Sign in to follow this  
Followers 0
Cjlind

Skriver i toastmaster info på indbydelsen?

12 posts in this topic

Annonce ♥

Vi har også skrevet toastmaster i indbydelsen og på hjemmesiden, og har bedt folk melde ind til hende en uge før brylluppet. Hun er selv rigtigt glad for den løsning, og en uventet sidegevinst er, at feststedet meget gerne vil have kontakt til hende inden selve dagen, så de i samråd kan få det hele til at køre bedst muligt (hvilket toastmasteren blev helt lykkelig over).

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skrev også toastmasterens navn tlf og mail adresse på indbydelsen. For så kan folk melde deres indslag osv til ham før brylluppet, ellers har han jo en chance for at forberede sig.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi har skrevet toastmaster information på, dels fordi det ikke er alle der kender ham og dels fordi det er nemmere for toastmasteren, hvis han får besked inden selve dagen, så han har en lille chance for at planlægge på forhånd :17:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores indbydeler står der både gavekoordinator og toastmaster, med mail og tlf.. Som det er skrevet før, er det jo bedst så toastmasteren kan planlægge og ikke skal stå på selve dagen og strikke programmet sammen :thumbsupsmileyanim:

Vores toastmaster har derudover kontakt til kokken, så de også kan få det hele til at falde i hak - overkill?? Måske.. :a1221:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

Annonce ♥


Annoncer