NBN84

N&K ~13.10.12 ~ Flere sneakpeaks!

700 indlæg i dette emne

Hmm... Jeg havde ikke brugt 1500kr ved en skrædder hvis ikke jeg var 100 på at det var den kjole jeg ville have ihvertfald.. :) Jeg havde nok enten 'Cut my loses' og solgt den som den var - eller sendt den til en skrædder og brugt den :)

Smid endelig et billede af invites - glæder mig... :) Og mht blonden der driller - bruger du dobbeltklæbende tape? Det er altså noget nemmere (synes jeg) :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Receptionsinvitationer (hvor der også er en flot bagside fuld af informationer, men nok lige for mange informationer til at offentligtgøre den):

post-52754-0-13911000-1315220209.jpg

Reservér dagen kort (STD):

post-52754-0-58715000-1315220301.jpg

STD-magneter:

post-52754-0-23174400-1315220335.jpg

STD-kuverter:

post-52754-0-54147500-1315220362.jpg

Er helt vild med det romantiske udtryk og farverne skal gå igen i hele vores bryllup... Jeg kan lige vise jer et billede af den prøveinvitation jeg har lavet indtil videre... Håber de forskellige ting minder nok om hinanden... Og så må jeg hellere skrive, at den er vind og skøv, er meningen at blonden skal sidde på midten... Og så skal det hele rettes til... Ja og så er det en lommeinvitation... :thumbsupsmileyanim:

post-52754-0-97675900-1315221272.jpg

Overvejer dog lidt, at de endelige invitationer, menuer, osv også skal laves på Vistaprint, fordi jeg simpelthen er vild med, hvor nemt det er... :griner:-

Jeg ved godt, at det nok er billigere at lave design selv i Indesign eller Photoshop... Men altså, har ingen af programmerne, selvom de nok kunne skaffes... Og så kan jeg virkelig godt li' letheden ved det andet... Jeg skal bare sidde og lege med layoutet og vælge skriftstørrelser og måske ændre skrifttype og voila... :badgirl:

Nu må jeg se hvad vi ender med... :balloons:

Synes det er nogen vildt smukke STD, du har fået lavet ved vistaprint. Men synes ikke, at jeg kan finde nogen, som er lige så smukke på deres hjemmeside. Er det fordi du selv har designet den og ikke valgt en af deres skabeloner??

Lyng

Redigeret af Lyng
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, jeg havde godt nok også sparet de 1500 kr på en skrædder, hehe ..... specielt, hvis jeg ikke ville have kjolen :) Altså var du smart, smed du den afsted på dba eller guloggratis for en plovmand :) Så var du af med den ..... (krydser fingre for, at du finder een ved Lilly, hehe). Men det er self kun, hvis du virkelig vil af med den :) Altså Shedevil og jeg syns den er yderst skinnende thumbsupsmileyanim.gif lol.

Og invitationer .... upload! :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Receptionsinvitationer (hvor der også er en flot bagside fuld af informationer, men nok lige for mange informationer til at offentligtgøre den):

post-52754-0-13911000-1315220209.jpg

Reservér dagen kort (STD):

post-52754-0-58715000-1315220301.jpg

STD-magneter:

post-52754-0-23174400-1315220335.jpg

STD-kuverter:

post-52754-0-54147500-1315220362.jpg

Er helt vild med det romantiske udtryk og farverne skal gå igen i hele vores bryllup... Jeg kan lige vise jer et billede af den prøveinvitation jeg har lavet indtil videre... Håber de forskellige ting minder nok om hinanden... Og så må jeg hellere skrive, at den er vind og skøv, er meningen at blonden skal sidde på midten... Og så skal det hele rettes til... Ja og så er det en lommeinvitation... :thumbsupsmileyanim:

post-52754-0-97675900-1315221272.jpg

Overvejer dog lidt, at de endelige invitationer, menuer, osv også skal laves på Vistaprint, fordi jeg simpelthen er vild med, hvor nemt det er... :griner:-

Jeg ved godt, at det nok er billigere at lave design selv i Indesign eller Photoshop... Men altså, har ingen af programmerne, selvom de nok kunne skaffes... Og så kan jeg virkelig godt li' letheden ved det andet... Jeg skal bare sidde og lege med layoutet og vælge skriftstørrelser og måske ændre skrifttype og voila... :badgirl:

Nu må jeg se hvad vi ender med... :balloons:

Synes det er nogen vildt smukke STD, du har fået lavet ved vistaprint. Men synes ikke, at jeg kan finde nogen, som er lige så smukke på deres hjemmeside. Er det fordi du selv har designet den og ikke valgt en af deres skabeloner??

Lyng

Hmm, jamen jeg har et link her: Mit link

Det er bare under almindelige postkort og så har jeg søgt på alle designs... Jeg vil altså tro at man kan finde designet under alle produkter, den var under kuverter og magneter også i hvert fald... :thumbsupsmileyanim: Jeg er også helt vild med det nemlig og de er bare SÅ flotte tykke og lækre i virkeligheden... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Jeg havde ikke brugt 1500kr ved en skrædder hvis ikke jeg var 100 på at det var den kjole jeg ville have ihvertfald.. :) Jeg havde nok enten 'Cut my loses' og solgt den som den var - eller sendt den til en skrædder og brugt den :)

Smid endelig et billede af invites - glæder mig... :) Og mht blonden der driller - bruger du dobbeltklæbende tape? Det er altså noget nemmere (synes jeg) :)

Jeg bruger dobbeltklæbende tape, det fandt jeg ud af med det samme, nok var det smarteste... :thumbsupsmileyanim: Det der driller mig, er HVOR på kortet jeg skal sætte den SK*DE blonde... :rolleyes: Totalt Zilla-agtigt, I know... Jeg tror du har ret med kjolen, måske... Jeg kan sgu ikke beslutte mig, men er nok fordi jeg ikke har været i Lilly og prøve kjoler endnu... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, jeg havde godt nok også sparet de 1500 kr på en skrædder, hehe ..... specielt, hvis jeg ikke ville have kjolen :) Altså var du smart, smed du den afsted på dba eller guloggratis for en plovmand :) Så var du af med den ..... (krydser fingre for, at du finder een ved Lilly, hehe). Men det er self kun, hvis du virkelig vil af med den :) Altså Shedevil og jeg syns den er yderst skinnende thumbsupsmileyanim.gif lol.

Og invitationer .... upload! :D

Hihi, den ER skinnende... :tunge: Jeg er vist bare i tvivl, men tror det hjælper når jeg skal ud og prøve kjoler ved Lilly... :heart:

Og ja, billeder af invitationer, must do... :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er det en smule zilla-agtigt at gå i baglås, fordi H2B mener vi skal inviterer lidt flere gæster, hvilket i sig selv er okaj, men så mangler der én magnet og 6 kuverter til vores STD's og DET sys jeg altså er for kikset... :rolleyes: Eller er det ligemeget, når nu vores gæster nok ikke sammenligner invitationer alligevel? :bunny_4:

Vil bare gerne ha' at det matcher... :tunge:

Ihaaaa, sys ham H2B er liiidt træls her til aften... :pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt følge dig. Købte selv nogle gør-det-selv-kort, som jeg mente, der var rigeligt af, da jeg først begyndte at få bryllupsgriller. Nu kan jeg godt se, at det ikke kan blive nok til alle, men jeg tror så, at jeg laver én type invitation til reception og én type til middagen. Måske er der et par, der ikke absolut behøver at få en magnet?whistling.gif

Jeg tænker lidt, at når min h2b endelig kommer på banen med en holdning til noget med vores bryllup, så skal han helst have lov at få det, som han vil have det, så han også har ejerskab i den store dag. Til hverdag gør han alt for mig, og det er så sjældent, at jeg får lov at gengælde loveshower.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min H2B har meninger om ALT ved vores bryllup... :rolleyes: Han skal bare lige tage sig sammen og fortælle mig om dem... :tunge:

Jeg ville nu også gerne bestille flere kuverter og magneter, kunne få det hele og ovenikøbet klistermærker med afsenderadresse for kun kun 29 kr... Men så kommer den DYRE forsendelse oveni... Vi SKAL ha' sendt STD's ud i den her weekend, for nu har vi fortalt H2B's forældre om vores planer og de kan ikke holde mund... Så kan ikke vente på den lange forsendelse, men gider bestemt heller ikke gi' 160 kr for porto på 3 dage... :pokey:

Tror vi må se hvem der kan undvære en magnet... Det med kuverterne sys jeg er lidt lige meget, måske... :rolleyes:

TAK fordi I forstår mig i hvert fald! :bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores STD kort var med forskellige "brads" (De der små perle dimser man kan stikke igennem) - fordi jeg havde købt for lidt og de var udgået! Basta bum - hurtig beslutning - så var det sådan det blev! :) Som du selv siger - de skal jo kun have én hver - og jeg tror sq ikke der er nogen der sammenligner - og HVIS der er - så sker der nok heller ikke noget ved det! :loveboard:

Jeg synes du skal "Være ligeglad" og sende dem ud som de nu engang er - så pyt med den ene der ikke bliver ligesom de andre - og med at det blir uens konvolutter..

Note: Vi havde dyre konvolutter, jeg havde brugt mega lang tid på at klippe adresselabels ud med afrundede hjørner og alt muligt - men erfarede jo ligesom det som jeg nok godt vidste - folk åbner - og smider konvolutten ud!! Og det er sq ligegyldigt hvor flot den end er pyntet! :lol::pokey:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kan du ikke daffe en tur ud i Rosengårdscentret og kigge i Panduro og se, om de måske ikke skulle ha det sidste, du mangler ? :) Bare som en nødløsning .... kuverterne er måske lidt overflødige .... dunno .... men STD.... altså der er jo forskel på med og uden magnet, hehe. Kan du måske gi den uden magnet hvis det er til dine forældre el lign - eller måske dem I mindst ønsker kommer ? lol.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Spontan kjoleprøvning...

Jeg havde tidligere fri i dag og gik spontant ind i Glamour her i Odense, og det førte så til, at jeg prøvede 4 kjoler, selvom jeg ingen tid havde... :cheerleader3: De var rigtig søde og der var god tid på trods... Dog var der selvfølgelig ingen muligheder for at tage billeder, medmindre man har købt kjolen... :rolleyes:

2 af kjolerne var bestemt ikke mig, altså de var søde og fine, men ikke lige mig... :tunge:

Så var der de to andre kjoler... :a1221: Den ene var suuuuuuuuuuuper fin, det var også den første jeg prøvede: tyl og blonder... :loveshower:

post-52754-0-94865300-1316621529.jpg post-52754-0-99308200-1316621539.jpg

Den sad allerbedst på mig og der skulle knap nok ændres noget på den, måske ligges ind smule op og ind ved brystet... :thumbsupsmileyanim: Og sikke en god følelse det var, at have den på!

Den anden var i taft, og selvom jeg ikke troede jeg var til det, så sad den rigtig flot og var super skøn, lavede en flot flot talje på mig... Men den ser ikke ud af så meget på billedet:

post-52754-0-54193200-1316621704.jpg post-52754-0-63624300-1316621737.jpg

Af første kjoleprøvning er jeg optimistisk og er altså lige ved jeg er helt faldet for den første af de to... :loveshower:

Ved Glamour siger de jo, at man skal skynde sig og købe kjolen, for de har kun én af hver... Meeeen, jeg tager det altså som det kommer... :rolleyes:

Sjovt var det i hvert fald... Priserne var så liiidt højere end vi har snakket om herhjemme... 9000,- for den i tyl og 8800,- for den i taft... :badgirl:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

UHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :loveshower:

FEDT med sådan en spontan kjoleprøvning.. Bare noget fis med de billeder der.. Jeg synes det er noget pjat man ikke må tage billeder.. "Så bruger i bare dem og får lavet en Kina kjole" - ahhhhh.... :( Fis!!!

MEN... Modelbillederne viser jo hvor smukke kjolerne er.. :) jeg ved ikke heeeelt om jeg er så vild med 2eren - MEN - det er nok primært fordi jeg ER en pyntepige - og synes den ser lidt "neutral" ud.. (Men det er også svært at bedømme ud fra et modelbillede)

Men 1eren.. Woooot! :loveboard: Smuuuk!! Men - som Miss-Lena siger - TYL ER FANTASTISK! :loveshower::loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Weeeeee, hvor spændende cheerleader3.gif

Ærgerligt, at du ikke fik taget billeder, men super godt at høre, at du fik en positiv oplevelse ud af kjoleprøvning. 1'eren synes jeg minder lidt om den, du oprindeligt havde forelsket dig i, så måske er den også en bekræftelse af, at det kunne være en god idé med en original Mori Lee fra USA? loveshower.gif Fin er den i hvert fald. Jeg kan også godt forestille mig, at 2'eren ville gøre underværker for taljen. Meget fint thumbsupsmileyanim.gif

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuuuuuh kjoleprøvning :-) er dog ikke vild med Glamour....jeg blev faktisk ret gal på dem da jeg var hos dem....også som første sted.... Håber ikke du køber noget hos dem :-S Glæd dig til Lilly....de har fantastisk service. Ellers kan jeg anbefale panayotis i Vejle....det er altså en god butik synes jeg.

Kina-kjolen: Ja undskyld hvad sker der for den da? Kan ikke sige ret meget positivt om den sødeste Nuller, og hvis du ikke engang kan li stoffet så skal du nok ikke gøre mere ved den kjole altså :-)

Kram

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak piger, hvor er i søde! :loveshower:

Det VAR nemlig rigtig detjligt, at jeg bare måtte komme ind og prøve kjoler uden tid... Meeeen, jeg kan mærke at jeg ikke var tabt til nogen af kjolerne, og helt ærligt, tror heller ikke jeg taber hjertet til nogen af kjolerne i Lilly... Så overvejer lidt at aflyse prøvningen, kan godt mærke, at det er min Mori Lee kjole der trækker... :rolleyes:

Irene jeg kan ikke huske om jeg har læst om din prøvning hos Glamour, hvad skete der? :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AAAJJJJJ du skal da ikke aflyse hos Lilly ..... tag da afsted og gi den et "go"! :D I det mindste får du jo prøvet en masse dejlige kjoler thumbsupsmileyanim.gif - OG billeder til os andre forhåbentlig!!!!!! :) (best part, haha)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

STD's afsendt

Jaaaaa, så blev de ENDELIG sendt afsted, og jeg siger endelig, fordi de jo bare har ligget og kigget på os for evigt, føler jeg... :thumbsupsmileyanim:

Designet af dem kan ses tidligere i min tråd... Håber godt nok, at der er nogen der bliver overrasket i morgen... Selvom vi har fortalt et par stykker om vores planer, så løber sådan noget hurtigt videre, i hvert fald i vores familier... :tunge:

Er nu spændt på om der kommer reaktioner i morgen... :cheerleader3:

Okaj, I får altså lige et billede alligevel... :griner:-

post-52754-0-57880700-1316958600.jpg

Håber IKKE at det ser for gult ud, min blitz driller... :rolleyes:

Det var kuverten, kortet og den lille magnet...

Nå, nok om det... Var bare så begejstret for, at de endelig kom afsted... :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

AAAJJJJJ du skal da ikke aflyse hos Lilly ..... tag da afsted og gi den et "go"! :D I det mindste får du jo prøvet en masse dejlige kjoler thumbsupsmileyanim.gif - OG billeder til os andre forhåbentlig!!!!!! :) (best part, haha)

Tjaeee... Fandt ud af, da jeg stod hos Glamour, at så vild var jeg faktisk ikke med at prøve kjoler... :shooter: Det var varmt, svedigt og i det hele taget, så fik jeg ikke den der "WOW" det er fedt det her... :tunge:

Måske jeg er modsat alle andre... :toot:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot design... :loveshower: Ved ikke om jeg er helt hooked på teksten på kuverten! :o Men hey - det er jo et "sæt" :thumbsupsmileyanim: Og lækre farver... :)

Jeg var "skuffet" da vi sendte vores STD afsted.. Der var en håndfuld der reagerede på det med et "EJJJJ hvor dejligt" men det var stort set kun min svigermor der kommenterede på udseendet (jeg synes jo selv de var FANTASTISKE og jeg havde brugt lang tid på dem :rolleyes: ) Resten har ikke nævnt det.. Bevares - alle har sagt at de kommer.. Men ingen kommentarer til STDene..

Tror jeg skriver det - for måske at afværge en skuffelse fra din side? HÅBER da at alle bliver super glade og skriver/ringer eller reagerer på det - men.. Ja... Tror bare jeg har erkendt at det ER nok kun mig selv der er ligeså "hooked" på det her bryllup! :ilovebryllupsklar::rolleyes: Alle er glade, men jeg skal lige vænne mig til at alle ikke finder ligeså stor glæde ved at kigge på et stykke karton som jeg gør! *G* :lol:

Når det så er sagt - så er det en FED fornemmelse at få dem afsted!!!! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tjaeee... Fandt ud af, da jeg stod hos Glamour, at så vild var jeg faktisk ikke med at prøve kjoler... :shooter: Det var varmt, svedigt og i det hele taget, så fik jeg ikke den der "WOW" det er fedt det her... :tunge:

Måske jeg er modsat alle andre... :toot:

Tror det kommer an på hvor man prøver! :)

Lilly Aalborg var OK.. Stort omklædningsrum, luft/aircondition, sød betjening, en sofa til H2B - MEN - ingen drikkevarer (jeg var så tørstig.. Men.. Kunne måske bare have spurgt) og meget "støjende" - der var mange andre kunder hele tiden og "min" ekspedient rendte frem og tilbage og skulle liiiige og skulle liiiiige...

ABC kjoler var i en suspekt udseende villa, i en kælder.. :o Der var INGEN plads... Sælgeren var mægtig sød, og der var rent og pænt men... Jeg stod ude midt i det hele og klædte om (hendes datter kom rendede på et tidspunkt og åbnede døren), H2B sad i en lille kurvestol helt ovre i væggen - der var ingen luft og jeg synes ikke jeg havde den fede oplevelse lige hvad "luksus følelsen" angik..

LuXuX i Vesterhassing var FANTASTISK! KÆMPE butik, aircondition (der var faktisk lidt koldt fordi der var så god "udsugning" :rolleyes: ), KÆMPE sofa, masser af drikkevarer, et podie man kom op på inde i et GIGA omkldæning, super søde ekspedienter der kun var der for en - ingen andre kunder de skulle tage sig af..

Jeg havde den der "Jeg er prinsessen idag" følelse.. :)

Så TROR det kommer an på hvordan stedet er.. Men kan da også være du bare ikke synes det er så fantastisk at hoppe i den ene tylsag efter den anden! Hehe..

Når det er sagt, så synes jeg heller ikke du skal aflyse.. KUNNE jo være du fandt noget.. Og ellers er der jo masser af tid til at bestille drømmekjolen EFTER du har været ved Lilly! :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot design... :loveshower: Ved ikke om jeg er helt hooked på teksten på kuverten! :o Men hey - det er jo et "sæt" :thumbsupsmileyanim: Og lækre farver... :)

Jeg var "skuffet" da vi sendte vores STD afsted.. Der var en håndfuld der reagerede på det med et "EJJJJ hvor dejligt" men det var stort set kun min svigermor der kommenterede på udseendet (jeg synes jo selv de var FANTASTISKE og jeg havde brugt lang tid på dem :rolleyes: ) Resten har ikke nævnt det.. Bevares - alle har sagt at de kommer.. Men ingen kommentarer til STDene..

Tror jeg skriver det - for måske at afværge en skuffelse fra din side? HÅBER da at alle bliver super glade og skriver/ringer eller reagerer på det - men.. Ja... Tror bare jeg har erkendt at det ER nok kun mig selv der er ligeså "hooked" på det her bryllup! :ilovebryllupsklar::rolleyes: Alle er glade, men jeg skal lige vænne mig til at alle ikke finder ligeså stor glæde ved at kigge på et stykke karton som jeg gør! *G* :lol:

Når det så er sagt - så er det en FED fornemmelse at få dem afsted!!!! :loveshower:

Jeg har også haft det sådan lidt med texten på kuverten... :rolleyes: Men der var jo et felt, så skulle det jo udfyldes... :bunny_4:

Mht. spændingen, så er det heller ikke pga af selve STD'erne, men fordi INGEN ved at vi skal giftes... Og det er den reaktion jeg er spændt på... :biggrin: Dog har vi ødelagt det lidt for os selv, ved at fortælle svigermor det, og hun kan snakke kan hun... Så er lige så meget spændt på, hvor mange der alligevel ved det... :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer