Sign in to follow this  
Followers 0
Johanne&Patrick

Specialkøbmandens bryllupskage kursus?

7 posts in this topic

I næste uge skal jeg på bryllupskage kursus hos specialkøbmanden :thumbsupsmileyanim: fra klokken 17-21 og jeg glæder mig rigtigt eget. Jeg har kun prøvet at lave enkelte kager før nu, min første kage var til min brors bryllups sidste år. Den blev ok men jeg vil gerne lave noget så alle tænker wauv :metteholm

Jeg ved allerede hvordan jeg vil have den til at se ud, jeg mangler bare alt udstyret. Kage topper vil jeg også prøve at lave selv. Puha når jeg ser jer andres flotte kager får jeg godtnok kolde fødder he he. Men nu må vi se, jeg er "heldigvis" arbejdsløs pt så jeg har masser af tid og tålmodighed.

Nå jeg ville høre om der er nogen som har prøvet kurserne hos specialkøbmanden? Og hvad fik i ud af kurset? Hold da op jeg glæder mig så meget, både til kurset, til at lave kagen og selvfølgelig til at blive gift he he :balloons: .

0

Annonce ♥

Aergerligt ingen havde erfaringer med dette kursus. Men har du lyst til at dele dine refaringer? Jeg er meget nysgerrig efter at hoere hvordan det gik :-)

:metteholm

0

Jeg har prøvet kursuset og det er rigtig godt. Der kom rigtig mange flotte kager fra alle deltagerne.

0

Jeg har også været på det i århus. Det var rigtig godt. Jeg gjorde meget ud af at min kage skulle blive flot istedet for at prøve de mange forskellige muligheder hun havde linet op....

Så det fortryder jeg nok lidt..

Det er jo der man har muligheden for at afprøve .....så det er godt at huske.

Men i skal da lige se min kage.

post-48824-0-93758700-1315756140.jpg

post-48824-0-39263600-1315756153.jpg

0

Annonce ♥

Takker, det var også rigtig fedt at lave den

0

Wow, den var flot din kage!

0