Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Deeme

En lille Fjer på, Go eller No go?

25 posts in this topic

Nåh Zilla´er. Jeg har brug for jeres hjælp. Har nemlig fået dette fine headPiece ind af døren og nu gjorde jeg den kamp at hoppe i kjolen for at se om det passer.

Min kjole er ikke rettet til og der er heller ikke skørt inden unde. Derfor hænger den en del. Fjernene regner jeg med at skulle bruge under festen og derfor bære jeg slør under selve vielsen og receptionen.

Så hvad siger i er Fjerene Go eller no go?

post-47524-0-77038700-1313673068.jpg

post-47524-0-58951500-1313673069.jpg

1

Annonce ♥

:thumbsupsmileyanim: GO GO GO :thumbsupsmileyanim:

Og hvis der behøver yderligere kommentarer - så vil jeg bare sige: SUUUPER smukt! :) Elsker fjer.. Synes de er fine.. Kan du smide et billede af headpiecet tæt på? Bare fordi jeg er nysgerrig og elsker smukke ting! :)

Edited by Shedevil
0

Det et fint.... Er fjerene pyntet?

0

Shedevil: Tusind tak for de søde ord :loveshower: Jeg har et nær billede inden under min planlæg ( link nederst) De er købt på etzy for ca 100 kr i alt.

Miss Lena:Nej det er kun helt cleane fjer. Overvejer om jeg skal pynte dem lidt men ved ikke om det bliver for meget

0

Annonce ♥

Hmm altså.. jeg har det sådan både og for jeg syntes de er fine de headpieces man ser ala det men jeg syntes det er lidt 'kort' i min verden skal det gå længere ind over hovedet som et hårbånd ?

0

Oh ja - den er smuk! :):heart:

Jeg tænker - du kunne måske pynte den "lidt" hvis du var til den slags..

Fandt lidt inspiration på Etsy:

il_570xN.212369082.jpg

il_570xN.179918426.jpg

il_570xN.191181550.jpg

0

Klart GO! Synes det passer rigtig godt til din smukke kjole! thumbsupsmileyanim.gif

0

Helt klart GO! Den klæder dig rigtig godt smukke :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Tror fint du kan pynte den (ikke St det er nødvendigt) så den passer fint til kjolen

Bling, perler og blonde kunne være flot (det er sådan jeg i hvert fald selv har prøvet at lave fjerpynt)

0

Synes det ser rigtig flot ud! Og så ligner du prinsesse Marie på en prik synes jeg :thumbsupsmileyanim:

0

Her er en pyntet med bling

11%2018.01.20.jpg

0

Tænker dog at lidt blondepynt vil bære super til din kjole

Lidt i denne stil

11%2021.08.53.jpg

Alt sammen muligt at lave selv

0

Annonce ♥

WOW - sikke en flot kjole. Ja undskyld, men det var første jeg kiggede på!!! Men jeg elsker dit headpiece. Du ser rigtig smuk ud!

0

Tak for alle de søde kommentare og input. :) Jeg tror jeg vil bære den til brylluppet dog tror jeg at jeg følger dit råd Miss lena og pynter den lidt. Det med blonden var faktisk et rigtigt godt bud.

AnnaPerenna. Denne er lidt kortere end Jannie´s kreationer. Havde desværre ikke lige budget til en af hendes flotte ( selvom det virkelig var svært ikke at gøre det) Så jeg måtte "nøjes" med denne.

0

Synes ikke at du nøjes... det bliver smukt

0

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke du nøjes - du bliver super smuk med fjer på! Jeg skal heller ikke have slør på, men derimod den fascinator Miss Lena viser i #12, og du kan sagtens have den på under hele brylluppet (det skal jeg nemlig).

0

Jeg sidder selv med dilemmaet slør eller headpiece.. Men er begyndt at hælde mere over mod headpiece må jeg indrømme, der er nogle fordele at se for mig.

Så skal Miss-Lena snart lokkes til at arbejde igen :wink::tunge: Hehe

0

Jeg sidder selv med dilemmaet slør eller headpiece.. Men er begyndt at hælde mere over mod headpiece må jeg indrømme, der er nogle fordele at se for mig.

Ja uhh det er simpelthen forbandet det dilemma :shooter: derfor kombinere jeg det også. Så har man da været lidt klassisk i kirken og synes bare ikke det er super praktisk at have slør på senere.

Skal vidst altså lige se nærmere på MissLenas. Vidste ikke hun lavede dem. :)

0

Ja uhh det er simpelthen forbandet det dilemma :shooter: derfor kombinere jeg det også. Så har man da været lidt klassisk i kirken og synes bare ikke det er super praktisk at have slør på senere.

Lige netop! Problemet med slør er også vinden hvis man skal have taget billeder.. Vi skal have taget billeder ved Koldinghus og der blæser det! Men det klassiske er jo et slør. Dog har jeg ikke kunnet finde ud af hvordan mit slør overhovedet skal se ud, eller hvor langt det skal være, så derfor ender jeg nok også med headpiece. Jeg er dog ret sikker på nogle fra den kære familie vil blive skuffede, men sådan er det jo så bare.. Man må have tiden med sig og vove sig ud i andre ting. :wink:

0

Annonce ♥

Er vild med din kjole, hvad er det for en?

0

Lige netop! Problemet med slør er også vinden hvis man skal have taget billeder.. Vi skal have taget billeder ved Koldinghus og der blæser det! Men det klassiske er jo et slør. Dog har jeg ikke kunnet finde ud af hvordan mit slør overhovedet skal se ud, eller hvor langt det skal være, så derfor ender jeg nok også med headpiece. Jeg er dog ret sikker på nogle fra den kære familie vil blive skuffede, men sådan er det jo så bare.. Man må have tiden med sig og vove sig ud i andre ting. :wink:

Ja. Jeg tænkte nemlig det samme med blæsten. Ellers må du købe et riveslør og bruge det under brudevalsen, så er der jo lidt de kan rive i. Men synes du skal følge dit hjerte og vælge hvad du har lyst til. Jeg tror også folk vil glo lidt når jeg tager Headpieces på, men jeg har altid været lidt på tværs og vil også være anderledes denne dag :blush:

1

Wauw det er flot både kjole og headpiece. Go for it. Hedadpice kan bruge med og uden pynt men synes at det blondepynt ser godt ud. :thumbsupsmileyanim:

0

Tak for alle de søde kommentare og input. :) Jeg tror jeg vil bære den til brylluppet dog tror jeg at jeg følger dit råd Miss lena og pynter den lidt. Det med blonden var faktisk et rigtigt godt bud.

AnnaPerenna. Denne er lidt kortere end Jannie´s kreationer. Havde desværre ikke lige budget til en af hendes flotte ( selvom det virkelig var svært ikke at gøre det) Så jeg måtte "nøjes" med denne.

Nu var det ikke fordi jeg plæderede for et jannie, er ikke så vildt med dem men mere at det kunne være flot med lige mære længde:)

0

Er vild med din kjole, hvad er det for en?

Det er en Lotus Couture Paris. Den er købt i House of brides i Taastrup. Har ikke set den andre steder. Se evt. deres hjemmeside :)

Anna: Det er som helt i orden. Kan godt følge hvad du mener :)

0