vinterperioden til at nå det.... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer