Mightystar

Vis mig jeres håndtaske/clutch

91 indlæg i dette emne

Ja jeg sidder og surfer nettet tyndt lige pt efter en passende Clutch og der er jo bare SÅÅÅ mange..

Jeg falder for den ene efter den anden og kan ikke bestemme mig med hensyn til farver.. Skal den være hvid/sølv/grå/sort.. Argh..

Mine brudepiger bliver grå satin med sorte blonder og grå satin hårpynt. Men jeg burde jo matche mine brudepiger på en eller anden måde..

Hvilken farve var jeres håndtaske og havde jeres brudepige/piger en magen til eller i samme nuance..

:bearhug:

Redigeret af Mightystar
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg viser da gerne min taske :heart:

post-45668-0-54974500-1313521536.jpg

post-45668-0-72754600-1313521669.jpg

Vi havde jo et utraditionelt udendørs bryllup, hvor jeg overhovedet ikke gik op i at matche min brudepige. Jeg syntes bare, denne skønne vintage taske fra Etsy passede så fint til hele mit look.

Jeg har købt rigtig mange tasker i hele bryllupsplanlægningen. Jeg må skammeligt sige, at jeg faktisk tror, jeg nåede op på 7, inden jeg endelig besluttede mig for den helt rigtige.

Og selvom jeg elsker min taske, så var den faktisk ikke så vigtig på dagen. Du skal jo ikke have taget billeder med din taske, når du går op ad kirkegulvet, skal du jo heller ikke have din taske i hånden, og under middagen sidder du formentlig heller ikke med tasken i hånden. Så egentlig, synes jeg, det er lidt lige meget, om det lige er tasken, der matcher dine brudepiger. Bare du selv er vild med den :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg koebte ogsaa 2 andre tasker, foer min clutch lyste ud paa gaden fra en butik og jeg koebte den. Den passer til mine brudesko, som er koebt efter at skulle kunne bruges efterfoelgende. Jeg er ellers ikke saadan til selskabstasker, men denne her er my prescious :)

post-46023-0-86707300-1313523048.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ehmm.. Jeg indrømmer det - jeg er task'o'man... :blush::blush:

Jeg har, pt., købt disse:

dac7_3.JPG

$(KGrHqV,!lsE2FhnsMtLBNmrCdHWNg~~_12.JPG

$(KGrHqMOKkME27iqSeZ6BN7h!zI-4!~~_12.JPG

Men nu har jeg fundet den her:

$(KGrHqJ,!kwE3OpdZILMBN6p)TL2rQ~~0_3.JPG

som jeg måske er faldet lidt for OGSÅ! :fløjt:

OG - så fandt jeg lige den her (Ved ikke hvad der sker for plastic modellen :blink: ) :

$(KGrHqEOKi8E2CmSiS6UBNpZ16YZP!~~0_3.JPG

Den minder mig lidt om en stor snebold! :a1221: Er dog lidt dyr (ca. 70 dollars) så har den lige i tankerne mens jeg overvejer! :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min fine taske ser sådan ud og matcher mine sko:

il_430xN.180874957.jpg

Jeg endte så ikke med at bruge den til meget andet end at slæbe den med ud i limoen, videre i helikopteren hvor den fik lov at ligge og bagefter fik den så lov at ligge i limoen.

Men fin, dét er den hvis jeg selv skal sige det. Kunne snildt ha' undværet den.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det dejligt at i skriver.. :7himmel: Det giver en masse inspiration.

MetteHolm Skræmmende.. Jeg har et billede liggende af den taske fordi jeg faldt over den på Etsy men den var pludseligt væk.. Det var faktisk meningen at min veninde skulle sy en magen til den på billedet men ja det blev ikke til noget, da vi brød kontakten..

Cobra ej den er eller også smuk..! Suk suk Jeg tror jeg kommer til at have brug for min da jeg skal have mobilen på mig.. Bor på Sjælland og det skal holdes i Jylland, men da min søn kommer til at være hos hans far er jeg nød til at have mobil på mig, hvis der skulle ske noget. Så jeg tror det er bedst at have en med mig :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

creamclutch.jpg

Slet ikke min stil, og kommer nok ikke til at bruge den igen, men til formålet er jeg rigtig glad for den :) En god farve til de andre ting jeg har, meget bryllupsagtig, god pris, festlig men ret neutral .. Så den er jeg glad for :) Har en idé om man ikke bruger den meget på dagen, men jeg KAN og VIL ikke undvære en taske, er sådan en der slæber en masse med mig, og det gør jeg også den dag :biggrin:

Redigeret af 0Tine0
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

creamclutch.jpg

Slet ikke min stil, og kommer nok ikke til at bruge den igen, men til formålet er jeg rigtig glad for den :) En god farve til de andre ting jeg har, meget bryllupsagtig, god pris, festlig men ret neutral .. Så den er jeg glad for :) Har en idé om man ikke bruger den meget på dagen, men jeg KAN og VIL ikke undvære en taske, er sådan en der slæber en masse med mig, og det gør jeg også den dag :biggrin:

Hvor er den taske fra Tine? Den er super fin :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan af en eller anden grund kun finde den i sort nu... ved ikke om jeg søger forkert, for da jeg købte min, var der mange sælgere der havde den, og den var i flere farver, og jeg gav kun 200,- i alt ... :blink:

Men den sorte er i hvertfald her ... og har kun søgt på co.uk, måske det er den amerikanske ebay den bor på :blush:

http://www.ebay.co.uk/itm/Satin-Ruched-Brooch-Box-Clutch-Bag-/160711594177?pt=UK_Women_s_Handbags&var=&hash=item6b1ccd9064

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er nogle flotte tasker i har fundet! Jeg kunne godt blive lidt fristet, og så på den anden side har jeg besluttet at jeg ikke vil have noget som helst at bære rundt på. Min clutch er 162 høj og vejer 55 kg - det er min søster/brudepige :tunge: Jeg kunne nok godt tænke mig at købe en lækker taske til hende, som hun kan lide og som passer til hendes kjole! Så kan hun jo evt. kigge her for at få lidt inspiration :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det var da godt nok mystisk... for en uge siden vrimlede det med dem :lol: Hvis ikke du får købt inden (det kunne man jo godt komme til :blush: ) så må du bare sige til efter mit lille bryllup.. om 38 dage :biggrin: Synes i hvertfald klart den skal have en oplevelse mere, i stedet for bare at være i skuffen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer