mamadahiemarie

Hvilken farve sko?

20 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Kommer det ikke lidt an på hvor lang kjolen er og hvordan den "gør" når man går? Tænker om kjolen svinger så meget at man kan se dem, på Metteholms billeder/film synes jeg ikke lige at have lagt mærke til at hendes sko var sorte..

Mine er sølvfarvede.. :) Men nu er min kjole heller ikke lagt op eller noget endnu, så det er jeg lidt spændt på..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine bliver også sorte, men kjolen er lang så de kan sikkert kun ses begrænset. Men jeg overvejede en kort model og nude sko. Jeg er slet ikke til hvide sko, så det ville aldrig være en option her. Jeg har set en blondesko fra Alexander Mcqueen som jeg kunne overveje, men ellers.... sorte! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal giftes i sorte sko, men de er ikke valgt fordi de specielt er sorte - faktisk havde jeg skoene på plads før kjolen. Jeg har altid elsket Louboutin sko og da jeg var så heldig at få dem i fødselsdagsgave af min kæreste, var det helt sikkert, at jeg skulle have dem på. Også selvom der vist er en tradition, der siger, at bruden løber væk, hvis gommen har givet hende skoene. :rolleyes:

Hvis man gerne vil giftes i en stor og lang kjole, ser man dem jo ikke, men hvis man gør, kan man jo tilføje nogle små sorte detaljer, med negle, smykker og bånd. Toughen it up :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

er selv ejer af de øverste sorte louboutin i lak, og de er LÆKRE!! vil anbefale dig at tage ind og prøve dem, hvis du er fra Københvn eller nærheden, så kan du nemt se om du er til lak eller ej... man går FANTASTISK i dem! blev dog selv gift i manolos...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde lilla sko på, købte dem på Ebay. Prøv der.

Hvad med dem her??? 10,5 cm høje. 36-41 og koster 325,oo ... skriv en pm hvis du vil vide hvor, er ikke sikker på at jeg må linke til dem.

post-43541-0-03985600-1313505506.jpg

Redigeret af snuske
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mine sko var også sorte, selvom der vist ikke var en sjæl der lagde mærke til det! :) Men JEG vidste det, og uden at vide det fik jeg vist lavet et farvetema der hed sort/hvid med klatter af pangfarver. :)

Redigeret af TrineG
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer