Sarah20

Brudeundertøj

8 indlæg i dette emne

Hej

Min stor dag nærmere sig og jeg har stadig ikk fundet mit brudeundertøj... Jeg har små bryster (70b) så det skal helt klart vær en push up BH ellers tænker jeg på hofteholder og en sød G.. Jeg har kigget lidt rundt, men sys at priserne er mer' end jeg har regnet med.. Hvor har I købt jeres fra?

Jeg har fundet to hjemmesider som sælger noget lækkert, men ka ikk finde nogen anmeldelser om de hjemmesider så ved ikke om jeg ka stole på en god handel. Det drejer sig om:

http://www.naughtybutnice.dk/

http://www.lingeri-til-hende.dk/shop/hofteholder-12980p.html

Nogen der har købt noget derfra? (:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor meget vil du betale??

Jeg købte mit for 600 kr. virkelig lækkert men jeg prøvede og en hel butik før jeg fandt det rigtige.. Jeg skal bare have bh og g-trusser.. ingen hofteholder, da jeg ikke skal have strømper + jeg synes rigtig mange siger det er behageligt at have på.. :unsure:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kiggede i Magasin hvor jeg fandt et super sødt sæt der var sat rigtig fint ned, men bh'en sad ganske frygteligt, den maste mine bryster i en mærkelig facon. Så kiggede jeg i Hunkemøller og Change og kunne ikke finde en ordentlig hvid stropløs bh.

Kiggede så i desperation i H & M og sikke et udvalg de havde! Jeg fandt et rigtig fint sæt til billige penge og det var super behageligt at ha' på.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender ikke lige de butikker, du nævner :)

Selv købte jeg et meget smukt (og dyrt!) sæt fra chantelle, som jeg var MEGET glad for - men som var totalt ligegyldigt på bryllupsdagen. :rolleyes:

Jeg havde bh, g-streng, hofteholder og nylonstrømper. Strømper og hofteholder røg efter første toiletbesøg, det var simpelthen for besværligt. Og alt undertøj blev udskiftet med en sexet natkjole, da kjolen røg af, for mit undertøj føltes bare ikke særlig lækkert efter en lang dag i en varm kjole. Og mange kjoler har nærmest indbygget bh, fordi de sidder så godt (og nogle har endda fyld) så jeg synes umiddelbart ikke, at en bh er nødvendig - det var den i hvert fald ikke for mig :)

Så mit råd er: Køb nogle søde trusser og evt. en sexet natkjole, og så lad det være ved det :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

må nu indrømme jeg var ret glad for min bh :wink: ville jeg slet ikke have undværet! men ja jeg havde godt gættet at hofteholder og strømper osv nok bare bliver for varmt, så helt enig her, det kan du sagtens undvære!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for jeres svar (:

Jeg fik købt noget fra Change: http://shop.change.com/special-lingeri/hofteholder/801/

Fik set det på nettet og så skyndte jeg mig ned for at prøve det, det blev som vist på billede. Og gav nok omkring 600 kr for det hele det var ikk så galt.. BH'en er push up og man ka fjerne stropperne så det jeg rigtig glad for.. Hmm nu hvor I nævner det med at det blir for varmt, hmm ja det ka det nok.. Havde jeg slet ikk tænkt over.. Øv øv, nu det li med at finde ud af om jeg ska bruge den hofteholder og strømperne sys nemlig det ser godt ud..

Jeg har også købt et lækkert natkjole som jeg hopper i, ..

Nogen der har haft gode oplevelse med hofteholder og strømper?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer