Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Shedevil

Brudekjoler med print...

18 posts in this topic

Nu sad jeg lige og så billeder fra vores kære ministers, Karen Ellemanns, bryllup - og hun bar en SMUK SMUK let sommerlig brudekjole med print...

Først tænkte jeg - det var da bizart.. Men hey - why not??

Bryllup_Karen_Ellem_694877f.jpg

(Kilde: Ekstra Bladet)

Nogen der overvejer en anderledes kjole med print?? Smid gerne billeder så folk kan få inspiration! :ilovebryllupsklar:

Edited by Shedevil
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jamen kan man sagtens ..... jo mange, der vælger den løsning her på rådhuset fx ..... der kommer man jo typisk ikke i den helt vilde model, hehe. Tror bare lige, at jeg tænkte kirke, da jeg skrev ovenstående, hehe ..... og der kan jeg måske ikke helt se Karen Ellemands gennemsigtige sommerfugle kjole med pink sandaler - selvom jeg godt ved, at de var i kirke, hehe

0

Jeg synes nu den er smuk! :) Det store skrud passer til nogen, den korte passer til andre, den sommerlige og enkle passer tl nogle trejde.. :thumbsupsmileyanim:

Det er jo det fantastiske ved mennesker - vi er alle forskellige! :)

Men giver dig ret - det er måske nok primært "sommerkjoler" - kunne ikke forestille mig en januar brud i Ellemanns kjole! *BRRRRR* :o

0

Jamen er også fantastisk, at vi alle er forskellige og vil have forskellige ting .... ville jo være mega kedeligt, hvis alle valgte det samme :P ..... apropos rosekjolen fra JH, haha.

Min helt personlige mening om Karen Ellemands kjole vil jeg dog lade ligge for nu ;) hehe .....

0

Annonce ♥

Helt vildt flotte kjoler!!! :thumbsupsmileyanim:

Personligt kunne jeg dog ikke forestille mig at blive gift i en kjole med print. End ikke, den med "sommerfuglemønster" som jeg ellers bare synes er helt ekstremt flot! :loveshower: (Måske til vores kobberbryllup? :fløjt:)

0

Annonce ♥

Ja hurra for forskellighed - og de mange muligheder.

Personligt tænker (tænkte) jeg dog, at der er mange muligheder/lejligheder senere hen for alskens kjoler med f.eks. print men aldrig - ihvert fald i min verden - mulighed for igen at træde i det store lange hvide tylskrud...

Sommerfuglekjolen er vild fed!

0

Annonce ♥