NulleVB

Bo & Pernille - 21.1.12 - Bryllupsberetning :)

482 posts in this topic

Tak for jeres tanker omkring salmen, men det er nu ikke kun min h2b der er med i diskutionen, min mor har også givet sit besyv med, med kommentaren "Jeg synes lige i skal gå hjem og kigge på de salmer igen...!" :pokey:

Hun fik også pænt besked på, at det skulle hun ikke blande sig i, og jeg har opgivet kampen om mine lyskæder, så VIL jeg have "En rose så jeg skyde" :shooter:

0

Annonce ♥

Ej hvor dejligt :) jeg venter stadig på at finde ud af mere omkring vores feststed.. Det bliver så dejligt at have 100% styr på priser og den endelige menu :)

Ja, det blir så lækkert, kan mærke jeg mangler at få alt det på plads, men kan ikke gøre så meget ved det, da det er den måde hun plejer at kører arrangementer på :)

0

Annonce ♥

Har du måttet droppe lyskæder? Why?

Jeg må ikke få det hele :pokey: og h2b har en ide om, at de lyser folk ved bordene i øjenene OG de giver genskin på billederne :huh::angry: Så jeg tror jeg har opgivet den kamp. :sm: Noget for noget...

Jeg synes helt sikkert, du skal holde ved din salme. Har jo selv min, som vi har skrevet om før. Og det er jo også en begravelsesamle, siger folk. Men det vil jeg skide på!!!

Det er også den holdning jeg har, jeg VIL ha den, og det er der faktisk ikke meget jeg har sagt jeg VIL ha til, men lige den her gir jeg mig ikke ved.... Men synes bare lidt det er ødelagt, stemningen omkring den. Jeg havde glædet mig til at synge den, men tror bare nu, at jeg vil sidde med en mærkelig fornemmelse når vi skal synge den nu, da jeg ved h2b er imod den... :unsure:

0

Øv det lyder ikke så rart at i ikke kan blive enige... Kan godt forstå din bekymring omkring at der nu er dårlig stemning om den samle hvis du trumfer igennem at du vil have den og så ikke nyder den på dagen... Håber I løser det sammen...

0

Annonce ♥

Så har vi valgt salmer :)

En rose så jeg skyde

Op al den ting

Du kom med alt det der var dig

Det er så yndig at følges af

Vi er dog noget uenige omkring en rose så jeg skyde, da h2b synes det er en begravelsessang, jeg synes bare den er så ufattelig smuk og har meget af mit liv faktisk drømt om at synge den til mit bryllup, og som noget af det eneste jeg har været sikker på hele tiden. Jeg har vidst at DEN vil jeg synge, men han vil ikke ha den lige gyldigt hvad den betyder for mig, selv om han ikke har noget alternativ.. Det ødelægger bare lidt drømmen omkring mit bryllup for mig.. Jeg har drømt om at synge den sang, og den passer da så perfekt til et januarbryllup også :unsure: Ved ikke hvad vi gør, for det er faktisk det eneste punkt jeg ikke vil gi mig, jeg har sku gjort det på så meget andet, uden at han er kommet med alternativer - øv :(:boohoo:

Synes også det er nogle rigtige fine sange i har valgt.. :) og mht. "En rose så jeg skyde" så synes jeg sagtens man kan bruge den til bryllup - dem er så smuk :7himmel:

0

Jeg må ikke få det hele :pokey: og h2b har en ide om, at de lyser folk ved bordene i øjenene OG de giver genskin på billederne :huh::angry: Så jeg tror jeg har opgivet den kamp. :sm: Noget for noget...

Pftt.. Sig til din H2B han ik er rigtig klog! :wink: Er han ikke klar over at vi skal have 30 kilometerlange lyskæder der kommer til at bade Søparken i et eventyrligt blødt lystæppe af dimensioner?? Og tror han måske ikke at Frk. Google har googlet "erfaringer med lyskæder", "fotograf + lyskæder", "genskin", "lyskæder og bryllup", "lyskæder er dårlige på billeder" og hvad vi nu ellers har af søgekriterier for at finde frem til at lyskæder, stearinlys, lysstofrør, dunkle omgivelser, lavt til loftet og hvad vi nu ellers har - er nøjagtigt lige "udfordrende" for fotografen!? Men ved du hvad du kan sige til din H2B?? Fotografen får penge for at LØSE disse udfordringer på bedste vis!! :wink:

Kort sagt: Jeg stemmer FOR lyskæder..! :lol:

0

Øv det lyder ikke så rart at i ikke kan blive enige... Kan godt forstå din bekymring omkring at der nu er dårlig stemning om den samle hvis du trumfer igennem at du vil have den og så ikke nyder den på dagen... Håber I løser det sammen...

