Guest Deeme

En lille Fjer på, Go eller No go?

25 indlæg i dette emne

Nåh Zilla´er. Jeg har brug for jeres hjælp. Har nemlig fået dette fine headPiece ind af døren og nu gjorde jeg den kamp at hoppe i kjolen for at se om det passer.

Min kjole er ikke rettet til og der er heller ikke skørt inden unde. Derfor hænger den en del. Fjernene regner jeg med at skulle bruge under festen og derfor bære jeg slør under selve vielsen og receptionen.

Så hvad siger i er Fjerene Go eller no go?

post-47524-0-77038700-1313673068.jpg

post-47524-0-58951500-1313673069.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for alle de søde kommentare og input. :) Jeg tror jeg vil bære den til brylluppet dog tror jeg at jeg følger dit råd Miss lena og pynter den lidt. Det med blonden var faktisk et rigtigt godt bud.

AnnaPerenna. Denne er lidt kortere end Jannie´s kreationer. Havde desværre ikke lige budget til en af hendes flotte ( selvom det virkelig var svært ikke at gøre det) Så jeg måtte "nøjes" med denne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes heller ikke du nøjes - du bliver super smuk med fjer på! Jeg skal heller ikke have slør på, men derimod den fascinator Miss Lena viser i #12, og du kan sagtens have den på under hele brylluppet (det skal jeg nemlig).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder selv med dilemmaet slør eller headpiece.. Men er begyndt at hælde mere over mod headpiece må jeg indrømme, der er nogle fordele at se for mig.

Så skal Miss-Lena snart lokkes til at arbejde igen :wink::tunge: Hehe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder selv med dilemmaet slør eller headpiece.. Men er begyndt at hælde mere over mod headpiece må jeg indrømme, der er nogle fordele at se for mig.

Så skal Miss-Lena snart lokkes til at arbejde igen :wink::tunge: Hehe

Ja uhh det er simpelthen forbandet det dilemma :shooter: derfor kombinere jeg det også. Så har man da været lidt klassisk i kirken og synes bare ikke det er super praktisk at have slør på senere.

Skal vidst altså lige se nærmere på MissLenas. Vidste ikke hun lavede dem. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sidder selv med dilemmaet slør eller headpiece.. Men er begyndt at hælde mere over mod headpiece må jeg indrømme, der er nogle fordele at se for mig.

Så skal Miss-Lena snart lokkes til at arbejde igen :wink::tunge: Hehe

Ja uhh det er simpelthen forbandet det dilemma :shooter: derfor kombinere jeg det også. Så har man da været lidt klassisk i kirken og synes bare ikke det er super praktisk at have slør på senere.

Skal vidst altså lige se nærmere på MissLenas. Vidste ikke hun lavede dem. :)

Lige netop! Problemet med slør er også vinden hvis man skal have taget billeder.. Vi skal have taget billeder ved Koldinghus og der blæser det! Men det klassiske er jo et slør. Dog har jeg ikke kunnet finde ud af hvordan mit slør overhovedet skal se ud, eller hvor langt det skal være, så derfor ender jeg nok også med headpiece. Jeg er dog ret sikker på nogle fra den kære familie vil blive skuffede, men sådan er det jo så bare.. Man må have tiden med sig og vove sig ud i andre ting. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder selv med dilemmaet slør eller headpiece.. Men er begyndt at hælde mere over mod headpiece må jeg indrømme, der er nogle fordele at se for mig.

Så skal Miss-Lena snart lokkes til at arbejde igen :wink::tunge: Hehe

Ja uhh det er simpelthen forbandet det dilemma :shooter: derfor kombinere jeg det også. Så har man da været lidt klassisk i kirken og synes bare ikke det er super praktisk at have slør på senere.

Skal vidst altså lige se nærmere på MissLenas. Vidste ikke hun lavede dem. :)

Lige netop! Problemet med slør er også vinden hvis man skal have taget billeder.. Vi skal have taget billeder ved Koldinghus og der blæser det! Men det klassiske er jo et slør. Dog har jeg ikke kunnet finde ud af hvordan mit slør overhovedet skal se ud, eller hvor langt det skal være, så derfor ender jeg nok også med headpiece. Jeg er dog ret sikker på nogle fra den kære familie vil blive skuffede, men sådan er det jo så bare.. Man må have tiden med sig og vove sig ud i andre ting. :wink:

Ja. Jeg tænkte nemlig det samme med blæsten. Ellers må du købe et riveslør og bruge det under brudevalsen, så er der jo lidt de kan rive i. Men synes du skal følge dit hjerte og vælge hvad du har lyst til. Jeg tror også folk vil glo lidt når jeg tager Headpieces på, men jeg har altid været lidt på tværs og vil også være anderledes denne dag :blush:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for alle de søde kommentare og input. :) Jeg tror jeg vil bære den til brylluppet dog tror jeg at jeg følger dit råd Miss lena og pynter den lidt. Det med blonden var faktisk et rigtigt godt bud.

AnnaPerenna. Denne er lidt kortere end Jannie´s kreationer. Havde desværre ikke lige budget til en af hendes flotte ( selvom det virkelig var svært ikke at gøre det) Så jeg måtte "nøjes" med denne.

Nu var det ikke fordi jeg plæderede for et jannie, er ikke så vildt med dem men mere at det kunne være flot med lige mære længde:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer