Mightystar

M&M 30.06.2012 (aflyst) - Farvel herfra....!

1,463 posts in this topic

Forsøg på risposer..

Jeg har tumlet rundt med forskellige udgaver af risposer men fandt ud af at det bedste resultat nok er med samme blonde som receptionsindbydelserne, så er de ikke helt så kedelige :)

429989_10150594162666649_705956648_9333567_434204005_n.jpg

418960_10150594163041649_705956648_9333568_855415106_n.jpg

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skønne Helle :) Jeg glæder mig sådan til at se hvad du siger til billeder fra dagen :)

Jeg glæder mig også så meget til at se billeder.

Vi skal til 60 års fødselsdag på lørdag og tror nok lige at jeg bliver nødt til at prøve at sætte mit hår med fletninger. :-)

Super smukt.

Ja det må du lige prøve, og tag endeligt et billede, så vi andre kan se :)

Er selv fra Slagelse (indtil jeg blev sendt i eksil i Jylland :griner:- ) - og tror også jeg har luret hvor du bor. Ikke for at være creepy - og saw/scream/haloween agtig - men så lige Mariaschmidts kommentar og tænkte "hey, det ved jeg da også" :rolleyes: ...Vil i blive boende i Slagelse, når i finder noget andet? :lol:

Og må lige indskyde - lækre indbydelser til reception. Det ser så godt ud !

Tak :)

Jeg vil gerne tilbage til Jylland igen en dag, men det er bare svært så længe Phillip er lille. Hans far bor trods alt her i Slagelse :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lækre receptions indbydelser :respekt: Og risposerne er helt klart fedest, når de er lavet af blonden :thumbsupsmileyanim: . Det ser bare lidt federe ud, end de normale tyl-risposer).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Top fede receptions invitationer Mille!!!!

Jeg er helt vild med det mix af strukturer... Det giver bare lige det ekstra.. Jeg har heldigvis en DIY søs og en virkelig god trykker.. :blush: Og så er jeg ok på en computer.. hi hi..

Og hvor er dine risposer da bare fine.... Igen er der lige det ekstra... :thumbsupsmileyanim:

Tror da vist, at jeg skal have sendt noget kanel i Slagelse.. :tunge:

Edited by Sarvid
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: :thumbsupsmileyanim: Top fede receptions invitationer Mille!!!!

Jeg er helt vild med det mix af strukturer... Det giver bare lige det ekstra.. Jeg har heldigvis en DIY søs og en virkelig god trykker.. :blush: Og så er jeg ok på en computer.. hi hi..

Tror da vist, at jeg skal have sendt noget kanel i Slagelse.. :tunge:

Hehehe jamen så er det jo bare at sætte hende i gang :)

Ja det må du vel hellere.. Haha

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogen fine receptionsindbydelser du har fået lavet. :BKSTREET:

Er også helt vild med dine risposer, det var lige samme stil jeg havde forestilt mig vi skulle have bare med sort blonde, men jeg fik så brev fra kirken at der overhovedet ikke om kastes med ris på kirkens matrikel :pokey:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke nogen fine receptionsindbydelser du har fået lavet. :BKSTREET:

Er også helt vild med dine risposer, det var lige samme stil jeg havde forestilt mig vi skulle have bare med sort blonde, men jeg fik så brev fra kirken at der overhovedet ikke om kastes med ris på kirkens matrikel :pokey:

Ja det er også derfor jeg er ved at undersøge om det må kastes med ris inden jeg laver laver dem :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er da noget tid siden jeg har været herinde - tiden som Fru. flyver jo afsted :lol:

Men i looooove din frisure, super fin og stadig rigtig elegant :)

Lækker taske, jeg var glad for at have min med, der havde jeg min tale, lommeletter og lidt bolcher :blush:

Fiiine indbydelser :thumbsupsmileyanim: Jeg er så betaget af dine DIY evner :BKSTREET:

Jeg har lige et spørgsmål til dine kage indkøb, hvad bruger du den metal dims til???

Også har du fødselsdag samme dag som min moooor :heart: og 5 dage før mig!! :griner:-

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Det er da noget tid siden jeg har været herinde - tiden som Fru. flyver jo afsted :lol:

Men i looooove din frisure, super fin og stadig rigtig elegant :)

Lækker taske, jeg var glad for at have min med, der havde jeg min tale, lommeletter og lidt bolcher :blush:

Fiiine indbydelser :thumbsupsmileyanim: Jeg er så betaget af dine DIY evner :BKSTREET:

Jeg har lige et spørgsmål til dine kage indkøb, hvad bruger du den metal dims til???

Også har du fødselsdag samme dag som min moooor :heart: og 5 dage før mig!! :griner:-

Den er til at lave sådan nogle kanter her. Det er faktisk min søns dåbskage på billedet :)

12846_182833836648_705956648_2935733_2728284_n.jpg

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da noget tid siden jeg har været herinde - tiden som Fru. flyver jo afsted :lol:

Men i looooove din frisure, super fin og stadig rigtig elegant :)

Lækker taske, jeg var glad for at have min med, der havde jeg min tale, lommeletter og lidt bolcher :blush:

Fiiine indbydelser :thumbsupsmileyanim: Jeg er så betaget af dine DIY evner :BKSTREET:

Jeg har lige et spørgsmål til dine kage indkøb, hvad bruger du den metal dims til???

Også har du fødselsdag samme dag som min moooor :heart: og 5 dage før mig!! :griner:-

Den er til at lave sådan nogle kanter her. Det er faktisk min søns dåbskage på billedet :)

12846_182833836648_705956648_2935733_2728284_n.jpg

:thumbsupsmileyanim: Hvor fiiiiiiiin....

Du er jo hausfrau'enes MacGyver!!!!! :griner:-

Der er (sq da) ikke det, du ikke kan, bare du er væbnet med en kagedims, pap, saks og blonder.... :respekt: DIY guru... :tunge:

Edited by Sarvid
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

HAHAHAHA! ej dog ikke..

Men kagen der vil jeg ikke tage æren for, det er en som hedde Mette der har lavet den :) Den lækreste kage jeg nogensinde har smagt :)

Men det bliver spændende at se hvordan min fødselsdagskage ender med at se ud :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hehe ej jeg gider ikke male på bestilling, det har jeg før gjort og så er det altså ikke så sjovt mere.. Må lige smide nogle billeder op af alt det jeg har malet :tunge:

Jeg har fødselsdag den 21. februar (så skal jeg have kanel, men håber jeg slipper) hehe

Jamen hvis du er forlovet, så gælder reglen med kanel og peber ikke længere, for man er jo afsat hæhæh.

Super flotte invitationer og søde risposer :BKSTREET:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥


Annoncer