Cjlind

Skriver i toastmaster info på indbydelsen?

12 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har også skrevet toastmaster i indbydelsen og på hjemmesiden, og har bedt folk melde ind til hende en uge før brylluppet. Hun er selv rigtigt glad for den løsning, og en uventet sidegevinst er, at feststedet meget gerne vil have kontakt til hende inden selve dagen, så de i samråd kan få det hele til at køre bedst muligt (hvilket toastmasteren blev helt lykkelig over).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har skrevet toastmaster information på, dels fordi det ikke er alle der kender ham og dels fordi det er nemmere for toastmasteren, hvis han får besked inden selve dagen, så han har en lille chance for at planlægge på forhånd :17:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I vores indbydeler står der både gavekoordinator og toastmaster, med mail og tlf.. Som det er skrevet før, er det jo bedst så toastmasteren kan planlægge og ikke skal stå på selve dagen og strikke programmet sammen :thumbsupsmileyanim:

Vores toastmaster har derudover kontakt til kokken, så de også kan få det hele til at falde i hak - overkill?? Måske.. :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer