Guest Maiken Bagger

Så blev vores favouræsker færdige...

57 posts in this topic

Så blev weekenden brugt til at være lidt kreativ...

Vi har længe gået og overvejet om vi bare skulle have almindelige bordkort eller om vi skulle vove os ud i favouræsker. Jeg var nok mest til de almindelige kort, men H2B vandt dog denne

gang og det blev dermed æskerne.

Vi tog ud og handlede ind til dem og så var det ellers bare med at gå igang. Er glad for jeg gjorde det 2 uger før brylluppet, for endte op med 2 store sår på min ene hånd, så håber det

når at forsvinde inden brylluppet..

Her er lige lidt billeder...synes selv de er blevet ret gode :thumbsupsmileyanim:

post-44112-0-69210800-1313494932.jpg

post-44112-0-54249500-1313494947.jpg

Her er så det færdige resultat...

post-44112-0-83841300-1313494966.jpg

4

Annonce ♥

De er super fine!

Har du lavet selve æskerne selv? :)

0

De er vel nok fiiine :loveshower:

0

Ja fandt en skabelon på nettet, lagde den ind i photoshop og deri tilføjede jeg monogram og så printede jeg simpelthen én af gangen med hver gæst navn...

Bagefter var det bare igang med at klippe og til sidst lime :rolleyes:

0

Annonce ♥

smider du ikk en skabelon op??

0

Den skabelon ville da være guld værd! Det er lige de æsker jeg gerne ville have fingrene i.

Hvilken type karton/papir har du købt?

0

Hvor er de superflotte.

0

Her er skabelonen. I kopiere den bare ind i det program I nu engang ønsker at arbejde i og så tilpasser i størrelsen afhængig af

hvor stor i ønsker den.

Jeg rettede den til, så den lige præcis kunne være på et stykke A4.

Da jeg skrev monogram og navne på inde i computerprogrammet, var der selvfølgelig et problem med stregerne inde i selve skabelonen.

Hvis I gør det samme som mig, laver I bare en hvid firkant med hvid fyld og hvid streg i det program i nu arbejder i og så sætter i dem simpelthen over stregerne og så er den klaret :biggrin: Bare et lille fif.

Æskerne er lavet ud af karton fra Bog og Ide. Mener det hedder eksklusiv. Det er 190g karton og der er 10 ark i hvert sæt.

Lige nu kan man få 3 pakker for 50kr.

post-44112-0-17638800-1313504389.gif

2

Annonce ♥

Flotte æsker....jeg skal selv til at prøve at lave en som vi skal have til vores bryllup næste år :thumbsupsmileyanim:

Hvad har i putte i af sjove ting ?? :loveshower:

0

Tusind tak for skabelon og fif til papir/karton.. Jeg prøver med noget 190 grams, så må vi se om jeg kan hitte ud af det hele :)

0

Nej hvor er de flotte :cheerleader3: spørger nok lidt dumt, men er ny indefor det her bryllups-kreative noget :blush: er photoshop et program du har købt, eller kan man downlode det et eller andet sted på nettet. I har alle sådan nogle fine programmer på computeren til at lave alt muligt i, men jeg fatter stadig ikke hvor i har dem fra. måske det bare er noget som ligger på computeren oprindeligt eller hvad??

1

Jeg er ved at uddanne mig til designteknolog og har derfor programmet Photoshop. Det er ret dyrt at investere i, men du kan sagtens bruge andre standard programmer såsom microsoft word, publicer osv.

Til mine favouræsker, brugte jeg word at arbejde i, så selvom jeg har Photoshop, er det ikke altid det program jeg vælger at benytte :rolleyes:

Hvis man kan værktøjerne i det program man arbejder i, kan man komme ret langt!

Derudover er det jo muligt, at hente både skabeloner, skrifttyper, billeder osv. til både word og andre af microsoft´s programmer...

0

Annonce ♥

Fik slet ikke svaret dig, Fru. Kræmmergaard

Vi har putte dette i vores æsker:

2x tandstikker

1 stk. plaster

1 Pastil/tyggegummi

1 serviet

1 stk. chokolade

0

Jeg er ved at uddanne mig til designteknolog og har derfor programmet Photoshop. Det er ret dyrt at investere i, men du kan sagtens bruge andre standard programmer såsom microsoft word, publicer osv.

Til mine favouræsker, brugte jeg word at arbejde i, så selvom jeg har Photoshop, er det ikke altid det program jeg vælger at benytte :rolleyes:

Hvis man kan værktøjerne i det program man arbejder i, kan man komme ret langt!

Derudover er det jo muligt, at hente både skabeloner, skrifttyper, billeder osv. til både word og andre af microsoft´s programmer...

Hvor uddanner du dig til designteknolog henne? Jeg er uddannet i Sønderborg nemlig :denmarkflag:

0

Kisberg, Det gør jeg på KEA Erhvervsakademi inde i København...Ved ikke om du kender den skole:-)

Jeg er færdig til sommer og frygter virkelig at der intet arbejde er at finde. Hvad beskæftiger du dig med nu?

0

Annonce ♥

de er bare rigtig flotte!!

0

Mange Tak... :biggrin:

Det var også alt besværet værd!

0

Hold op hvor er de flotte.. :thumbsupsmileyanim:

Man kan virkelig se, når der er nogle dygtige kreative mennesker i blandt os!!! Godt sådan en talnørd som jeg, kan nyde godt af jeres evner!!! TAK!! :respekt:

0

Annonce ♥

De er så skønne - jeg tyvstjæler dem, gør jeg :) :)

Det er rigtig smart, at du bruger dem som bordkort også!

Tuind tak fordi du deler skabelonen med os andre.

Ha en skøn weekend.

Hilsen Kristine

0

Fik slet ikke svaret dig, Fru. Kræmmergaard

Vi har putte dette i vores æsker:

2x tandstikker

1 stk. plaster

1 Pastil/tyggegummi

1 serviet

1 stk. chokolade

Super - tak :thumbsupsmileyanim: Har selv tænkt lidt i samme stil....

Den fine tekst folk putter ned i æsken....finder i dem et bestemt sted....eller er det bare hvad man har lyst til at lægge i ???? :ilovebryllupsklar:

0

Hvor er de bare flotte ;-)

Har pludselig glemt hvordan man forstørre i word, kan du hjælpe mig med det? Hihi

0