NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

482 posts in this topic

Velkommen til dette fantastiske forum :balloons:

Tillykke med at det endelig lykkedes jer begge at sige ja :cheerleader3:

Bor selv i Viborg, men skal dog giftes på Samsø til juni.

Tak. Jeg er total afhængig, men det er også rart når jeg har så meget jeg skal tumle med på kort til.

Og ja, er rigtig lykkelig, endelig får jeg manden jeg har drømt om de sidste 12 år loveshower.gif

Har faktisk billeder af os for 12 år siden, da vi var kærester post-53317-0-74466800-1313953720.jpgpost-53317-0-02600800-1313953728.jpg

Disse billeder skal på indbydelsen grin.gif

Samsø er fantastisk, har været der flere gange !!

0

Annonce ♥

MÅ gæsterne først komme derud kl 17? Ellers kan de/vi jo bare tage derud og få en kop kaffe og en småkage.. Alternativt kunne i blive gift kl 16.

Søde invitationer i øvrigt :-) hvordan skal de pyntes?

Hov... Og så går der jo også lidt tid med lykønskninger osv. Tror ikk de første er der ude meget før kl 16:30

Det er jeg lidt i tvivl om, men alt efter hvilke tidspunkter de kører med i kirken tror jeg venter med de spekulationer indtil kirken er booket.

Ellers er mine forældre klar på at åbne deres hus for de ældre gæster, også håber jeg at spørge cille og mark, om de yngre gæster må tage ned til dem en times tid, de bor næsten lige ved siden af kirken.

Og tak, udenpå skal der jo så stå 30 års fødselsdag og nogen tingeltangel og indeni skal teksten stå, og på indersiderne af lågerne skal der være praktisk info og billeder :)

Vi skal ud i plus office i morgen og se hvad de har af kort og lign, eller må jeg bestille dem her online, så håber jeg de er der til weekenden :)

0

cheerleader3.gif Kirke: cheerleader3.gif

Det blev Søndermarks Kirken i Viborg kl. 14.00.

De har ikke så mange vielser, men for en pige fra downtown south, der er døbt og konfirmeret i kirken, betyder det meget. Har gået i folkeskole på den anden side af vejen.

kirke.jpg

billede_VF2.jpg

Edited by NulleVB
0

Annonce ♥

Fed tekst :-D og tillykke med kirken og musikken! Hvilken farve skal invitationerne være?

Tak :) Jeg er lidt i tvivl med farven, tror nemlig, at jeg laver selve indbydelsen som et indlæg, også endnu en som et omslag. Men så binde indlægget fast, og derved vise, at det er brylluppet de skal til :) Men har fundet nogle flotte blåmetallic kort og også nogle hvide :) så er lidt i tvivl :)

0

Rasmus er vild med jeres topfigur xD men jeg har nedlagt veto. Gider ikk at det skal ligne at det er synd for han at blive gift med mig :-P

:lol: Jeg synes også den er sjov... Endelig har jeg indfanget ham!! :)00000858.gif

0

Annonce ♥

Kjolen jeg har købt: :loveshower:

Jeg købte som sagt kjole nr 3 i onsdags, men min mavefornemmelse var efterfølgende helt hen i vejret. Så tog HELE vejen til Tønder igen i dag, sammen med far og mor (500 km tur/retur) men hyggelig tur. Her byttede jeg min kjole til en anden, og jeg elsker den jeg har nu :loveshower:

Detaljer af toppen

Bunden forfra

Slæbet

Edited by NulleVB
0

Annonce ♥

WOWOW en flot kjole, du ser jo bragende godt ud. Tak for kommentaren i min tråd :biggrin:

Velbekomme... Og du kan jo sagtens bære en med slæb loveshower.gif Jeg kan efterhånden ikke få dem lange nok cheerleader3.gif Jeg har endvidere erfaret at snøreryg er det mest optimale til min figur, så kan jeg blive snøret ind og få min flotte figur, den er jo derinde et sted loveshower.gif

Edited by NulleVB
0

Fede invitationer - og SUPER smuk kjole! Nu hvor jeg ser dem overfor hinanden så er jeg enig i dit valg - den "nye" gør din barm lidt mindre, og der kommer større fokus på din talje, der jo bare er så fantastisk i (begge) kjoler :cheerleader3:

0

Fede invitationer - og SUPER smuk kjole! Nu hvor jeg ser dem overfor hinanden så er jeg enig i dit valg - den "nye" gør din barm lidt mindre, og der kommer større fokus på din talje, der jo bare er så fantastisk i (begge) kjoler :cheerleader3:

Jeg er også bare SÅ tilfreds med mit valg!!! :) Jeg savner den kjole (hvis man kan det), og får sommerfugle i maven når jeg ser billederne og tænker på den. Den anden gør intet for mig mere, selv om den stadig er død flot....

Og nu! - kører vi ud og poster de invitationer der skal sendes, resten afleverer vi i postkassen. Så sparer vi lidt på den konto :)

0

Annonce ♥

Det bliver Så godt med jeres invitationsoverraskelse :thumbsupsmileyanim: Glæder mig til at høre kommentarer fra gæsterne!

Og rigtig smuk kjole til dig :loveshower:

Tusinde tak bearhug.gif

Og det var sjovt at aflevere invitationerne.. En veninde vidste vi inviterede til 30 års fødselsdag, og ventede egentlig bare på, at hun åbnede kuverten, men det tog hende lang tid. Så blev hun endelig enig med sig selv om at åbne den og sagde "Næh, den er da fin..." *bladre til side 2* "Bryllup...." *tænker over det hun sagde* "BRYLLUP?!?!?!?!?!" også griner vi :D

En tante ringede til min mor mens vi var på besøg hos dem og skreg i telefonen... Jeg sad langt væk, og kunne hører det helt klar. Hun gik helt i selvsving tunge.gif

Og min farfar heart.gif han blev så glad, nærmest rørt. Jeg havde også sådan glædet mig til at fortælle ham det. Han kunne ha haft diamant bryllup i år.. boohoo.gif savner godtnok min farmor...

0

Annonce ♥

Hahaha hvor fedt at I tog r**** på alle. Den invitation er bare helt tiptop.

Hehe ja... Det er så sjove reaktioner vi får cheerleader3.gif Har en kammerat der lige har ringet, dybt skuffet. Ham og en anden kammerat (der begge er blevet 30) havde planlagt den ledeste hævn med peber pokey.gif men han synes det var super fedt og en god invitation og ville selvfølgelig gerne komme cheerleader3.gif

0

Jeg istemmer mig koret - du ser skøn ud i din smukke kjole!

Sikken en talje :thumbsupsmileyanim: Jeg kan godt forstå at din mavefornemmelse siger god for denne kjole.

Ja, hvor den er henne til daglig ved jeg ikke blush.gif men føler mig top lækker i den ihvertfald tak.gif

0