NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

482 posts in this topic

Annonce ♥

Det er også en smuk frisure, synes jeg :)

Og dejligt din veninde vil med :cheerleader3:

Meget smukt og feminint med fletninger, elsker det :loveshower:

Meget enkelt og alligevel noget specielt i frisuren :biggrin:

Kanon flot med den lille fletning!

Det billede har jeg også til at ligge på computeren. Det er en rigtig smuk, uhøjtidelig og enkel frisure :thumbsupsmileyanim:

Tak skal i ha piger, var til fest igår, hvor jeg lavede en frisurer lidt ala denne, og det er bare fint!!!!

Jeg skal bare ha købt en "svamp" til at putte inden i håret, så det får lidt fylde, men tænker om man selv kan lave en??

0

Annonce ♥

Det kan man jo ikke sige er dyrt, langt fra :lol:

Jeg er også lidt i tvivl om, hvorvidt jeg selv har hår nok til at lave "min" frisure, men heldigvis har min frisør selv en. Ellers ved jeg da lige, hvor jeg skal købe den henne :thumbsupsmileyanim:

0

Har du billeder af din egen kreation? Jeg gad godt kunne lave noget lignende selv. Så fif be'om

nej, faktisk ikke :( men jeg fonnede håret med mousse, tuperede noget af håret, flettede tre fletninger og samlede det hele med hår nåle i nakken. Jeg lod dog noget af det hænge, det skal det ikke til brylluppet :)

0

Annonce ♥

Det kan man jo ikke sige er dyrt, langt fra :lol:

Jeg er også lidt i tvivl om, hvorvidt jeg selv har hår nok til at lave "min" frisure, men heldigvis har min frisør selv en. Ellers ved jeg da lige, hvor jeg skal købe den henne :thumbsupsmileyanim:

haha ja, specielt når det er incl fragt :) er spændt på at få den hjem, så skal jeg til at lege :)

0

Har du billeder af din egen kreation? Jeg gad godt kunne lave noget lignende selv. Så fif be'om

nej, faktisk ikke :( men jeg fonnede håret med mousse, tuperede noget af håret, flettede tre fletninger og samlede det hele med hår nåle i nakken. Jeg lod dog noget af det hænge, det skal det ikke til brylluppet :)

Det lyder som noget jeg burde ku hitte ud a. Hæhæ

0

Det lyder som noget jeg burde ku hitte ud a. Hæhæ

det var overraskende let, og jeg er egentlig ikke ret god til det :-)

Edited by NulleVB
0

Annonce ♥

Annonce ♥

TILLYKKE MED MILEPÆLEN

:balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons: :balloons:

Ps. HAPS HAPS - jeg har nu købt 3 x hår dimser i hver sin str.!

:lol:

Du hapser bare løs, jeg har jo lagt dem ud for at andre kunne blive inspireret - også var det altså jævnt billigt!! :bunny_4: Ved frisøren koster de vidst 100 kr

0

:cheerleader3: Tillykke med milepælen :cheerleader3: Py ha det er lige om lidt......er du begyndt at få snemænd i maven..... :fløjt:

Tusinde tak :D Og ja, det må man sige jeg har, faktisk først i dag, da det gik op for mig at der kun var 2 måneder tilbage.. Har lidt kriller i maven og glæder mig faktisk nu :D

0

Så har jeg fået lavet omslagene til mine personlige chokolader, og der står nu 7 æsker chokolade og venter på at blive pakket om :)

Jeg vil til at i gang med at lave bordkort, havde en work date med brudepigerne igår, men den blev aflyst af sygdom hos os alle tre, så i dag, tror jeg, at jeg selv vil i gang :)

Da kriller og elefanterne er ved at ha lavet deres indtog i min krop, var jeg lige i stemning til at skrive en eventuel tale til h2b, jeg ved ikke endnu om jeg vil holde tale, synge en sang, danse en polka eller slet intet, men her var ihvertfald talen til ham hvis det skulle være.

