Miss79

Bordplan

12 posts in this topic

Hej med jer, I kloge bridezillas.

Jeg er kommet i et "lille" dilemma hvad angår bordplanen. Der er inviteret 34. Så jeg har tænkt at det bliver 3 runde borde til 8 og 2 runde borde til 6. Der er 12 børn inviteret. Problemet ligger ved vores bord. De 6 af pladserne er jo optaget, men de to sidste - ja. Om det skal være min fars kæreste eller min søster (toastmasteren). Og så mener jeg at den sidste plads går til forloveren. Men fars kæreste eller min søster???

0

Annonce ♥

Hvorfor tager i ikke bare jeres bord til 6 pers. og så laver et af de andre til 8? :)

0

Jeg ville vælge at sætte toastmasteren ved et andet bord. Der vil i løbet af aftenen være mange ting denne skal planlægge og helst uden at I opdager noget så det er en god ide at toastmasteren placeres lidt væk :)

0

Hvorfor tager i ikke bare jeres bord til 6 pers. og så laver et af de andre til 8? :)

Fordi det passer med at de 2 6-mandsborde er til børnene.

0

Annonce ♥

Jeg ville vælge at sætte toastmasteren ved et andet bord. Der vil i løbet af aftenen være mange ting denne skal planlægge og helst uden at I opdager noget så det er en god ide at toastmasteren placeres lidt væk :)

Toastmasteren er jo min søster. Burde jeg så vælge en anden som toastmaster?

0

Vi har gjort sådan at vi sidder ved bord med vores forældre og resten er blandet. Så min søster sidder ved et andet bord. Og da der er 2 brudepiger(kvinder), 2 forlovere og 1 toastmaster så bliver de blandet godt og grundigt rundt :D (min H2B har også 4 søskende med påhæng) så det skal blandes lidt :D

Men ellers kan i vel lave et bord med 9?

0

Vi har gjort sådan at vi sidder ved bord med vores forældre og resten er blandet. Så min søster sidder ved et andet bord. Og da der er 2 brudepiger(kvinder), 2 forlovere og 1 toastmaster så bliver de blandet godt og grundigt rundt :D (min H2B har også 4 søskende med påhæng) så det skal blandes lidt :D

Men ellers kan i vel lave et bord med 9?

Vores bord sidder hans forældre, min mor, min far, min fars kæreste og forloveren. Resten er blandet, dog sidder, de par der er, ved samme bord men ikke ved siden af hinanden. Det kan man vel godt, ikk?

0

Jeg ville nok blande det så der både er par og singler.. Man skal bare sørge for at dem der sidder ved bor sammen, kan bidrage med noget til de gæster der sidder ved samme bord :D

0

Annonce ♥

Hvis du gerne vil sidde sammen med søsteren ville jeh vælge en anden toastmaster.

0

I min verden sidder par sammen, så jeg ville selv vælge min fars kæreste hvis det var mig.

Held og lykke med at få det til at gå op :thumbsupsmileyanim:

0

I min verden sidder par sammen, så jeg ville selv vælge min fars kæreste hvis det var mig.

Det er sq svært at få til at gå op. Hvem skal sidde ved siden af mig, hvis min "far" ikke kan deltage?

0

Det er sq svært at få til at gå op. Hvem skal sidde ved siden af mig, hvis min "far" ikke kan deltage?

Altså min mor kommer ikke da hun er død, og jeg regner da med at min brudepige/bedste veninde sidder i stedet for hende.... om du følger listen helt er jo lige meget.

0

Annonce ♥