Guest Malaika82

Roser under vand

5 posts in this topic

Annonce ♥

Hejsa

Jeg så forlede i en blomsterbutik som havde nogle cylendervaser, ca 15 cm høje med vand i. I vandet var der en stor smuk hvid/creme rose hvor stilken var klippet så den var ca 3 cm. Under stilken sad der 4-5 perler, en lille helt tæt ved stilken og så blev de større og større. På bunden af vandet var der noget glimmer i sølv eller glas. Det var i en butik der heder Tendens her i Esbjerg. Det var vildt flot. Var det ikke fordi de var 3 dage før vores bryllup jeg så det, havde jeg helt sikkert selv brugt det. Det var super smukt. Måske du kan finde butikken på nettet og ringe og høre hvad de har brugt til det?

Kh Janni

0

Hej.

Når jeg har Roser under vand binder jeg helt forneden på stilken 2/3 stk 2 kroner på, og hælder et par cm vandperler i bunden af vasen så ser man ikke pengene eller snoren :thumbsupsmileyanim:

Det ser super ud med vandperler i bunden, dem kan man jo få i alle mulige farver + klare :cheerleader3:

Knus Susan :bearhug:

0

Annonce ♥

De vaser jeg har er meget høje og der skal ret meget vægt til at holde roserne nede. Jeg satte to hele hængsler på stilken da jeg skulle afprøve det. Jeg tror jeg går i en fiskeforretning og der evt kunne være nogle knap så grimme lodder derinde ;)

Medmindre nogen lige skulle komme i tanke om et sted på nettet hvor man kan købe noget tungt og flot til bunden. Jeg har engang set dem med små kongekroner i sølv i bunden. Det så bare VILDT flot ud

0