Guest Trøfle

Undertøj/shapewear

16 indlæg i dette emne

Hej alle!

Jeg har siddet og læst lidt om, hvad I vil have på under jeres brudekjole og undrer mig lidt: er der ingen af jer, som havde shapewear på? I så fald - hvad havde I på?

I min kjole stopper stiverne ved taljen, men da kjolen sidder til, til ned på hofterne, har jeg tænkt mig at tage shapewear på, så jeg kan fortsætte den pæne linje. Det er ikke superfrækt at pille af mig, når vi kommer op på hotelværelset (med det frække er nok allerede forsvundet efter 45 bittesmå knapper, som han skal knappe op :rolleyes: ), men jeg satser på at få lidt hjælp fra min toiletbuddy til at pimpe undertøjet lidt op, før festen slutter.

Jeg har pt. disse stykker, som jeg skal teste med kjolen og se, hvad der får kjolen til at smyge sig bedst:

AAAAAqwdPPAAAAAAAIrw8A.jpg

Trinny-and-Susannah-Magic-Knickers-Back.jpg

Flexees+Weightless+Power+Hi-waist+Slip%252C+%252438.png

Jeg er nu også begyndt at blive lidt bekymret for kjolen, for jeg har tabt mig 3 kilo på 1 måned og der er 2 måneder til brylluppet...gad vide, om det bliver nødvendigt med stropper snart? :biggrin:

Redigeret af Trøfle
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad for noget shapewear, der lige er godt, skal jeg ikke kunne udtale mig om, men som gift brud vil jeg KLART heppe på usexet praktisk undertøj fremfor sexet upraktisk :wink:

Som du siger, så forsvinder romantikken alligevel efter 45 små knapper (eller 93 hårnåle for mit vedkommende), og hvis du - som mig - får det ret varmt i sådan en brudekjole, så vil du også gerne i bad og have skyllet sved (og ris!) af kroppen, når du har fået kjolen af.

Så mit råd er: hold dig til det praktiske undertøj, der får dig til at tage dig bedst ud i kjolen, og tag så evt. noget sexet på, når kjolen er kommet af :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror altså man kommer til at monster svede i alt det der, hehe. Kan godt være, at det kan se godt ud .... men kommer self også an på kjolen .... hvis den er A-formet, så tvivler jeg på, at man lægger mærke til det, da jeg antager, der oftest er indsyet korset i kjolen ?

Jeg tror også jeg kommer til at gøre som Meggers ..... et par meget behagelige hipsters og så tar vi den derfra, hehe.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht "bukserne" på billede to - vil du så ikke nærmest skulle knappe alle 45 knapper op for at komme på toilettet?

Hepper også på hvad end der virker praktisk for dig.

Karina

Jo, og de er derfor også blevet forkastet. Så har jeg dem til en anden god gang, når tøjet skal sidde pænt :-) Til gengæld giver de en fabelagtig popo, som strutter i stedet for at blive mast flad af kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror altså man kommer til at monster svede i alt det der, hehe. Kan godt være, at det kan se godt ud .... men kommer self også an på kjolen .... hvis den er A-formet, så tvivler jeg på, at man lægger mærke til det, da jeg antager, der oftest er indsyet korset i kjolen ?

Jeg tror også jeg kommer til at gøre som Meggers ..... et par meget behagelige hipsters og så tar vi den derfra, hehe.

Hehe, ja det var så desværre ikke sådan jeg gjorde, jeg havde det yndigste blondeundertøj med bh, trusser, hofteholder og strømper på :blush: Men det røg da også af (bortset fra trusser og bh - og bh'en fik kun lov at blive fordi jeg ikke gad bindes op for at få den af) første gang jeg havde mine "tissekoner" med ud på toilettet, og konstaterede at det var TOTALT umuligt at tisse med alt det gejl på :tunge:

Så jeg er blevet klog af skade, eller hvad man nu kalder det :tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De der shapewear-bukser (hvis det altså er dem jeg tænker) har en slids som man lige kan trække til siden og så sætte sig og tisse... SMART! Jeg hjalp min veninde da hun blev gift og hun satte sig omvendt på toilettet og holdt kjolen op og trak den der til side... Halløj så var der tisset... :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De der shapewear-bukser (hvis det altså er dem jeg tænker) har en slids som man lige kan trække til siden og så sætte sig og tisse... SMART! Jeg hjalp min veninde da hun blev gift og hun satte sig omvendt på toilettet og holdt kjolen op og trak den der til side... Halløj så var der tisset... :thumbsupsmileyanim:

Ikke de her, desværre. Til gengæld har kjolen indbyggede trusser, og hægte-åbning i trusserne (ligesom i 90'ernes bodystockings), så de er væsentlig nemmere at arbejde med.

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker shapewear :thumbsupsmileyanim: Tænk sig at man kan udglatte sine mindre flatterende lumbs and bumps. Whats not to love :loveshower:

Jeg er simpelthen nødt til at vide hvor den første du har vist, kan købes? Den ser godt nok effektiv og god ud :super:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg så i ellios bladet at de havde shape wear til billigere penge end magasin, også havde de en lidt ligesom billed 3 bare med indbygget bh som også kan gøres stropløs. Skide smart, det skal jeg helt klart bruge i stedet for korset og det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror altså man kommer til at monster svede i alt det der, hehe. Kan godt være, at det kan se godt ud .... men kommer self også an på kjolen .... hvis den er A-formet, så tvivler jeg på, at man lægger mærke til det, da jeg antager, der oftest er indsyet korset i kjolen ?

Jeg tror også jeg kommer til at gøre som Meggers ..... et par meget behagelige hipsters og så tar vi den derfra, hehe.

Hehe, ja det var så desværre ikke sådan jeg gjorde, jeg havde det yndigste blondeundertøj med bh, trusser, hofteholder og strømper på :blush: Men det røg da også af (bortset fra trusser og bh - og bh'en fik kun lov at blive fordi jeg ikke gad bindes op for at få den af) første gang jeg havde mine "tissekoner" med ud på toilettet, og konstaterede at det var TOTALT umuligt at tisse med alt det gejl på :tunge:

Så jeg er blevet klog af skade, eller hvad man nu kalder det :tunge:

Arh sry - syns bare jeg havde læst et sted, at du netop havde smidt det hele og kun havde hipsters tilbage og så BHen, som også var overflødig - my bad :blush:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer