belle3310

Piv piv Græde færdig

79 indlæg i dette emne

I mandags var jeg ved lægen, og fik en rigtig øv besked med hjem. Min Dep. er blusset op igen, og nu står den på antidep. medicin og samtaler. Havde håbet at jeg var kommet over det, nej jeg kunne godt tro om igen, er rigtig ked af det lige nu.

Føler ikke at jeg er god nok og ikke er noget værd. Tankerne flyver rundt konstant i hovedet på mig, kan slet ikke finde hovede eller hale på dem. :boohoo: :boohoo:

Har snakket meget med min elskede mand om det,og om at jeg er bange for at han vil forlade mig nu hvor jeg er "syg" igen, og der til sagde han at han aldrig ville forlade mig lige meget hvor skidt jeg fik det. Han sagde også at jeg skal tænke på mig selv og finde ud af hvad jeg er glad for at lave, men syntes det er svært at finde noget der gøre en glad lige nu, hvor jeg desværre ser mest sort.

Puha, sidder og tuder imens jeg skriver dette, men det er nu rart at få det ud, selv om jeg også har snakket meget med min mand om det. :boohoo:

Redigeret af belle3310
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre en del af den procent der har været udsat for mobning i skole, incest, voldtægt. Fået tæsk som barn indtil jeg flyttede hjemmefra, og "forkerte" kærster ( nogen der ville lave om på mig og fik altid af vide at det jeg gjord ikke var godt nok. Tabet af en lille dreng.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhhh du får lige en masse af dem her :bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug::bearhug: Kender heller ikke din fortid og hvad der har tricket depresionen, men du må tro på din mand, når han siger han ikke vil forlade dig. Lige under dit billede står der "lykkeligt gift" husk det :a1221:

Han lyder som en rigtig fornuftig og god man ham du lige har giftet dig med.. Så nu skal du bare tænke på at få "styr" på dig selv....

Knus

karin

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en rigtig god mand jeg har giftet mig med og jeg ved også aller inderst inde at han ikke vil forlade mig, men at han er her og støtter mig hele vejen igennem "sygdommen". Han giver mig lov til at være ked af det og til at være den der ikke er stærk. Han tager over ved pigerne når jeg ikke har det godt. Han har et kæmpe overskud til at være den stærke imens jeg er "svag". Tror også at jeg vil komme igennem det, med den rette hjælp.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÅH NEj, hvor jeg sender mine bedste tanker til dig..

Har selv været igennem en depression og den har det med stadig at vise sit grimme ansigt en gang imellem....

Op med humøret, skriv alt det du har brug for herinde, få læsset af af alt det negative og det andet, der fylder....Vi hjælper dig gerne..:loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Elsk din mand noget så højt, for den støtte bliver aldrig bedre end hvis det er fra ens eneste ene!! :iloveyou:

Jeg har selv for en del år tilbage kæmpet mig ud af en svær og meeeget lang dep. Min læge gad ikke hjælpe og min daværende kæreste mente ikke at man kunne få en dep. (indtil han sjovt nok selv endte i en lettere dep selv) Men hvor er det bare hårdt.. Intet er der overskud til, dagene flyder sammen og man er bare modløs, træt og ked.. Kunne man sove døgnet rundt føler man ofte det er den bedste løsning.

Kæmpe kram til dig.. Du har brug for det.. :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde en dejlig snak med min dejlige mand, vi snakkede lidt om at jeg havde skrevet en tråd herinde med hvad der er sket. Han syntes det var en rigtig god ide og han spurgte mig om han måtte læse hvad jeg havde skrevet, og det fik han lov til. Fik ros af han fordi jeg havde fået lukket op for hvordan jeg føler, og han giver jer piger ret, og han blev også meget overrasket over at i havde skrevet her, og det gjord ham rigtig glad. Han gav også udtryk for at herinde har jeg fået mere respons end af min egen familie da vi fortalte dem at jeg var blevet "syg" igen.

Han kom også med nogen opgaver jeg skal løse.

opgave 1 : jeg skal lave 2 collager på lærreder, med billeder fra selve vores bryllupsdag, og 1 fra TTD. hvor jeg skal vælge nogen billeder som jeg syntes der skal derpå.

Opgave 2 : jeg skal på et lille fotokursus og lære vores kamera bedre at kende, og er tilmeldt et hold d. 4/9 hos Kristina D.

Er nervøs for om det lykkes.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skal nok gå :wink: Det er ikke så svært at lære et kamera at kende, men det kan godt tage en lille måned, før du kender det så godt at du får virkeligt gode snapshots i første forsøg. Men klø på.. Jeg har selv mit 5. kamera på bagen og man kan altid tage lidt med fra hver kamera man lærer at kende :wink::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gode er, at du ser problemerne i øjnene og har været forbi lægen. Det er utroligt svært at nå så langt, når man er depri. Kan høre, at du har masser af gode grunde til at have det svært. Men du har også gode grunde til, at du nok skal komme igennem (støtte hjemmefra). Det gør ondt at forholde sig til dæmonerne, ved jeg fra veninder, men med tiden bliver det bedre. Jeg synes, det er en god idé, at din mand har givet dig nogle opgaver, hvor du skal forholde dig til noget positivt, og hvor du skal finde noget selvtillid ved at lære noget nyt, som kan tage fokus væk, når der er behov for det. Dejlig mand, du har :thumbsupsmileyanim:

Masser af kram herfra :bearhug::bearhug::bearhug:

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

P.S. Tror det kan være nemmere at give sit besyv med her, end når man er tæt på og selv påvirket af situationen. Måske skal familien lige have lidt tid til at sunde sig. Måske skal de have at vide, at de gerne må snakke om tingene, så det ikke bliver tabu?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først en masse af de her :bearhug::bearhug::bearhug:

Jeg har haft en meget lignende barndom selv, så jeg ved udmærket hvad du går igennem. Mine depressioner har det også med at komme og gå, og har altid været taknemmelig for den støtte jeg har fået af mine tætte venner og familie. Det er guld værd at have en mand som støtter op om en, og så håber jeg at du kommer ud af det igen meget snart, da det hele kan virke så sort og uden mening. Men livet er dejligt og vi har mennesker omkring os der virkelig elsker os, og det er en gave i sig selv :heart:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha det bliver en hård dag at komme igennem. Mit lille engle barn bliver 8 år i dag. Nej hvor jeg savner ham rigtig meget, selv om jeg "kun" nåede at have ham i mine arme i 21.min. Jeg ved at han har det godt der hvor han er. :boohoo: :boohoo:

Jeg skal på kirkegården sener og lægge blomster hos ham sammen med mine piger og mand.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tusind tak snuske.

Puha. Har lige været ved at lave en buket til min engel. Bundet af kærlighed og af et hjerte af guld, og snydes for et billede skal i da ikke.

post-42189-0-41163400-1313754052.jpg

Har fået en besked fra min mand om at når han kommer hjem fra arbejde, så kører vi ind på kirkegården sammen, for han syntes ikke at jeg skal derind alene. Hvor er han en god mand og nej hvor jeg elsker ham for at han er som han er

Redigeret af belle3310
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer