sally24

Bøger om bryllup

8 posts in this topic

Nogen af jer der kan anbefale nogle bøger der omhandler planlægning af bryllup, skabeloner til invitationer, kirkehæfter osv?

0

Annonce ♥

Jeg har lige købt en i Pandoras, der hedder Bryllup og fest. (o:

0

Jeg syns du skal droppe bøgerne og benytte Google istedet for ;) - og dette her forum. Der ligger skabeloner og planlægningslister til den helt store guldmedalje og i alle afskygninger :)

0

Jeg syns du skal droppe bøgerne og benytte Google istedet for ;) - og dette her forum. Der ligger skabeloner og planlægningslister til den helt store guldmedalje og i alle afskygninger :)

Det er rigtigt. Men tænkte jeg ville låne lidt på biblioteket så jeg kunne finde lidt inspiration.

0

Annonce ♥

Jeg har lige lånt (og afleveret igen) "Ja! Vi skal giftes", den er skrevet af bl.a. Jim Lyngvild.

Jeg synes den var okay god, og lidt mere nutidig end fx politikens bryllupsbog. Der var dog ikke deciderede skabeloner, men meget omkring planlægning :biggrin:

0

Jeg har lige lånt (og afleveret igen) "Ja! Vi skal giftes", den er skrevet af bl.a. Jim Lyngvild.

Jeg synes den var okay god, og lidt mere nutidig end fx politikens bryllupsbog. Der var dog ikke deciderede skabeloner, men meget omkring planlægning :biggrin:

Den vil jeg da lige se om de skulle have. Tusinde tak

0

Den fik jeg af en veninde lige da vi blev forlovet.. Jeg synes den er genial! :)

0

Jeg kan anbefale lidt af hvert:

Helene S Lundberg: Ideer til bryllup og fest

Line Kjønigsen: Fester og højtider

Lene Ostenfeldt: Dæk op

Gitte Schou Hansen: Fest og farver, kreative ideer med papir, pynt og perler

Eva Dohn: Bordkort

Mette-Marie Davidsen: Bryllupsbogen

Tramberg & Buusmann: Romantiske bryllupper

Katarina Ehn-Olsson: Bryllup og fest (Købt i Panduro)

Derudover har jeg tre "hæfter" fra Panduro som hedder: Dæk op til fest, Bryllupskort og Wedding (den sidste fra Karen Marie Klip)

Er man lidt doven, logger man ind på bibliotekets hjemmeside, og reserverer alle de bøger man ønsker.

Har man sat mail og mobil korrekt op derinde, får man besked om, hvornår de er klar, og så kan man bare gå derned og hente dem.

Hvis man gerne vil gå og kigge mellem alle bøgerne, kan jeg anbefale afsnittene: 39.5, 63.59, 64.2, 68.07, 76.8 og 76.9. (Det er tallene på ryggen af faglitteratur)

God fornøjelse

0

Annonce ♥