Synes også det er nogle rigtige fine sange i har valgt.. :) og mht. "En rose så jeg skyde" så synes jeg sagtens man kan bruge den til bryllup - dem er så smuk :7himmel:

Jeg håber de bløder op, så du får en dejlig fornemmelse til brylluppet med sangen :bearhug:

Tak skal i ha de damer :bearhug: Vi var hos et hold venner igår, hvor emnet blev bragt op, for at jeg kunne få støtte af veninden. Jeg må som godt få den, men stadig ingen lyskæder :shooter: Skal bare tage op med mig selv om jeg VIL ha den på trods af de diskussioner den har medført, men den kære h2b har ingen alternativer, så vi er stadig på de 4 salmer der er valgt.

Pftt.. Sig til din H2B han ik er rigtig klog! :wink: Er han ikke klar over at vi skal have 30 kilometerlange lyskæder der kommer til at bade Søparken i et eventyrligt blødt lystæppe af dimensioner?? Og tror han måske ikke at Frk. Google har googlet "erfaringer med lyskæder", "fotograf + lyskæder", "genskin", "lyskæder og bryllup", "lyskæder er dårlige på billeder" og hvad vi nu ellers har af søgekriterier for at finde frem til at lyskæder, stearinlys, lysstofrør, dunkle omgivelser, lavt til loftet og hvad vi nu ellers har - er nøjagtigt lige "udfordrende" for fotografen!? Men ved du hvad du kan sige til din H2B?? Fotografen får penge for at LØSE disse udfordringer på bedste vis!! :wink:

Kort sagt: Jeg stemmer FOR lyskæder..! :lol:

Jeg stemmer også for :thumbsupsmileyanim: Brugte flere af dine argumenter, men det er som om de præller af på ham, så nu vil jeg til at finde billeder, jeg stopper ikke før jeg er sikker på slaget et tabt :shooter: - så håber jeg inderligt at hende der skal blomsterne også vil lave dem...

0

Annonce ♥

Vi har i dag været ude og øve brudevals :a1221: hold nu fast jeg glæder mig ()() og vi kom og kunne INTET, h2b er en tramper og kan kun danse techno, og jeg danser sjældent, så udfordringen var MAX. Men 2 timer efter, kunne vi danse brudevals af hele sangens varrighed, og han mente bestemt hvis vi øvede os noget mere herhjemme, ville vi danse så fint til den store aften :a1221:

0

HJÆLP!!!!

Jeg søger billeder af dekorationer med lyskæder der har batteri. Jeg skal overbevise h2b om at der selvfølgelig skal lyskæder på bordet, men jeg kan ikke selv finde billeder der kan overbevise h2b :huh:

Så underskønne zilla'er; HJÆLP MIG!!!

0

Vi har i dag været ude og øve brudevals :a1221: hold nu fast jeg glæder mig ()() og vi kom og kunne INTET, h2b er en tramper og kan kun danse techno, og jeg danser sjældent, så udfordringen var MAX. Men 2 timer efter, kunne vi danse brudevals af hele sangens varrighed, og han mente bestemt hvis vi øvede os noget mere herhjemme, ville vi danse så fint til den store aften :a1221:

Vi har også danset brudevals i aften (hovsa vi har 9 mdr endnu til at øve os i, men hvad..)

Det er egentlig ikke så svært, man skal tælle til 3 og huske at gå tilbage på venstre fod og frem på højre :)

0

Jamen jeg synes der er mange muligheder med lyskæder (sjovt - nu når jeg selv vælger at bruge dem! :lol: ) som der ikke er med alm. lys - jeg har fundet lidt inspiration:

3596705443_7e6fac1ba5.jpg

Man kan bruge dem i "traditionelle" blomster dekorationer hvis man vil kombinere de to..

wedding-table-large.jpg

Man kan bruge dem på grene (lidt svært at se på billedet, men der er lys i.. :lol: ) Enten med blomster ind imellem.........

lens15351111_1289778487peach-blossom.jpg

... eller "bare" med lys..

66-string-lights-around-head-table-bouquets.jpg

Pynt bordene med dem..

string-lights-wedding.jpg

Pynt lofte og søjler med dem - eller lad dem hænge fra loftet henover bordene.. :)

candle-centerpieces-for-wedding-tables-3.jpg

Brug dem i fade sammen med blomsterhoveder, frugt eller andet pynt der passer i temaet..

glass-bowl-fairylights.jpg

centerpiece_nov09.jpg

En omvendt glasskål med en lyskæde under... :)

!Bi(Sbm!BGk~$(KGrHqYH-CYEsMbMPNNrBLOkp)4gQQ~~_35.JPG

Lav kæder med tyl og lys til bordet...

2860288630_2014dfbb3b.jpg

Pynt trapperne med dem...

Jamen - behøver jeg sige mere - LYSKÆDER ER FANTASTISKE!! :wink:

0

Annonce ♥

Altså jeg vil bare sige all-in for lyskæder. Det havde vi (med tyl nedenunder) og det var FANTASTISK! Alle synes, at det var utrolig hyggeligt, det gav et varmt lys og lignede en stjernehimmel.

Kig eventuelt i min tråd (står vidst i indexet).

0

Vi har også danset brudevals i aften (hovsa vi har 9 mdr endnu til at øve os i, men hvad..)

Det er egentlig ikke så svært, man skal tælle til 3 og huske at gå tilbage på venstre fod og frem på højre :)

Det ER altså hyggeligt :a1221: Vi dansede igen igår, og håber da lidt på, vi ikke ligner to hvaler i en kærlig dans :bunny_4: Men kan var en anelse bekymret over om han ville træde på og ødelægge kjolen :blink: Kan han det??

0

Jamen jeg synes der er mange muligheder med lyskæder (sjovt - nu når jeg selv vælger at bruge dem! :lol: ) som der ikke er med alm. lys - jeg har fundet lidt inspiration:

Man kan bruge dem i "traditionelle" blomster dekorationer hvis man vil kombinere de to..

Man kan bruge dem på grene (lidt svært at se på billedet, men der er lys i.. :lol: ) Enten med blomster ind imellem.........

... eller "bare" med lys..

Pynt bordene med dem..

Pynt lofte og søjler med dem - eller lad dem hænge fra loftet henover bordene.. :)

Brug dem i fade sammen med blomsterhoveder, frugt eller andet pynt der passer i temaet..

En omvendt glasskål med en lyskæde under... :)

Lav kæder med tyl og lys til bordet...

Pynt trapperne med dem...

Jamen - behøver jeg sige mere - LYSKÆDER ER FANTASTISKE!! :wink:

Altså jeg vil bare sige all-in for lyskæder. Det havde vi (med tyl nedenunder) og det var FANTASTISK! Alle synes, at det var utrolig hyggeligt, det gav et varmt lys og lignede en stjernehimmel.

Kig eventuelt i min tråd (står vidst i indexet).

Tusinde tak for billederne begge to, jeg drømmer om, at de er inkluderet i dekorationen på bordet på en eller anden måde... Jeg googler stadig selv løs, men kan ikke finde billeder af det :(

0

Så har jeg bestilt tid ved frisøren :toot: Klip og farve, striber eller noget andet hejs :D Synes jeg er ved at have krydset SÅ mange ting af på min liste :D

Min vidunderlige veninde har sagt ja til at tage med til Tønder d 4 januar, jeg glæder mig SÅ meget til at hente min kjole :heart:

0

Annonce ♥

Dejligt med flere ting der er krydset af og rigtig god tur til Tønder sammen med veninden

Tusinde tak :) Jeg glæder mig godt nok også meget.. Og det er så skønt det lige så stille skrider fremad, vi fik vores prøvelsesattest igår :toot:

0

Jeg var i biffen igår, og se Twillight - i loooooooove it!!!

Og hvad så jeg i filmen, DEN frisure jeg har ledt efter billede af!!! :lol:

Så inspireret af Isabella Swan - og med mulighed for spoiler alert for andre twilight fans, kommer her billeder :a1221:

post-53317-0-84953900-1321689641.jpg

post-53317-0-99400300-1321689650.jpg

post-53317-0-19814300-1321689783.jpg

post-53317-0-73674800-1321689795.jpg

Edited by NulleVB
1