"Kære Bo

Jeg har så meget jeg gerne vil fortælle dig, så meget jeg ikke har fortalt dig endnu. Vores vej hertil har været lang, og ikke uden udfordringer. Vi mødte jo hinanden for 14 år siden, dig med dine famøse bøllehatte og jeg med mit manglende hår – mange tak Mie ;) … Men allerede den gang, blev jeg betaget af den høje mørkhåret fyr, der faktisk ikke var særlig sød ved mig, men jeg var overbevist om, at den man elsker tugter man, og hvor måtte du elske mig højt. I magiske 2 uger var vi også kærester, men det duede ikke, vi var vidt forskellige steder i vores liv – men siden hen, har vi jo faktisk fundet ud af, at vi aldrig slog op, det gled bare ud i sandet. Dog blev dog sikkert for mig, jeg kunne ikke komme videre i mit liv, før jeg havde fundet ud af hvad det var, der var - eller ikke var – imellem os, for på trods af de to magiske uger, blev du ved med at huserer i min underbevidsthed. Men som mange ved, flyttede jeg til England, men som ingen ved, fortrød jeg flytningen allerede inden jeg var taget af sted, for det møgfald og skæld ud jeg fik af dig i tiden inden, ramte mig utrolig hårdt, og jeg kunne rent faktisk ikke vente med at komme hjem til dig – og min mor ;) – men allerede inden jeg flyttede hjem, var jeg forelsket i dig, og glædede mig ufattelig til at se dig.

Der gik heller ikke mange dage efter jeg var kommet hjem, før vi sås første gang, men vi havde flere – for mine venner og veninder – hemmelige dates, og de daglige smser blev flere og flere. Da jeg flyttede for mig selv i, i min helt egen lejlighed i oktober 2006, gik der ikke mere end 2 uger, før du var på besøg første gang og her havde vi flere dates, inden vi blev enige om, at nu skulle vi forsøge os som kærester. Jeg tror på daværende tidspunkt, at ingen af os vidste hvad det ville lede til, men at vi begge var klar over, vi skulle prøve det, for at kunne komme videre i vores liv.

At du så siden hen blev hos mig, er mig et mysterium, da jeg må ha fremstået som lettere sindssyg:

- Vores første kys i døråbningen, resulterede i, at jeg blev så overrasket og smækkede døren i hovedet på dig, og lod dig måbende stå udenfor og måtte gå med en flad næse hjem

- Jeg fortalte ikke nogen – udover selvfølgelig Tanja, Tanja vidste alt om dig, og hvad hun ikke har lagt øre til – at vi var blevet kærester, indtil du selv render ind i Gracia dagen efter vi officelt er kærester, og her fortæller hende det, hvilket resulterer i, at jeg har en MEGET sur Gracia i røret, der mener at jeg bestemt burde ha gået ud på toilettet samme aften og ringe og fortælle det

- Mine forældre fik nyheden over sms, da de sad i Hong Kong lufthavn, for at tage på deres drømmerejse, og samtidig var jeg ved at lette på min drømmerejse.

Når det så er sagt, og vi 6 år efter denne dag, står her i dag, 10 dage inden du bliver 30, skal ikke være nogen tvivl om, at jeg elsker dig Bo. Jeg er stolt af at kan kalde mig din kone, Bo Hansens kone, Pernille Hansen – okay, den skal jeg nok lige vende mig til .. I mit liv, er jeg ikke og har jeg ikke været sikker på ret meget, men jeg er sikker på os. Du er min støtte, min klippe, du er mit og alt, og uden tvivl min bedste ven. Verdenen i dag er så stor, og det er nemt at fare vild, men jeg behøver blot at se på dig og i dine øjne, så finder jeg min vej hjem igen. Mennesker kommer og går i ens liv, men du vil altid være mit i mit. Jeg kender ikke nogen, som ikke holder af dig – men jeg ved, at jeg er den der holder allermest af dig. Mest af alt, så holder jeg af og elsker, at du vil være min.

Jeg har i dag ikke giftet mig med en jeg kan leve med, men jeg har giftet mig med en, jeg ikke kan leve uden.

Jeg vil elske dig forevigt, hvis du nogensinde var i tvivl"

Feedback modtages gerne :)

Edited by NulleVB
2

Annonce ♥

Jeg syntes det lyder godt, ikke for sød suppe agtigt hehe. Bare helt perfekt

Tak for det, synes slutningen er perfekt, og holdt op sammen med, at jeg ville stå og hyle samtidig med, giver den nok andet udtryk.

Jeg er lidt i tvivl om starten, og om jeg skal sige noget til forældrene også? Men har og nævner dem af navn der betyder allermest for mig deri. Men der er jo heller ikke sikkert jeg vil holde den.

0

"Kære Bo

Jeg har så meget jeg gerne vil fortælle dig, så meget jeg ikke har fortalt dig endnu. Vores vej hertil har været lang, og ikke uden udfordringer. Vi mødte jo hinanden for 14 år siden, dig med dine famøse bøllehatte og jeg med mit manglende hår – mange tak Mie ;) … Men allerede den gang, blev jeg betaget af den høje mørkhåret fyr, der faktisk ikke var særlig sød ved mig, men jeg var overbevist om, at den man elsker tugter man, og hvor måtte du elske mig højt. I magiske 2 uger var vi også kærester, men det duede ikke, vi var vidt forskellige steder i vores liv – men siden hen, har vi jo faktisk fundet ud af, at vi aldrig slog op, det gled bare ud i sandet. Dog blev Det var dog sikkert for mig, jeg kunne ikke komme videre i mit liv, før jeg havde fundet ud af hvad det var, der var - eller ikke var – imellem os. for på trods af de to magiske uger, blev du Du blev ved med at huserer i min underbevidsthed. Men Som mange ved, flyttede jeg til England, men som ingen ved, fortrød jeg flytningen allerede inden jeg var taget af sted, for det møgfald og de skæld ud jeg fik af dig i tiden inden, ramte mig utrolig hårdt, og jeg kunne rent faktisk ikke vente med at komme hjem til dig – og til min mor ;) – men allerede inden jeg flyttede hjem, var jeg forelsket i dig, og glædede mig ufattelig til at se dig.

Der gik heller ikke mange dage efter jeg var kommet hjem, før vi sås første gang. men Vi havde flere – for mine venner og veninder – hemmelige dates, og de daglige smser blev flere og flere. Da jeg flyttede for mig selv i, i min helt egen lejlighed i oktober 2006, gik der ikke mere end 2 uger, før du var på besøg første gang og her havde vi flere dates, inden vi blev enige om, at nu skulle vi forsøge os som kærester. Jeg tror på daværende tidspunkt, at ingen af os vidste hvad det ville lede til, men at vi begge var klar over, vi skulle prøve det, for at kunne komme videre i vores liv.

At du så siden hen blev hos mig, er mig et mysterium, da jeg må ha fremstået som lettere sindssyg:

- Vores første kys i døråbningen, resulterede i, at jeg blev så overrasket og smækkede døren i hovedet på dig, og lod dig måbende stå udenfor og måtte gå med en flad næse hjem

- Jeg fortalte ikke nogen – udover selvfølgelig Tanja (Tanja vidste alt om dig, og hvad hun ikke har lagt øre til) – at vi var blevet kærester, indtil du selv render ind i Gracia 2 dage efter vi officelt er kærester, og her fortæller du hende det, hvilket resulterer i, at jeg har en MEGET sur Gracia i røret, der mener at jeg bestemt burde ha gået ud på toilettet samme aften og ringe og fortælle det

- Mine forældre fik nyheden over sms, da de sad i Hong Kong lufthavn, for at tage på deres drømmerejse, og samtidig var jeg ved at lette på min drømmerejse.

Når det så er sagt, og vi 6 år efter denne dag, står her i dag, 10 dage inden du bliver 30, skal ikke være nogen tvivl om, at jeg elsker dig Bo. Jeg er stolt af at kan kalde mig din kone, Bo Hansens kone, Pernille Hansen – okay, den skal jeg nok lige vende mig til .. I mit liv, er jeg ikke og har jeg ikke været sikker på ret meget, men jeg er sikker på os. Du er min støtte, min klippe, du er mit og alt, og uden tvivl min bedste ven. Verdenen i dag er så stor, og det er nemt at fare vild, men jeg behøver blot at se på dig og i dine øjne, så finder jeg min vej hjem igen. Mennesker kommer og går i ens liv, men du vil altid være mit i mit. Jeg kender ikke nogen, som ikke holder af dig – men jeg ved, at jeg er den der holder allermest af dig. Mest af alt, så holder jeg af og elsker, at du vil være min.

Jeg har i dag ikke giftet mig med en jeg kan leve med, men jeg har giftet mig med en, jeg ikke kan leve uden.

Jeg vil elske dig forevigt, hvis du nogensinde var i tvivl"

0

UPDATE!!!

Sådan et par fridage er godt udgangspunkt til at være produktiv :)

Blærerække:

Det tog 3,5 time at klippe og sætte tape på, efterfølgende ca 2 timer at pakke ud og pakke ind (eller som jeg regner det, 5 afsnit af Gossip Girl :biggrin: ) Så nu er chokoladerne på plads - SE!!!!

post-53317-0-18465000-1322243322.jpg

post-53317-0-30498600-1322243336.jpg

Mine 'somethings':

Omsider har jeg fået samlet mine somethings

Gammelt:

Her har jeg 2 ting, et guld armbånd fra min fantastiske Farmor, der døde i '97 og er utrolig savnet. Det har hele tiden været meningen at jeg har skulle bære det til mit bryllup, og jeg vil gøre det med stor ære. Min Farfar blev utrolig rørt da jeg fortalte, at jeg ville bære det:

post-53317-0-76408400-1322243201.jpg

Min anden ting, er en samlebog fra min Mormor der døde i '91. Salmebogen og lommetørklædet fik jeg i morgengave på min konfirmationsdag, og den betyder utrolig meget for mig.

post-53317-0-27441800-1322243272.jpg

Lånt:

Jeg har af en af mine bedste veninder lånt et plain sølvarmbånd, jeg skal bærer sammen med armbåndet fra min Farmor. Hun er en af mine ældste veninder, og blev gift med en fantastisk mand for 2,5 år siden.

post-53317-0-07985700-1322243219.jpg

Nyt:

Kjolen, sko, undertøj, tingene er mange. Men jeg har valgt det er vores vielsesringe, hvilke jeg simpelthen ELSKER :heart:

post-53317-0-18114800-1322243255.jpg

Blåt:

Mit strømpebånd :c166:

post-53317-0-09892200-1322243304.jpg

0

Tale:

Jeg har - som i kan se, også skrevet tale, og rettet lidt i den, men er ikke sikker på at vil bruge den endnu...

Ønskeseddel:

Så har vi omsider fået lavet ønskesedlen og sendt den til gave koordinatoren.

Vi ønsker os:

· Vandmanden stjernetegnsfigur i sort som mand

· Vandmanden stjernetegnsbillede

· Fisken stjernetegnsfigur hvid som dame

· Kuglegrill

· http://www.etsy.com/listing/82150454/personalized-family-name-sign-picture?ref=af_you_favshop Med H for Hansen også skal der stå Pernille & Bo

· Verner Panton Globe lampe – Ø40 cm

· Scanpan knivblok – Green spectrum

· Scanpan knive: kokkekniv (orange), brødkniv (gul), universalkniv (1 blå, 1 Lilla), santokukniv (rød)

· Grand Cru Hvidvinsglas Bordeauxglas 32cl (8 stk)

· Penge

· Billede: PREMIÄR, lyscrescendo Kan købes ved Ikea. http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/00176853/

· Billede: http://dk.art149.com/billeder/3250.html

0