Mighti

Frisør søges på Fr.Berg KBH

10 posts in this topic

Hej alle i gæve kbh piger. Denne jyde skal giftes i kbh men ved jo INTET om hvor der er gode frisører på fr.berg eller tæt på. Så derfor søger jeg lidt hjælp fra jer.

0

Annonce ♥

Kan anbefale Marianne fra Face of Copenhagen, som hun ejer. Hendes salon ligger 4 min fra Nørreport st. Jeg selv bor på Frederiksberg og det er hende jeg tager til når lokkerne skal friskes op:)Hun er SÅ dygtig og sød, og det er selv hende jeg vælger at bruge til mit bryllup.

0

Hvad koster det at få sat hår hos hende og kan hun også lægge make up?

0

Annonce ♥

Jeg bruger "Salon Organic" som ligger lige ved Valby station, som er få minutter fra Frederiksberg. De er (som navnet måske afslører) økologiske og super søde!

De lægger desværre ikke make-up og tager ca. 600,- for opsætning. Har fået sat hår der og de er meget dygtige og kreative :loveshower:

0

Jeg kan anbefale Charlotte Elsted. Hun er hamrende dygtig til både make-up og hår :thumbsupsmileyanim:

0

Jeg kan anbefale Charlotte Elsted. Hun er hamrende dygtig til både make-up og hår :thumbsupsmileyanim:

Fik du sat dit hår ved hende? For dit hår sidder da bare super flot.

Og hvor er det fedt med insput til dette, min h2b er ikke til megen hjælp udi damefrisører :rolleyes:

0

Fik du sat dit hår ved hende? For dit hår sidder da bare super flot.

Og hvor er det fedt med insput til dette, min h2b er ikke til megen hjælp udi damefrisører :rolleyes:

Ja, hun satte både hår og lagde make-up :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Jeg har hørt meget godt om hende her http://www.makeup-artist.dk/ og mener bestemt at hun også sætter hår.

Edited by mmp
0

Hvor er det bare dejligt med alt jeres hjælp herinde. Nu skal jeg så bare vælge en ud, godt jeg har et helt år til det hæhæ

0