.* Brud20aug2011 *.

Takkekort

9 indlæg i dette emne

Jeg har nu bestilt flotte takkekort som jeg selv har designet igennem Vistaprint.dk/25

vi bestilte også vores save the date kort og var meget tilfredse.... uh kan næsten ik vente, vi gerne have vores gæster får deres hilsen hurtigst muligt :)

post-44529-0-21580500-1314202647.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvad er leveringstiden hos Vista Print. Vi er ved at lave nogle små bannere som skal sidde på vores pultfortæpper men hvor lang tid skal man regne med.

Jeg har hørt, at erhvervsmæssigt er Vistaprint for dyre.

Men du kan selv "bestemme" leveringstiden. Det kommer an på, hvad du vil betale for fragten.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

det var vigtigt for mig at få demså hurtigt ud efter festen, inden vi begynder at møde folk, og så automatisk siger tak der, og så kommer der et takkekort...

Jes vistaprint kan godt være dyre i deres leveringstider, men vi benyttede os af et tilbud hvis man bestilte over 400 kr så fik man det inden 7 dage (og har lige modtaget en mail om at ordren er sendt).

Vistaprint har rigtig mange gode design og valgmuligheder, som jeg savner andetsteds. Men det passede perfekt med at jeg manglede flere visitkort til min biks, og det bestiller jeg igennem dem... to fluer med et smæk !

:thumbsupsmileyanim:

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad er leveringstiden hos Vista Print. Vi er ved at lave nogle små bannere som skal sidde på vores pultfortæpper men hvor lang tid skal man regne med.

Mener der er 3 leveringstider, jo mere du betaler jo hurtigere går det. (de er ik dumme hva)...

Ofte efter du har handlet der engang,får du mails med gode og ofte gratis tilbud bla. bannere...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare fortælle at de 5 gange jeg indtil videre har bestilt hos vistaprint har jeg altid bare valgt den billigste og langsomste og der er aldrig gået mere end 1½ uge før jeg havde mine billede, bøger m.m. så jeg tror ikke den holder helt i virkeligheden tror deres transport lidt snyder folk til at betale mere for samme vare.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer