NBN84

N&K ~13.10.12 ~ Flere sneakpeaks!

700 indlæg i dette emne

Hårinspiration

Ja jeg har også tænkt meget over håret, og samlet en del inspirationsbilleder... Hvor meget mon man skal sætte af til frisøren? Vil jo også gerne have en prøveopsætning... :thumbsupsmileyanim:

post-52754-0-62078700-1317986634.jpg

post-52754-0-36821100-1317986651.jpg

post-52754-0-52349500-1317986668.jpg

Jeg er helt vild med den her frisure, også fordi jeg gerne vil ha' noget hår ned foran, så jeg ikke bare har et stort rundt hovede... :biggrin:

post-52754-0-65630000-1317986815.jpg

Den er også bare rigtig fin den her...

post-52754-0-39104100-1317986893.jpg

Eller den her, ihaaaa, der er så mange fine frisurer! :heart:

post-52754-0-63921600-1317986936.jpg

Eller hvad med det skæve i den her frisure?

post-52754-0-46980800-1317986968.jpg

Så kan man også få slør til... :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I København er priserne høje. Har spurgt i en salon, der tog fra 2500 for hår og make up inkl. prøveopsætning, og så har jeg fundet en, der tager ud. Hun skal have 1950 + 250 for transport. Jeg mener, jeg har set en tråd, der handlede om frisører på fyn - der er garanteret gode tips at hente dér thumbsupsmileyanim.gif

Redigeret af sommer2012
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også min! Har været frusterende at kunne logge ind af og til, men at vores tråde ikke har virket pga tegn (mine hjerter) i overskriften :td:

Men skønt at være tilbage... :)

Ej var det bare DERFOR de ikke virkede... :tunge: Men dejligt de er back on track igen! :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Går her og venter på en heeeeeeeeeel masse papir/karton vi har bestilt fra den engelske hjemmeside her: http://www.imaginedo...yourself.co.uk/

Det er noget virkelig godt kvalitetspapir/karton og så er det billigere end Panduro, for tilsvarende kvalitet... Men ihaaa, det måtte gerne komme! :wink:

Så kan vi nemlig gå i gang med at lave ideer til indbydelserne, eller måske lave indbydelserne! :thumbsupsmileyanim:

Udover det er jeg begyndt at kigge efter tilbehør til brudekjolen: sko, bolero, taske, øreringe, halskæde, armbånd, skørt, osv osv... Ja hvad man dog ikke skal finde af tilbehør... Men det gør jo ikke noget at man skal shoppe lidt... :cheerleader3:

Redigeret af NBN84
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender du det der med at jeg sad og tænkte (Og nej, det er ikke pral): "Gad vide hvad det egentlig blev til med den kjole??" :o

Og hvad gør den kloge Kirstine så - hun bladrer naturligvis i din fine tråd - og lige der - på side 10 - hvad skuer mit øje!!!! :loveshower:

ET INDLÆG JEG HAR OVERSET!! :shooter:

Jeg giver mine leverståhejsfedtede briller skylden - fordi jeg fatter da ikke hvordan jeg kan overse et SÅ vigtigt indlæg!!!

KÆMPEMEGAUHYGGELIGTHØJTOGOPRIGTIGTÆGTEHELTNEDEIMAVENGLADPÅDINEVEGNEAGTIGT TILLYKKE!!!

this-hugs-for-you.gif

TILLYKKE med kjolevalget søde dig, det ER da bare en kanonsmuk kjole, jeg er jo egentlig selv lidt hemmeligt forelsket i alle de der dejlige "vulker" - men hey - cant have it all... :7himmel::c166:

Du blir en ærkesmuk brud - og er sikker på tilbehøret bliver ligeså fantastisk som kjolen, der er jo heldigvis tid til at perfektionere looket! Jeg leder sammen med dig! :wink:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

OHHHH ??? Du HAR købt kjolen ?? Altså den har jeg ski da også overset så ..... :lol: ff da også altså ..... TELØØØØK! :D Og ja ... nu kan det sjove jo begynde - ACCESSORIES!!! Altså kan huske, at Miss Lena havde sådan en fiiin fiin fiin pels dims på .... ihh altså.... skulle vi ikke holde bryllup d. 18 august, så havde jeg fundet sådan en fiiin fiiin fiin fake pels som hendes eller een i hvid :thumbsupsmileyanim: Kirstine har også købt een i vinter-temaet .... ser også rigtig fin ud med en graande sløjfe på jo! :D

Åhh mulighederne er mange .....

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender du det der med at jeg sad og tænkte (Og nej, det er ikke pral): "Gad vide hvad det egentlig blev til med den kjole??" :o

Og hvad gør den kloge Kirstine så - hun bladrer naturligvis i din fine tråd - og lige der - på side 10 - hvad skuer mit øje!!!! :loveshower:

ET INDLÆG JEG HAR OVERSET!! :shooter:

Jeg giver mine leverståhejsfedtede briller skylden - fordi jeg fatter da ikke hvordan jeg kan overse et SÅ vigtigt indlæg!!!

KÆMPEMEGAUHYGGELIGTHØJTOGOPRIGTIGTÆGTEHELTNEDEIMAVENGLADPÅDINEVEGNEAGTIGT TILLYKKE!!!

this-hugs-for-you.gif

TILLYKKE med kjolevalget søde dig, det ER da bare en kanonsmuk kjole, jeg er jo egentlig selv lidt hemmeligt forelsket i alle de der dejlige "vulker" - men hey - cant have it all... :7himmel::c166:

Du blir en ærkesmuk brud - og er sikker på tilbehøret bliver ligeså fantastisk som kjolen, der er jo heldigvis tid til at perfektionere looket! Jeg leder sammen med dig! :wink:

Øjjjs, tusind tak for krammet Kirstine, kunne mærke det helt hernede på fyyyyn... :bearhug:

Jeg havde vist heller ikke brugt SÅ meget tid på at proklamerer mit valg... Det var også så naturligt... Og jeg kan jo sige det samme om din smukke smukke kjole, jeg er hemmeligt forelsket i den, den er bare SÅÅÅÅ smuk! :heart: Og jeg kommer stadig lidt i tvivl, hver gang jeg ser dig i den, indtil jeg ser mig selv i den, det er bare ikke heeeeelt det samme... :rolleyes:

Og jeg sys altså at næste fase er miiindst lige så spændende, selvom jeg godt nok lige har 8 mdr'er mere til det end dig... Hihi... Tilbehør! :loveboard:

Tak for din søde besked Kirstine! Dejligt på sådan en regnfuld mandag aften...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OHHHH ??? Du HAR købt kjolen ?? Altså den har jeg ski da også overset så ..... :lol: ff da også altså ..... TELØØØØK! :D Og ja ... nu kan det sjove jo begynde - ACCESSORIES!!! Altså kan huske, at Miss Lena havde sådan en fiiin fiin fiin pels dims på .... ihh altså.... skulle vi ikke holde bryllup d. 18 august, så havde jeg fundet sådan en fiiin fiiin fiin fake pels som hendes eller een i hvid Kirstine har også købt een i vinter-temaet .... ser også rigtig fin ud med en graande sløjfe på jo! :D

Åhh mulighederne er mange .....

Jaaaaa, du har helt ret sødeste Maria, det er altså det sjove at finde accessories!!! Loving it! :thumbsupsmileyanim: Og jeg har virkelig også ledt efter én som Lenas, men har droppet tanken lidt igen, for vil gerne ha' noget på armene jeg kan ha' på hele tiden... Og da jeg jo kan sy, sådan nogenlunde, så burde en bolero ikke være det sværeste at finde ud af at lave... :biggrin: Og tak!! Er bare lykkelig for valget, får sommerfugle i maven HVER gang jeg kigger billederne af den! :loveboard:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt ik!

:):loveshower:

Jeg fatter heller ikke at der snart kun er 3 mdr til vores bryllup! :blink:

Tiden går altså bare MEGA stærkt når man først kommer igang med alle de vigtige ting! :)

Tillykke med milepælen - snart er det jul og så kommer januar (:heart:) og før man får set sig om er det nye år igang og SÅ bliver det hurtigt oktober!

ITS CRAZY!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke med milepælen!

:denmarkflag:

-Og god bedring

:wink:

Tak skal du altså ha... :-D Er i bedring og i dag endnu mere psyked over, at det kun er 364 dage til... Under et år... <3

Ja, det er helt vildt, ik? :cheerleader3:

Godt du er i bedring. Synes der er mange der må bukke under for influenzaen lige for tiden...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

G031-3.jpg

250gram for 20kr (aner så ikke hvor meget 250gram birkeskiver er.. :blink: ) Se dem her..

37540.jpg

42 æbler for 75kr - se dem her..

2204042.jpg

500gram for 36kr.. Jeg tænkte - til bordkort?? :o Lige en lille rille i - og så et stykke karton..

NÅÅÅ - det var oz bare lige fordi jeg kom forbi! :lol:

Miss you - hvor er du henne?? :o

Hej du dejligste bryllupsvirtuoso! :cheerleader3:

Jeg er liiiige her, har bare haft sygt barn, syg mand og selv været syg... Så det har været lidt træls at skulle igennem og mand og barn er stadig syge... :td:

Men jeg er her og tjekker dagligt med fra tlf'en af, men kan bare ikke helt hitte ud af det der touch-tlf endnu... Sys det går såååååååå langsomt... :fløjt:

Haha, ja hvad pokker er 250 gram birkeskiver! :blink: Men takker for de rigtig fine og gode links! Tror faktisk jeg har været inde på den hjemmeside før, hvor jeg ledte efter kugler til blomster, øhhh, oasiskugler, hedder det jo! :biggrin:

Skal helt klart ha' fundet på noget noget med noget natur noget... :griner:-

Men pt. er jeg i tvivl om ALT til brylluppet, så hvem ved hvad det ender med!!! Ja altså, alt pånær datoen, manden og min kjole... :loveshower: Eller skulle jeg skrive KJOLEN! :heart: Kender du det? At man lige skal ha' sit daglige kjolefiks, og finder billederne frem på computeren/kameraet og straks ved jeg bare, at det er den... Ihaaaaaaa.... :a1221:

Nu hvor computeren endelig er tændt, vil jeg tulle forbi din tråd, ja og alle de andre, for skal jo liiiiiiiiiiiige... :ilovebryllupsklar:

Stoooooooooort :bearhug: din vej og tak fordi du tænkte på mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ejjj.. DER var du jo.. :bearhug: Dejligt at se du ikke var helt væk... Og træls med sygt barn, mand OG din egen infleunza ramte krop.. :blink::o

Det er noget forbandet noget sådan noget influenza, man bliver sq så træt.. :(

Men dejligt du er med nu.. Jeg indrømmer også gerne, at jeg er nok også mest på fra tlf.. :blush: Savner bare alle smileyerne og det at kunne sætte billeder ind når nogen liiige søger en dims eller et eller andet som jeg VED jeg har et billede af på pcen.. hehe..

Hjemmesiden som jeg henviste til havde faktisk mange fede ting - og rigtig mange billige glasting (har linket nogle til AnnaPerenna - FEDE skåle/opsatser til ingen penge)

men fragten er bare mega dur (så jeg lige :blink: ) mener det var 175kr + 100 kr i eksp. gebyr.. Men hva, hvis man skal have nok er det jo ikke så meget! Hehe..

