NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

482 posts in this topic

Ps. den invitation er da bare for fed :BKSTREET:

tak.gif Det sjove er, at folk der har fået den ikke sladre til dem der ikke har åbnet posten endnu. Så selv om de snakker med dem siger de ikke noget. Den føromtalte veninde skrev tidligere om x og y var inviteret, hvilket de var, men de havde ikke fået invitationen endnu, så hun ville ikke sige noget, grin.gif

0

Annonce ♥

h2b er gået med på ideen med personlige chokolader cheerleader3.gif

Så jeg er fluks gået igang med at lave skabalonen og billederne (har brugt shedevils skabelon)

Men vi starter med at lave skabelonerne, printe, klippe og klistre, også venter jeg på chokoladerne kommer på tilbud. Regner med at de gør det, om ikke andet så til jul :)toot.gif

0

Annonce ♥

Det sjove er, at folk der har fået den ikke sladre til dem der ikke har åbnet posten endnu. Så selv om de snakker med dem siger de ikke noget. Den føromtalte veninde skrev tidligere om x og y var inviteret, hvilket de var, men de havde ikke fået invitationen endnu, så hun ville ikke sige noget, grin.gif

:thumbsupsmileyanim: Hvor fedt, dejligt at jeres venner også er med på den.

0

Det er søreme en super flot kjole du har valgt. Kan rigtig godt lide overdelen. :loveboard:

Må man spørge, hvad det var der fik dig til at droppe den første?

Ja da smile.gif Det var fordi den skar mig overhofterne, og gav mig en (endnu) større røv numse.gif den sad bare ikke pænt på mig i forhold til den jeg har valgt. Og jeg var så meget i tvivl, så er lykkelig over, at den anden ikke blev solgt i mellemtiden, så jeg kunne nå at få den. Jeg var ikke i tvivl da jeg kom i den jeg så endte med at købe.

0

Det sjove er, at folk der har fået den ikke sladre til dem der ikke har åbnet posten endnu. Så selv om de snakker med dem siger de ikke noget. Den føromtalte veninde skrev tidligere om x og y var inviteret, hvilket de var, men de havde ikke fået invitationen endnu, så hun ville ikke sige noget, grin.gif

:thumbsupsmileyanim: Hvor fedt, dejligt at jeres venner også er med på den.

Ja cheerleader3.gif det er blevet så meget mere gennemført end jeg havde håbet på :)

0

Smykker:

loveshower.gifloveshower.gifloveshower.gif

Jeg har lært at bruge ebay (omsider), så havde mange års undertrykkelse der skulle ud cheerleader3.gif

Men jeg har købt :

Smuk diadem... Aner ikke om jeg skal ha det på, men 12 kr så kunne jeg ikke lade være

post-53317-0-54039100-1314594321.jpg

En lille sølvkæde til at have på sammen med mit guld armbånd der er et arvestykke

post-53317-0-10241200-1314594322.jpg

Øreringe

post-53317-0-59415900-1314594322.jpg

Hårdimser

post-53317-0-26098600-1314594323.jpg

Jeg ved ikke om jeg skal have den på, men måtte bare eje den. Har sukket efter den kæde SÅ længe...

post-53317-0-94425100-1314594322.jpg

0

Annonce ♥

I need help.... boohoo.gif Jeg kan ikke finde kysseklokker. Jeg kan finde masser på ebay, men de sender ikke til danmark boohoo.gif

Er der en der kan finde nogle, hvor de sender til danmark? - Jeg skal bruge 66 stk.help.gif

0

I need help.... boohoo.gif Jeg kan ikke finde kysseklokker. Jeg kan finde masser på ebay, men de sender ikke til danmark boohoo.gif

Er der en der kan finde nogle, hvor de sender til danmark? - Jeg skal bruge 66 stk.help.gif

Hvis jeg bare søger på "kysseklokker" på google, kommer der flere danske sider, hvor du kan købe dem - fx HER. Dog nok lidt dyrere. Ellers så skriv da til sælgerne på ebay om de kan lokkes til at sende dem til DK.

0

Annonce ♥

Hvis jeg bare søger på "kysseklokker" på google, kommer der flere danske sider, hvor du kan købe dem - fx HER. Dog nok lidt dyrere. Ellers så skriv da til sælgerne på ebay om de kan lokkes til at sende dem til DK.

Ah, selvfølgelig... cheerleader3.gif Men vi kom lige til at snakke om herhjemme, at der må da komme klokker på bud til jul.... Så tror jeg venter lidt.

0

Jeg købte mine på eBay - i England.. Gav 200kr inkl fragt for 72 stk.. Prøv at søg på Kissing Bells wedding - og skriv og Spørg de forskellige fordi sommetider sender de internationalt uden det står der.. Er på Tlf så kan desværre ikke linke nogen ril dig..

0

Jeg købte mine på eBay - i England.. Gav 200kr inkl fragt for 72 stk.. Prøv at søg på Kissing Bells wedding - og skriv og Spørg de forskellige fordi sommetider sender de internationalt uden det står der.. Er på Tlf så kan desværre ikke linke nogen ril dig..

Jeg har købt de her Kysseklokker cheerleader3.gifcheerleader3.gif

0

Annonce ♥

Så er der en update herfra

Jeg læser troligt med i jer andres tråde, da jeg ikke rigtig synes jeg kan gøre mere selv nu, men henter stadig tons af inspiration ilovebryllupsklar.gif

Jeg har fået 2 af mine 7 pakker cheerleader3.gif - total fejlkøb shooter.gif Halskæden ligner noget der er løgn, og armlænken er noget skrallerværk. So far tegner det godt grin.gif

Der er begyndt at tikke svar ind, indtil videre kommer alle der har givet svar loveshower.gif vi er på 24 lige nu loveshower.gif

Jeg har fået købt sko 00000858.gif Fandt det smukkeste par sko, også til 160 kr!!! cheerleader3.gif Troede egentlig, at der ville komme sølv sko i butikkerne igen til nytår, men de er sort/sølv siger de allesammen, så blev en kende panikken. Også har jeg købt et par sølv skiftesko, kostede oprindeligt 49,95 (billigt) var på tilbud til 25 kr (endnu billigere) og da jeg så beslutter mig for at købe dem, slår hun dem ind til 19 kr (syyyyygt billigt), da der var ekstra rabat på dem. 19 kr for et par sko cheerleader3.gif Så har fået mine brudesko for 194 kr (incl indlæg) cheerleader3.gif

Jeg har også fundet den BH jeg skal have. Er blevet anbefalet at købe en selvsiddende, da jeg har en tung barm, og for at kjolen ikke skal bærer hele vægten.

0

Sko:

Først et billede af mine billi' billi' BILLI' dansesko... cheerleader3.gifpost-53317-0-16338600-1315056759.jpg

Også den sko jeg er endt op med at købe loveshower.gifDen sidder super på foden, og når jeg får gået dem til, tror jeg de vil være super gode loveshower.gif

post-53317-0-02675900-1315056763.jpg

post-53317-0-78602700-1315056768.jpg

0

Jeg har brug for hjælp ilovebryllupsklar.gif og en supersøger cheerleader3.gif

Jeg har søgt så meget på nettet efter lyskæder med batterier, er der nogen der har et link til nogen, eller kan finde nogen på nettet?

Jeg mangler en jakke/kappe eller lign, synes ikke jeg kan finde noget jeg kan li, har du et bud?

0

Annonce ♥

Jeg har søgt så meget på nettet efter lyskæder med batterier, er der nogen der har et link til nogen, eller kan finde nogen på nettet?

Har de ikke ofte den slags i flere afskygninger hos IKEA? :rolleyes:

Ikea!! Selvfølgelig!! Vil kigge på deres hjemmeside :) Tusinde tak bearhug.gif

0

Sikke nogen flotte og billige sko du har fundet - 19 kr :o Det er da for vildt.

Helt vildt, havde i min vildeste fantasti ikke drømt at jeg skulle finde mine sko så billige cheerleader3.gif Elsker udsalg.. Så er der faktisk penge til at jeg kan købe den kappe jeg har kig på - tror jeg.

Hvad er jeres mening om denne? Stola

satin_stolaer_marabou_A1016_1.jpg

0