NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

482 posts in this topic

Har du fået det hjem - det røde tæppe!? :)

Har nemlig overvejet selv at købe det - men der står at det er en "prop" (altså.. ehmm.. hvad er det danske ord... Ja... Hmm..) og at det er lavet af nylon.. Og at det ikke er egnet som catwalk.. :blink: Så tænkte bare om du havde fået det og tjekket kvaliteten!? :)

Ordet du leder efter er "rekvisit" ;)

0

Annonce ♥

Hvor har du købt den røde løber.....sådan en skal vi nemlig også have fat i :)

jeg gir en anmeldelse af den når jeg får den, så skal jeg nok sige om det er noget får er alle 81 kr værd :) er lige på mobilen, så kan ikke finde link :) det er nok en side eller to tilbage

0

Annonce ♥

Skøn tur i havde i fredags - elsker du fik din vilje. Det bliver SÅ godt :cheerleader3:

Mht rød løber så jeg de havde nogle i Bilka i går, da vi handlede julegaver :jul8:

Oki har engang set i Bilka de har dem....men har ikke set dem længe....hvad var prisen hos Bilka ??? :xmas:

0

Annonce ♥

Skøn tur i havde i fredags - elsker du fik din vilje. Det bliver SÅ godt :cheerleader3:

Mht rød løber så jeg de havde nogle i Bilka i går, da vi handlede julegaver :jul8:

Oki har engang set i Bilka de har dem....men har ikke set dem længe....hvad var prisen hos Bilka ??? :xmas:

Det må jeg hellere se på, skal ud i storcenteret og købe julegave torsdag :D

Men venter nu med spænding at den jeg har bestilt ankommer med posten :)

Weeeeeeeeeee tillykke med lysene og dekorationerne, dejlgt når du sådan fik uventet hjælpe til at "overtale" h2b. :wink:

Tak :D og JA!! Det er total optur, er også rigtig glad. Og det var jo så slet ikke min ide nu :griner:-

0

Annonce ♥

Tillykke med milepælen :loveshower: :loveshower: 40 dage er godt nok ikke længe.... :fløjt: Har du snemænd i maven...???

Ja helt vildt :jul1: Synes godt jeg kan begynde at fornemme det mere og mere dag for dag. Synes også dagene går SÅ stærkt nu :blink: - også går jeg og tumler med hvornår vi skal på PA :lol: Jeg kan ikke døje jeg ikke ved det :sm: Men jeg har slet ikke styr på hvad jeg mangler og ikke efterhånden :) Skal have skrevet en mail til fotografen og DJ'en også venter jeg på at hører fra præsten, det er jeg spændt på :)

0

Wuhuuuuu.. hjertelig tillykke med milepælen :balloon::toot::balloons::biggrin:

Jeg kan så fortælle dig, at jeg sidder med million-skrabe-julekalenderen herhjemme... mangler kun 2 juletræer, så i år er den dér - BASTA!

Hehe, så kan jeg jo rolig indstille min søgning efter vores... Er begyndt at overveje om jeg skal i containeren og kigge, men det er jo 2 uger - ihvertfald - siden vi smed dem væk, hvis vi har smidt dem væk... Kan bare ikke finde ud af hvor de kan være... :blink:

Og taaaak :)

0

Annonce ♥

:cheerleader3::balloons:Stort tillykke med milepælen :balloons: :cheerleader3:

Tillykke med milepælen :balloon: :balloon: :balloon: :balloon: :balloon:

Tillykke med Milepælen!! :)

Taaaak... Hvor er i søde :bearhug: er helt kulret i hovedet :a1221:

Min far har været i tyskland i dag, efter drikkevarer :lol:

30 flasker hvidvin

60 flasker rødvin

10 kasser mokai

12 kasser øl

30 flakser verdi

12 flasker asti

6 L Bailey

12 flasker blandet spiritus (shot, vodka, gin, rom o.lign)

4 Flasker portvin

1 kasse Quality Street Chokolade

1 Kæmpe kasse Twist

Vi mangler så at hente sodavand, men det håber jeg at vi kan gøre, når vi alligevel skal til tønder efter min kjole :loveshower:

(Og mig der var bekymret for der ikke er nok drikkevarer til 65 mennersker ) :blush:

Edited by NulleVB
0

Annonce ♥

Taaaak... Hvor er i søde :bearhug: er helt kulret i hovedet :a1221:

Min far har været i tyskland i dag, efter drikkevarer :lol:

30 flasker hvidvin

60 flasker rødvin

10 kasser mokai

12 kasser øl

30 flakser verdi

12 flasker asti

6 L Bailey

12 flasker blandet spiritus (shot, vodka, gin, rom o.lign)

4 Flasker portvin

1 kasse Quality Street Chokolade

1 Kæmpe kasse Twist

Vi mangler så at hente sodavand, men det håber jeg at vi kan gøre, når vi alligevel skal til tønder efter min kjole :loveshower:

(Og mig der var bekymret for der ikke er nok drikkevarer til 65 mennersker ) :blush:

Der er nok 1 gæst eller 2 der har en lille skid på, hvis I løber tør for alkohol i løbet af aftenen :griner:-

Tillykke med milepælen :a1221:

0

Dejlig far!

Ja, han er dejlig :heart:

tillykke med milepælen :cheerleader3: :cheerleader3: uuuuha det går hastigt frem :lol: :lol:

Tak - og ja det må man sige!! :D

Der er nok 1 gæst eller 2 der har en lille skid på, hvis I løber tør for alkohol i løbet af aftenen :griner:-

Tillykke med milepælen :a1221:

Det er der godt nok flere der siger :fløjt: men jeg har et gen der siger, hellere for meget end for lidt... Ville være så træt af, at mangle noget den aften :unsure:

0

Langt de fleste steder er det ikke øl og spiritus folk løber tør for men sodavand. Det gælder særligt til sommerfesterne. :) Men ja kan man bruge det bagefter eller måske levere tilbage er det ikke nogen dårlig ide at være helgarderet.

0