Hvad er det med brylluppet - hvad er du i tvivl om? :o Det er altså faren ved at planlægge i MEGET (jaja, jeg ved det, så meget er det jo heller ikke *GG*) god tid.. Man kan nå at tvivle 118 gange.. :huh::shooter:

Men KJOLEN og MANDEN - dem er du heldigvis ikke trætte af - så er det grundlæggende jo på plads! :bed::iloveyou: Hihi.. Og kender godt det med KJOLEN - den hænger stadig herinde i vores soveværelse - jeg kigger på den hver dag.. Hahah.. Kan ikke få mig selv til at sende den hjem til min veninde.. Selvom jeg godt ved det er det bedste - jeg får den jo nasset til alle de gange jeg namser på den.. :biggrin: :biggrin: :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ejjj.. DER var du jo.. Dejligt at se du ikke var helt væk... Og træls med sygt barn, mand OG din egen infleunza ramte krop..

Det er noget forbandet noget sådan noget influenza, man bliver sq så træt..

Men dejligt du er med nu.. Jeg indrømmer også gerne, at jeg er nok også mest på fra tlf.. Savner bare alle smileyerne og det at kunne sætte billeder ind når nogen liiige søger en dims eller et eller andet som jeg VED jeg har et billede af på pcen.. hehe..

Hjemmesiden som jeg henviste til havde faktisk mange fede ting - og rigtig mange billige glasting (har linket nogle til AnnaPerenna - FEDE skåle/opsatser til ingen penge)

men fragten er bare mega dur (så jeg lige ) mener det var 175kr + 100 kr i eksp. gebyr.. Men hva, hvis man skal have nok er det jo ikke så meget! Hehe..

Hvad er det med brylluppet - hvad er du i tvivl om? Det er altså faren ved at planlægge i MEGET (jaja, jeg ved det, så meget er det jo heller ikke *GG*) god tid.. Man kan nå at tvivle 118 gange..

Men KJOLEN og MANDEN - dem er du heldigvis ikke trætte af - så er det grundlæggende jo på plads! Hihi.. Og kender godt det med KJOLEN - den hænger stadig herinde i vores soveværelse - jeg kigger på den hver dag.. Hahah.. Kan ikke få mig selv til at sende den hjem til min veninde.. Selvom jeg godt ved det er det bedste - jeg får den jo nasset til alle de gange jeg namser på den..

Jeg plejer heller ikke at være vægelsindet... :blink: Så ved slet ikke, hvor alt min tvivl kommer fra... :tunge: Tror faktisk bare det er fordi der ikke er så meget at tage sig til pt.... Men måske jeg bare burde gå i gang med invitationerne, selvom de tidligst skal sendes ud til marts... :wink: Så ja, blev i tvivl om tema, pynt, lokaler, sted, osv osv... DOH! :rolleyes:

Men nu er det ved at hjælpe på det igen, for selvfølgelig er vores tema, VORES tema... :cheerleader3:

Tror bare jeg må vente og se ad lidt... Selvom jeg faktisk sys at tiden går... -HAHA- Burde ikke få stress endnu... :griner:-

:bearhug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arhhh der var du ... undrede mig også, om I var blevet skilt el lign :D haha ..... spøg til side .....

- hvordan går det med feststed ? :fløjt:

PS: Kom lige i tanke om en lille vits i relation til første linje ..... here we go :D

2 vejskilte står og snakker sammen. Så siger det ene til det andet:

- Hva', er du gift ?

Hvortil det andet svarer:

- Nej, jeg er skilt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Arhhh der var du ... undrede mig også, om I var blevet skilt el lign :D haha ..... spøg til side .....

- hvordan går det med feststed ? :fløjt:

PS: Kom lige i tanke om en lille vits i relation til første linje ..... here we go :D

2 vejskilte står og snakker sammen. Så siger det ene til det andet:

- Hva', er du gift ?

Hvortil det andet svarer:

- Nej, jeg er skilt

Haha, det er bare totalt meget en far-vits i min verden... -HAHA-

Men nej, der skal vist mere til at ryste herhjemme, end et par influenzaer osv... :wink:

Feststedet, årha... Efter ham Per ville ha' 13.000 kr, så er vi helt fast på vores fælleslokaler... Men sys vi mangler et sted til receptionen, for kan ikke li' tanken om,at skulle smide halvdelen af gæsterne ud inden middagen... :tunge:

Så der sker ikke så meget nej... Små skridt her... :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer